Facebook data

1
Bilder från i lördags secret spot "suckrocko"
#2204 Bilder från i lördags secret spot "suckrocko" 18 år, 6 månader sen Stoke: 0

Max
graphgraph

Matsväg var ingen höjdare när vi kollade där innan soluppgång men efter lite letande hittade vi en riktigt skön vänster som bröt över en suck rock och tubade på riktigt (vid droppen). Det var ordentligt med kraft bakom vågen och det var som att surfa utomlands. Nog de bäst tubande vågor jag har surfat i Sverige. En riktigt skön överraskning helt enkelt!!

Logga in för att svara
#2205 Svar: Bilder från i lördags secret spot "suckrocko" 18 år, 6 månader sen Stoke: 0

Max
graphgraph

Bilderna var visst lite stora testar igen då:

Logga in för att svara
#2206 Svar: Bilder från i lördags secret spot "suckrocko" 18 år, 6 månader sen Stoke: 0

Max
graphgraph

bloody hell - third time lucky!

Logga in för att svara
#2207 Svar: Bilder från i lördags secret spot "suckrocko" 18 år, 6 månader sen Stoke: 0

Max
graphgraph

Logga in för att svara
#2208 Svar: Bilder från i lördags secret spot "suckrocko" 18 år, 6 månader sen Stoke: 0

Max
graphgraph

Logga in för att svara
#2209 Svar: Bilder från i lördags secret spot "suckrocko" 18 år, 6 månader sen Stoke: 0

Max
graphgraph

Logga in för att svara
#2212 Svar: Bilder från i lördags secret spot "suck 18 år, 6 månader sen Stoke: 4

Jimbob
graphgraph

Blahonga!

Logga in för att svara
#2215 Svar: Bilder från i lördags secret spot "suckrocko" 18 år, 6 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

herregud...var e detta? norr, väst, öst, inte söder i alla fall. jävligt bra bilder för att inte prata om vågorna:woohoo:

Logga in för att svara
#2216 Svar: Bilder från i lördags secret spot "suckrocko" 18 år, 6 månader sen Stoke: 5

hman
graphgraph

Schysst våg! var det dig vi mötte vid M väg? tillsammans med en aussie?

Logga in för att svara
#2217 Svar: Bilder från i lördags secret spot "suck 18 år, 6 månader sen  

serge

låter som bic reef!!!

Logga in för att svara
#2219 Svar: Bilder från i lördags secret spot "suckrocko" 18 år, 6 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

fan va grymt man!!!

Logga in för att svara
#2220 Svar: Bilder från i lördags secret spot "suck 18 år, 6 månader sen Stoke: 3

cosmocat
graphgraph

shipman. om det ar var jag tror det ar sa ar det nog bast att dra igen blixtlaset...

Logga in för att svara
#2221 Svar: Bilder från i lördags secret spot "suckrocko" 18 år, 6 månader sen Stoke: 4

Lee
graphgraph

the bagel lives

Logga in för att svara
#2233 Svar: Bilder från i lördags secret spot "suckrocko" 18 år, 6 månader sen Stoke: 0

KimPan
graphgraph

Max din gamle räv suckrocko låter ju perfa för boogien?

Logga in för att svara
#2234 Svar: Bilder från i lördags secret spot "suckrocko" 18 år, 6 månader sen Stoke: 6

plåtslagarn
graphgraph

"hittade vi en riktigt skön vänster som bröt över en suck rock och tubade på riktigt"

max vet jag om detta ställe?

Logga in för att svara
#2239 Svar: Bilder från i lördags secret spot "suckrocko" 18 år, 6 månader sen Stoke: 6

plåtslagarn
graphgraph

ska bli kul och se vad du svarar Max. fabbe och frank kom till ett platt matsväg. jag ville va snäll.hur kan du skriva så?och lägga upp bilder? fattar inte.finns inte i min värld.....

Logga in för att svara
#2242 Svar: Bilder från i lördags secret spot "suckrocko" 18 år, 6 månader sen  

Christian

Helt otroligt- bara att gratulera

Logga in för att svara
#2299 Svar: Bilder från i lördags secret spot "suckrocko" 18 år, 6 månader sen  

max

tja kim. defenitivt en bb våg iaf om man vill ta den alldeles intill stenen.
hman, vi var där innan alla andra, såg inga andra bilar då.
Tack som fan plåtis det var det bästa surfet jag har haft i sverige - what goes around comes around(not just in a bad manner = i o u 1) - tyckte inte att visa nåra bilder skulle reta upp någon, särskilt inte eftersom några distinkitva landmarkering eller dylikt finns inte med. My lips are sealed in regards to location. /peace

Logga in för att svara
#2319 Svar: Bilder från i lördags secret spot "suckrocko" 18 år, 6 månader sen Stoke: 6

plåtslagarn
graphgraph

jag e glad att du hadde kul. övereagera lite kanske...... kram

Logga in för att svara
#2333 Svar: Bilder från i lördags secret spot "suckrocko" 18 år, 6 månader sen Stoke: 4

ATA
graphgraph

Jaså ni kalla de suckrocko. ATA o hans två vänner kollade på bilkartan och chansade på att det skulle va nåt surf i de trakterna men vi kom efter er och fick det för oss själva i ett par timmar. Riktigt trevlig våg o takeoffen var lugn så länge man inte satsade på o käka sten. Bästa vågorna jag haft sen torö november förra året.

Logga in för att svara
#2361 Svar: Bilder från i lördags secret spot "suckrocko" 18 år, 6 månader sen Stoke: 1

Limpan Lappland
graphgraph

OJOJOJ!!!
Snälla, sprid inte The Bagel vidare till resten av världen....
Där kan vi snacka om att det inte pallar crowd...
jag ber er...

Logga in för att svara
#2365 Svar: Bilder från i lördags secret spot "suck 18 år, 6 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Jag undrar om inte Svenska surfare är de mest territorialiska av alla surfare ........ or mayby I'm just feeling left out and frustrated. VW buss och körkort nästa ...... Gratis till ni som fick fina åk ....

Logga in för att svara
#2384 Svar: Bilder från i lördags secret spot "suck 18 år, 6 månader sen Stoke: 3

cosmocat
graphgraph

vanligen hall en riktigt lag profil om den vagen.

Logga in för att svara
#2388 Svar: Bilder från i lördags secret spot 18 år, 6 månader sen  

papa

Gazzer skrev:
VW buss och körkort nästa ......

Ja, på tiden kanske?! Känns som du bor på en ö utan förbindelser med fastlandet...

Logga in för att svara
#2423 Svar: Bilder från i lördags secret spot "suckrocko" 18 år, 6 månader sen  

frankie

maste bara tacka dig platis, riktigt schysst att du var villig att dela med dig. hoppas du inte tycker vi trampade dig pa tarna eller nat sant. och till de som tror att vi komnmer dela ut karta med beskriving sa oroa er inte, det kommer inte handa. hoppas man kan bjuda tillbaka nan annan gang iaf platis!.

trakigt att du inte kunde haka hit hur som, ar grym surf varenda dag o idag fick jag nog nagra av mina topp tre sessions men sjukt langa o fina hograr som bara rullade nedanfor huset pa stranden.
jaja, vi syns hemma sen i vintersurfet!

Logga in för att svara
#2457 Svar: Bilder från i lördags secret spot " 18 år, 6 månader sen Stoke: 3

okar
graphgraph

Som den andra som hitta stället och den (mig vetandes) mest lokala surfaren av stället ber jag er vänligen knipa om det stället. Nog för att jag inte är på hemmaplan att ta vara på det som levereras, men jag kommer tillbaka en dag o då vill jag kunna surfa stället utan cirkus.

Logga in för att svara
#2466 Svar: Bilder från i lördags secret spot "suck 18 år, 6 månader sen Stoke: 1

The_Glider
graphgraph

Dudes,

Visa lite respekt!
Inga mer kommentarer inget mer snack låt stället va begravt!

Peace,

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!