Facebook data

1
Dominikanska?
#22677 Dominikanska? 17 år, 7 månader sen Stoke: 0

trosamange
graphgraph

Nån som har Surfat i Dominikanska Republiken? Ska dit 2v i februari. Kan man hyra där?

Logga in för att svara
#22681 Svar: Dominikanska? 17 år, 7 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Kolla
adape.net/

Det var nån annan som frågade om Dominikanska på Nordsurfs forum. Du kan kolla vad jag skrivit där.

Ang hyrbräda mm. Det finns men är du kräsen så skulle jag nog ta med själv. Det är ingen surfmetropol direkt. Vindsurfing och kite är mycket större. Det positiva med det är att du kan få vara nästa själv ute bland perfekta, turkåsa vågor. Det negativa är å andra sidan att det finns väldigt lite surfprylar att få tag på. Wax, leach och fenor hittar man dock lätt i Cabarete. Ska du vara på annat ställe så måste du ta med allt.

Men Surfingen utvecklas varje år. Tror de har en liten shop i Encuentro numera. Var där när dom lade på de sista palmbladen på taket förra året. Så kanske har de mer prylar nu, men jag skulle inte chansa.

Logga in för att svara
#22694 Svar: Dominikanska? 17 år, 7 månader sen Stoke: 0

trosamange
graphgraph

Tackar för tipsen!!

Logga in för att svara
#22807 Svar: Dominikanska? 17 år, 7 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Ett nytt ställe jag vill kolla in i vinter... Som sagt. Finns massor att hitta, som ingen annan surfar, om man bara tar sig någon eller ett par timmar från Cabarete.

Logga in för att svara
#22862 Svar: Dominikanska? 17 år, 7 månader sen Stoke: 0

trosamange
graphgraph

Ohhhhoj det ser hyfsat ut. Har du koordinaterna? Ser ju ut att va nån slags traktorstig en bit därifrån. Tror du taxichauffören väntar på en ett par timmar eller fyra?

Logga in för att svara
#22883 Svar: Dominikanska? 17 år, 7 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Några polare åkte runt hela norra kusten i taxi under en vecka. De kostade 2500 kr totalt. Billigare än att hyra bil

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!