|
#22892 |
väddö 17 år, 7 månader sen |
Stoke: -1 |
ådén
|
som det ser ut nu så blir det surf på fredag...
kanske lite kookigt att outa men vafan, är det någon som skall ut på eftermiddan som kan tänka sig att ta med en extra passagerare? jag kommer vara ledig i täby från ca 14.10
smsa eller maila i sånna fall..
0708-545-541 andersaden@hotmail.com
|
|
|
|
|
#22893 |
Svar: väddö 17 år, 7 månader sen |
Stoke: 9 |
Jakob
|
ådén skrev:
som det ser ut nu så blir det surf på fredag...
kanske lite kookigt att outa men vafan, är det någon som skall ut på eftermiddan som kan tänka sig att ta med en extra passagerare? jag kommer vara ledig i täby från ca 14.10
smsa eller maila i sånna fall..
0708-545-541 andersaden@hotmail.com
Är inte surf på Väddö en myt? Ska ju inte blåsa över 40 ms, då kan det väll inte funka..... [img]
|
|
|
|
|
#22896 |
Stoke: 6 |
Nicko
|
var kommer allt detta agg ifrån? häng med så kanske du ändrar din uppfattning, eller så spelar du ett spel och vill ha allt för dig själv? mm...
|
|
|
|
|
#22897 |
Stoke: 11 |
Willy
|
Äsch, det där är typiskt Jakob. Han har bommat Väddö kanske 8 ggr senaste två åren. Han är rätt kass på att läsa prognoser....och surfa.
|
|
|
|
|
#22898 |
Jakob
|
Nicko skrev:
var kommer allt detta agg ifrån? häng med så kanske du ändrar din uppfattning, eller så spelar du ett spel och vill ha allt för dig själv? mm...
Allt agg kommer ifrån att ha åkt till Mats när observationerna varit på 25ms för att mötas av ankelhöga vågor, knä i setten en j*vla massa gånger. Men vem vet jag kanske gör det igen....när jag blir less på att sitta här o pilla mig i naveln men det lär ju inte bli snart....
|
|
|
|
|
#22899 |
Jakob
|
Willy skrev:
Äsch, det där är typiskt Jakob. Han har bommat Väddö kanske 8 ggr senaste två åren. Han är rätt kass på att läsa prognoser....och surfa. Du som ger mig prognoserna och lurar med mig din tönt!! Ett rejält kokstryk sak du få din gamla räv
|
|
|
|
|
#22900 |
Stoke: 11 |
Willy
|
Vafan! Nu glömde jag min roll här på forumet...
SLUTA OUTA SPOOOOOOTTTTSS! Snart finns inga SECREEEETS kvar!!!!
|
|
|
|
|
#22901 |
Nicko
|
det här forumet är riktigt skönt, skrattar nästan så att man ramlar av stolen varje gång man är inne. skönt att ni grabbar har lite humor. Jag kan skicka lite bilder till dig nästa gång väddös "hemliga" breaks bjuder på "surf i världsklass". Eller så kan du hänga med? borde funka som Åden sa på fredag, men man vet alldrig med väddö. Det är ju det som är det härliga med myter....
|
|
|
|
|
#22902 |
Jakob
|
Nicko skrev:
det här forumet är riktigt skönt, skrattar nästan så att man ramlar av stolen varje gång man är inne. skönt att ni grabbar har lite humor. Jag kan skicka lite bilder till dig nästa gång väddös "hemliga" breaks bjuder på "surf i världsklass". Eller så kan du hänga med? borde funka som Åden sa på fredag, men man vet alldrig med väddö. Det är ju det som är det härliga med myter.... Bara Mats jag e sjukt less på, för mig är det ett så kallat "icke spot". De hemliga gobitarna klagar jag inte på.... men de ska vi alla hålla förbannat tyst om!!!!
|
|
|
|
|
#22903 |
Nicko
|
jag har bara 30 min till mats, så för mig gör det inget att bomma, men vart bor ni grabbar, har ni långt att åka?
|
|
|
|
|
#22904 |
Nicko
|
jag har bara 30 min till mats, så för mig gör det inget att bomma, men vart bor ni grabbar, har ni långt att åka?
|
|
|
|
|
#22905 |
Nicko
|
oj råka gå bakåt, men går det inte att ta bort inlägg?
|
|
|
|
|
#22906 |
Jakob
|
Nicko skrev:
jag har bara 30 min till mats, så för mig gör det inget att bomma, men vart bor ni grabbar, har ni långt att åka? Bor i uppsala, guld att du bor så nära. Ringer dig nästa gång runt 04.00 så kan du kanske killa ner och ta en titt innan vi drar... 
|
|
|
|
|
#22907 |
Nicko
|
 jo det är lugnt, kanske inte svarar så tidigt, är inte världens morgonmänniska. Jobbar redan som webbcam åt några ifrån stockholm, ring 0702222115 om du vill gå med i väddö-camen:P
|
|
|
|
|
#22908 |
ådén
|
för upplysningens skull har jag inte nämt ett endaste spot utan tänkte bara planlöst följa med till det som den eventuella skjutsaren tar.... sen att ni börjar gapa namn här kan jag inte ansvara för..
|
|
|
|
|
#22909 |
Nicko
|
ådén skrev:
för upplysningens skull har jag inte nämt ett endaste spot utan tänkte bara planlöst följa med till det som den eventuella skjutsaren tar.... sen att ni börjar gapa namn här kan jag inte ansvara för..
Som jakob sa så är Mats väg en icke spot. väddö är rätt stort så det är inte så enkelt att hitta till M.V.
|
|
|
|
|
#22910 |
Jakob
|
ådén skrev:
för upplysningens skull har jag inte nämt ett endaste spot utan tänkte bara planlöst följa med till det som den eventuella skjutsaren tar.... sen att ni börjar gapa namn här kan jag inte ansvara för.. Det kan du vist ansvara för, de e ditt fel att väddö är crowded! Må djävulen ta dig din slyngel....
|
|
|
|
|
#22912 |
Stoke: 28 |
|
Nicko skrev:
jo det är lugnt, kanske inte svarar så tidigt, är inte världens morgonmänniska. Jobbar redan som webbcam åt några ifrån stockholm, ring 0702222115 om du vill gå med i väddö-camen:P För helvete INGEN j____a webcamefra åt Nollåtor!! Är du sjuk i huvudet eller!
Nej, fan, heller, Willy! Ta och styr upp det här och det på måmangen"! Annars få du med Nerdsen att göra! Och det vill du väl inte ELLER!?!? Då får du anrop dina polare i Gaybay att skydda dig - det kan jag lova!!
|
|
|
|
|
#22915 |
ådén
|
hoppas du brinner i helvetet med alla satans lakejer såsom sadam,bush och landsort lotsen som aldrig har något bra att säga!!
|
|
|
|
|
#22917 |
|
|
|
|
|
#22918 |
|
Gazzer skrev:
Nicko skrev:
jo det är lugnt, kanske inte svarar så tidigt, är inte världens morgonmänniska. Jobbar redan som webbcam åt några ifrån stockholm, ring 0702222115 om du vill gå med i väddö-camen:P För helvete INGEN j____a webcamefra åt Nollåtor!! Är du sjuk i huvudet eller!
Nej, fan, heller, Willy! Ta och styr upp det här och det på måmangen"! Annars få du med Nerdsen att göra! Och det vill du väl inte ELLER!?!? Då får du anrop dina polare i Gaybay att skydda dig - det kan jag lova!! 
|
|
|
|
|
#22919 |
|
För helvete INGEN j____a webcamefra åt Nollåtor!! Är du sjuk i huvudet eller!
|
|
|
|
|
#22929 |
Stoke: 29 |
Esta
|
|
|
|
|
#22930 |
Stoke: 1 |
|
hoho härlig diskussion! kan bara säga att mats väg svikit oss mycket det senaste året. men klart det kan bli schmaskisch om man har tur. men fredag ser mörkt ut skulle jag säga.....
|
|
|
|
|
#23079 |
Nicko
|
Gazzer skrev:
För helvete INGEN j____a webcamefra åt Nollåtor!! Är du sjuk i huvudet eller!
Nej gazzer, ingen webcam här, skulle hellre skujta mig själv i foten. metaforiskt sett agerar jag webcam, nej har börjat fatta hur läget är i den svenska surf communityn, håll godbitarna för dig själv och dina polare...
|
|
|
|
|