|
#22951 |
kyrkans ungdomskör 17 år, 7 månader sen |
Stoke: 6 |
Kman
|
söker män! 
|
|
|
|
|
#22952 |
Svar: kyrkans ungdomskör 17 år, 7 månader sen |
Stoke: 4 |
|
Det var som fan! Är de uppe i det blå eller bara coola?
|
|
|
|
|
#22961 |
Stoke: -10 |
|
Eh! Det där körde vi redan -83.
Vi var ett par grabbar (pojkar) som kom på att om man betalade Kyrkans UngdomsKörs medlemsavgift på 50:- Så fick man köpa helpension til alperna för 1400:- inkl liftkort. Jo då. Vi åkte två år i rad och jag har sedan dess aldrig åkt på värre röjarresor. Prästen satt på en topplessbar (Zell am See) och en av hans prästmedhjälpare (adjunkt) satte på flera av de 14 åriga tjejerna. Alla drack strohrum och öl. Har aldrig kräks så mycket på så kort tid. Det tror jag inte någon annan på resan gjort heller.
|
|
|
|
|
#22968 |
Stoke: 9 |
Jakob
|
alex el gordo skrev:
Eh! Det där körde vi redan -83.
Vi var ett par grabbar (pojkar) som kom på att om man betalade Kyrkans UngdomsKörs medlemsavgift på 50:- Så fick man köpa helpension til alperna för 1400:- inkl liftkort. Jo då. Vi åkte två år i rad och jag har sedan dess aldrig åkt på värre röjarresor. Prästen satt på en topplessbar (Zell am See) och en av hans prästmedhjälpare (adjunkt) satte på flera av de 14 åriga tjejerna. Alla drack strohrum och öl. Har aldrig kräks så mycket på så kort tid. Det tror jag inte någon annan på resan gjort heller.
Inte konstigt de om man åker med KUK-resor....
|
|
|
|
|
#26562 |
Svar: kyrkans ungdomskör 17 år, 4 månader sen |
Stoke: -234 |
|
AHA Själva kyrktornet är alltså en fallossymbol!!!
mou hahaha
|
|
|
|
|