Facebook data

1
kyrkans ungdomskör
#22951 kyrkans ungdomskör 17 år, 7 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

söker män!

Logga in för att svara
#22952 Svar: kyrkans ungdomskör 17 år, 7 månader sen Stoke: 4

Jimbob
graphgraph

Det var som fan! Är de uppe i det blå eller bara coola?

Logga in för att svara
#22961 Svar: kyrkans ungdomskör 17 år, 7 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Eh! Det där körde vi redan -83.
Vi var ett par grabbar (pojkar) som kom på att om man betalade Kyrkans UngdomsKörs medlemsavgift på 50:- Så fick man köpa helpension til alperna för 1400:- inkl liftkort. Jo då. Vi åkte två år i rad och jag har sedan dess aldrig åkt på värre röjarresor. Prästen satt på en topplessbar (Zell am See) och en av hans prästmedhjälpare (adjunkt) satte på flera av de 14 åriga tjejerna. Alla drack strohrum och öl. Har aldrig kräks så mycket på så kort tid. Det tror jag inte någon annan på resan gjort heller.

Logga in för att svara
#22968 Svar: kyrkans ungdomskör 17 år, 7 månader sen Stoke: 9

Jakob
graphgraph

alex el gordo skrev:
Eh! Det där körde vi redan -83.
Vi var ett par grabbar (pojkar) som kom på att om man betalade Kyrkans UngdomsKörs medlemsavgift på 50:- Så fick man köpa helpension til alperna för 1400:- inkl liftkort. Jo då. Vi åkte två år i rad och jag har sedan dess aldrig åkt på värre röjarresor. Prästen satt på en topplessbar (Zell am See) och en av hans prästmedhjälpare (adjunkt) satte på flera av de 14 åriga tjejerna. Alla drack strohrum och öl. Har aldrig kräks så mycket på så kort tid. Det tror jag inte någon annan på resan gjort heller.

Inte konstigt de om man åker med KUK-resor....

Logga in för att svara
#26562 Svar: kyrkans ungdomskör 17 år, 4 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

AHA Själva kyrktornet är alltså en fallossymbol!!!

mou hahaha

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!