Facebook data

1
Webber Fatburner
#23275 Webber Fatburner 17 år, 6 månader sen Stoke: -18

Tyreso_soulsurfer
graphgraph

Tjena är på jakt efter ny bräda och fallit för Webber Fatburner deras 6.3a har hittat den på cleanline nån som vet ungefär vad frakten kostar? vi hade tänkt att göra en stor order med 2 st fatburners två våtdräkter handskar etc får man någon rabatt för stor order?
ingen som har en Fatburner och vill bli av med den till bra pris??

Tack på förhand

Logga in för att svara
#23277 Svar: Webber Fatburner 17 år, 6 månader sen Stoke: 9

Jakob
graphgraph

Tyreso_soulsurfer skrev:
Tjena är på jakt efter ny bräda och fallit för Webber Fatburner deras 6.3a har hittat den på cleanline nån som vet ungefär vad frakten kostar? vi hade tänkt att göra en stor order med 2 st fatburners två våtdräkter handskar etc får man någon rabatt för stor order?
ingen som har en Fatburner och vill bli av med den till bra pris??

Tack på förhand

Vet inte hur det ligger till med brädor från cleanline men vanliga orders gäller 40$ oberoende på hur mycket du beställer... Maila och kolla, de brukar vara väldigt hjälpsamma.

Logga in för att svara
#23290 Svar: Webber Fatburner 17 år, 6 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Har försökt köpa brädor från Cleanline (USA). Men de sa att det blivit för dyrt att skicka så stora grejer till Europa att de därför slutat göra det... De kanske har ändrat sig igen. Vad vet jag?

Logga in för att svara
#23295 Svar: Webber Fatburner 17 år, 6 månader sen Stoke: 15

Papasharq
graphgraph

Har ni kollat med Backdoor, de har iallafall fatburnere på sin hemsida, borde vara billigare.

Logga in för att svara
#23303 Svar: Webber Fatburner 17 år, 6 månader sen Stoke: -18

Tyreso_soulsurfer
graphgraph

Backdoor skulle 4700 för den tror men jag maila dom och dom hade inga inne tyvärr..
Jag provade att maila Webber i Australien också men har inte fått nåt svar därifrån än.
Vill verkligen ha den brädan!!!

Gordo va var det för mått på din svarta Al merrick??

Logga in för att svara
#23306 Svar: Webber Fatburner 17 år, 6 månader sen Stoke: 15

Papasharq
graphgraph

Du får gärna tala om hur det går, har själv funderat på samma bräda så man är lite nyfiken

Logga in för att svara
#23309 Svar: Webber Fatburner 17 år, 6 månader sen Stoke: -18

Tyreso_soulsurfer
graphgraph

går inte så bra:( står mellan webbern eller en nord 6.4a. Men jag har redan två nord brädor skulle va kul med ett annat märke också. cleanline skulle mellan 200-300 dollars för frakten av en bräda

Logga in för att svara
#23311 Svar: Webber Fatburner 17 år, 6 månader sen Stoke: -2

Robban
graphgraph

Hej, har själv en 6'3 fatburner och e väldigt nöjd med den. Jag är 184 cm o väger 88 kg och har inga problem o rida knähögt eller dubbel gubbe på den. Den har förvånansvärt brett register. Köper du den som är glasad i Thailand ska du vara försiktig med den, den får väldigt lätt ding-stjärnor. Kan vara så att jag fått ett måndags ex eller är en kladderöv...

Jag har hört att cleanline har problem, någon/några på cleanline har använt kundernas kortnummer till nätpoker och annan shopping. Någon har fått fel storlek, fel model osv. Ingen höjdare... Jag har själv handlat av dem utan problem men rekomenderar inte dem nu längre. Lycka till

Logga in för att svara
#23324 Svar: Webber Fatburner 17 år, 6 månader sen Stoke: -18

Tyreso_soulsurfer
graphgraph

Robban du vill inte bli av med din då?

Logga in för att svara
#23366 Svar: Webber Fatburner 17 år, 6 månader sen Stoke: -2

Robban
graphgraph

neee, den ska jag köra sönder alldeles själv....

Logga in för att svara
#23372 Svar: Webber Fatburner 17 år, 6 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Min Black Beauty är 6.9 x 20 1/4 x 2 7/8. Helt övergrym och lättsurfad bräda. Har beställt en Red beauty (för mindre vågor) 6.6 x 20 1/4 x 2 7/8. Sharboy bestämde måtten. Känns skönt att få erfaren hjälp. Hade valt betydligt större om det inte vore för honom. Och jag måste säga att det faktiskt är lättare att positionera sig och fånga vågor med min 6,9a (se ovan) än med min superfeta G&S fish på 7.2 x 21 1/2 x 2 3/4. Är det riktigt smått så är naturligtvis G&Sen bättre.

Kolla in www.cisurfboards.com

Logga in för att svara
#23378 Svar: Webber Fatburner 17 år, 6 månader sen Stoke: -18

Tyreso_soulsurfer
graphgraph

det va inga dåliga mått måste jag säga gordo får man fråga va du fick betala för den svarta?

Logga in för att svara
#23399 Svar: Webber Fatburner 17 år, 6 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

go a 7s superfish 6'..they have them in stock at backdoor and I think you will be happy with their performance..thay are also a bit cheaper than the webber fatburner and a little less nose rocker which works well in the type of surf we get up here..

Logga in för att svara
#23574 Svar: Webber Fatburner 17 år, 6 månader sen Stoke: -2

Robban
graphgraph

Jag hade faktiskt önskat att det var ännu mer lift i nosen på fatburnern, den har en tendens att gräva in sig i facet när man ska göra tvära re-entries. På riktigt late drop ins när facet är mer vertikalt och man landar in den långt ner, vill nosen gärna dyka ner, kompenseringen med att trycka mer på bakfoten gör droppen lite ostabil. Så mera LIFT i nosen plz.

Logga in för att svara
#23854 Svar: Webber Fatburner 17 år, 6 månader sen Stoke: 2

Rig
graphgraph

Har oxå en fatburner, en 6.6.

Håller med Robban om att nosen tenderar att gräva ner sig en aning.. Den är lite för mkt bräda för min smak egentligen, ganska tung i vattnet, men samtidigt är den väldigt enkel.. tror den borde passa ganska bra för svenska förhållanden, men jag känner mig tveksam till om jag någonsin kommer ta mig i vattnet här hemma, fryslort som man är..

Logga in för att svara
#23901 Svar: Webber Fatburner 17 år, 6 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Listen to the rat

go a 7s superfish 6' 3" .they have them in stock at backdoor and I think you will be happy with their performance..they are also a bit cheaper than the webber fatburner and they work well in the type of surf we get up here..

take it from the rat..i just bought a 6' superfish because i have a 6' walden retrofish för smaller waves..
a 6'3" 7S superfish would be perfect..ring göran..everything i have asked for he has done and it's all been right..!!! trust me..i wanted a webber fatburner too and now i'm really glad i didn't get a hold of one..call göran..peace..RATB)

Logga in för att svara
#23968 Svar: Webber Fatburner 17 år, 6 månader sen Stoke: -18

Tyreso_soulsurfer
graphgraph

Jag köpte för en vecka sen en nordfish 6.4 är hur nöjd som helst med den!!!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!