|
#2353 |
G-bay mini magic IIII 18 år, 6 månader sen |
Stoke: 0 |
Eric
|
Norrland fortsätter leverera...
|
|
|
|
|
#2354 |
Svar: G-bay mini magic IIII 18 år, 6 månader sen |
Eric
|
Åsså kanske några bilder...

|
|
|
|
|
#2355 |
Eric
|
Är jag full eller? Vi tar en i taget. 
|
|
|
|
|
#2356 |
Eric
|
. 
|
|
|
|
|
#2357 |
Eric
|
. 
|
|
|
|
|
#2358 |
Eric
|
. 
|
|
|
|
|
#2359 |
Eric
|
. 
|
|
|
|
|
#2362 |
Stoke: 15 |
|
Inte nog med att ni tar jävligt bra bilder, sicka vågor!! Vilken kamera använder ni? Är det så att bra vågor alltid blir bra på foto, eller har det mest med personen bakom att göra. Oavsett, jag blir så sugen varje gång ni boyz levererar. Shit,. jag är avis, impad, och har slut på alla superlativ. Grymt! 
|
|
|
|
|
#2363 |
Stoke: 11 |
Willy
|
Kul! Såg riktigt mysigt ut! Lite tubletande via headdips är aldrig fel! Ser att vattnet har inte riktigt återvänt till sin naturliga färg, tids nog...
|
|
|
|
|
#2364 |
Stoke: 28 |
|
you GBay guys suck - I hate you - take down those photos. I can't sleep at night anymore ......
|
|
|
|
|
#2366 |
Stoke: 4 |
|
Du har en poäng Gazz...
Inte nog med att jag bor i Sverige, jag bor dessutom på Västkusten aahh...aaggghh!
|
|
|
|
|
#2369 |
|
Trivsamt med lite tajta vattenbilder Eric!!
J
|
|
|
|
|
#2370 |
Stoke: 29 |
Esta
|
Sorry folks, jag har fått en cd med dagens bilder + att jag hann med 20 minuters fotande innan ekorrhjulet kallade på nytt (fan, skulle hunnit med sista timmen om jag inte...).
Thompa:

|
|
|
|
|
#2371 |
Esta
|
Eric:

|
|
|
|
|
#2372 |
Esta
|
Kalle:

|
|
|
|
|
#2374 |
Esta
|
Koffe:

|
|
|
|
|
#2375 |
Esta
|
Gurra:

|
|
|
|
|
#2376 |
Esta
|
Snyggaste minen:

|
|
|
|
|
#2377 |
Esta
|
Nu får det vara nog för ikväll!
Finns chans att plocka tidigt imorn...
En strip kommer så småningom.
sexigaste takeoff... hehe

|
|
|
|
|
#2381 |
|
Fan vad vackert!! Var ligger G-bay? (Undrar endast av nyfikenhet. Vilken del av sverige räcker om stället är hemligt.)
|
|
|
|
|
#2387 |
Willy
|
G-bay = Gävlebukten kolla på en karta så får du se bland annat Lutens väg... hehe... 
|
|
|
|
|
#2389 |
Stoke: 7 |
Cagge
|
Snälla G-crew, nåd. Får snart ett nervöst sammanbrott. 
|
|
|
|
|
#2390 |
Stoke: 20 |
Elis
|
Härliga bilder o kul att ni lägger upp dem också!
Smakprov från i onsdags längre ner på ostkusten...
|
|
|
|
|
#2391 |
Elis
|
|
|
|
|
#2392 |
Elis
|
Kan inte med funktionerna riktigt...
|
|
|
|
|
#2393 |
Elis
|
Var denna bild jag hade tänkt först... 
|
|
|
|
|
#2403 |
Esta
|
Cagge skrev:
Snälla G-crew, nåd. Får snart ett nervöst sammanbrott.
Okey, ber om ursäkt för senaste dagars 'surfonani'.
Å andra sidan så var vi utan surf i nästan en hel j*vla månad tidigare i höst.
Nu ser det ut att bli en veckas vila, minst... eller?...
|
|
|
|
|
#2404 |
|
Elis skrev:
[quote]Var denna bild jag hade tänkt först... [img [/quote]Fy fan, jag var ute och gick på den piren för inte alls många helger sen, som tur var hade jag våtdräkten på mig, för blöt blev man. På det där fotot så ser det ut som man hade fått bada i hamnbassängen om man försökt sig ut, hehe.
|
|
|
|
|
#2405 |
|
Fast nu inser jag att det kanske inte samma ställe som jag tänker på, skitsamma. 
|
|
|
|
|
#2406 |
Stoke: 24 |
|
Jag avundas era sjukt bra vågor!!! Fy fan va gött ni måste haft det!! Själv e man fasst i ett snöigt Oslo...
|
|
|
|
|
#2430 |
Stoke: 1 |
|
Tja...vad ska man säga...inte ofta det blir så många dar i rad med sjysta vågor! Ni har det allt bra ni där hemma på ostkusten!
Å riktigt sjysta bilder den här gången!.......eller igen kanske jag ska säga!
Å du Elis.....kul att ni äntligen fick lite sjyst surf hemma
Men snart sätter ju den riktiga säsongen igång 
|
|
|
|
|
#2437 |
Esta
|
Nä ni, nu håller jag på att störtdyka ner i en surfdepression efter dessa magiska dagar vi haft här, när vågor o 'ledig tid' synkat perfekt. Har en hel del jobb att ta igen, inga stormiga prognoser på g och en fullbokad nästa vecka ifall Bottenhavet skulle leverera.
Så jag orkar inte ta tag i Magic IV-stripen nu. Ni e väl ändå mätta på bilder vid det laget...
Schysst med alla andra pics från resten av landet! Mera sånt.
Här kommer dom sista tre från 'LåtsasNorrland (typ).
Koffe

|
|
|
|
|
#2438 |
Esta
|
Eric

|
|
|
|
|
#2439 |
Esta
|
Och Thompa

|
|
|
|
|
#2441 |
|
Anon
|
Keepin it Low-Profile -
You guys are stoked! What an amazing wave! It must have been one of the best days Sweden has ever seen. Why share it online though? Isn't it enough to just take the pictures and make videos and share them with your own groups of friends? Surfing is growing in leaps and bounds, cold water or not. Now you have a "Big Wave Award"? Seriously, who does that benefit? Some dude that wants to make money? The surfers? The sport? On the west coast of Sweden and East coast of Skåne, some of the better spots get very CROWDED. People get frustrated and attitudes occaisionally flare. There may be a few secret spots that are still quality, maybe not. If I knew I wouldn't tell and I certainly wouldn't share pictures online. Its great to see the sport grow up here, but I, like many other foreign surfers living in Scandinavia come from a place that is already overcrowded. We would probably agree to some extent at least that you guys have it good right now and ought to limit the growth. (Unless you are one of the "reps" or "agents" or other people who are hoping to make some money off of surfing) How 'bout just using your brains like the fellow who designed the tent board bag. That is creative. That is useful. That is an addition to the sport. Enjoy the soul that you guys have now, don't sell it. It is awesome to experience and it doesn't exist in quite the same way anywehere that I have ever been. Like the song goes, "you don't know what you've got till its gone" . Anyways, that's just one person's input for whatever its worth. Do whatever you want with your treasure chest... Sorry to sound old and grumpy. Trust me, I'm not. I've spent so much money driving and exploring Sweden to surf and I'll keep doing it for as long as I live up here. Everyone I've met has been incredibly cool and most have been rightfully guarded about their secrets. As for these pictures, thanks for giving me an idea of another area to explore under the conditions that existed last wednesday. I'll be alone. But what's to say that a couple cars full of guys that you've never seen won't be up there because these photos were posted. And in a couple years, whats to say that those two cars won't multiply to 4 or 6 with 2 or 3 guys in each. Don't sell your momentary glory.
|
|
|
|
|
#2444 |
|
papa
|
Jo vi vet!
" Why share it online though?"
A mix of proudness and stupidity, I guess.
But there are more undiscovered 'big wave' spots for other pioneers to find (we already know some with the same potential...), the only way to cope with overcrowded spots except for artificial reefs.
We've been talking to the people living in the neighbourhood about a possible future invasion of surfers and we have an agreement that to much people = gate!
|
|
|
|
|
#2448 |
Stoke: 72 |
Redax
Chefredaktör
|
Esta skrev:
Här kommer dom sista tre från 'LåtsasNorrland (typ).
Limpan tvingade mig! 
|
|
|
|
|
#2450 |
|
papa
|
Okey, get it...
Tyvärr är det sant det där med bommen. En jävla surgubbe förde ett jädrans liv när han upptäckte våra bilar nära sitt hus. Det görs regelbundet inbrott där i 'obygden' och han trodde min rostiga minibuss var lastad med tjuvgods (är det inte polisen så är det dom 'vanliga' som tror jag är buse, när jag hade kvar minibussen). Nästa gång vi stötte på honom, hotade han med att de boende skulle bomma igen vägen om det dök upp mer okänt folk. De har fått nog.
|
|
|
|
|
#2453 |
|
open up the gate- sossesurf forever
|
|
|
|
|
#2459 |
Jake
|
Jävligt grymma bilder!! Delad glädje, dubbel glädje... eller inte kanske...?
|
|
|
|
|
#2528 |
|
hua
|
Anon I totally agree with you, having surfed down in Skåne for a pretty long time, and seing the last 3 or so years development with huge crowds even on the coldest of days. So dudes, keep up the stoke but the best gifts are shared on the beach or in hte water, but not on the internet. I like Anon will be visiting the next storm, think I know where it is now. Men jag kommer ensam. Cheers.
|
|
|
|
|
#2537 |
|
new guy in town
|
of cours you should not put the pictures on the net like that. that want do you any good at all but just 5 miin of fame...
BUT any new surfer that has some ambitions and can read a map and a compas will find a spot that will work. And al of a suden there is more new people at your lokal breake, BUT have the found it on the net or have the spent the time in the car looking for a new spot to ride just to find that there are other people there riding it? Are they more welcome then? how is to juge? how did some of the guys riding the spot found it? by a tip from a friend or did the acctuly spent time in the car reading the map? or did the found it on the net?
i guess that my opinion is that if some one put time in looking for a spot, not just on the net, they don just what i did to find it, then they are welcome. but by putting pictures on the net showing where the spot is want do any god for any one. and if you happend to find a spot by map and compas and other people are there suring it, keep quiet about it! show some respect!
peace out!
|
|
|
|
|
#2541 |
Willy
|
That must be the most well written post I've ever encountered on any webforum anywhere. Wow!
I'd just like to thank G-bay for all their posts of beautiful Swedish surf over the years and wish them good luck in future wave hunting.
I'd also like to say it's a shame that people are more or less dissing them for being so generous with their surf adventures. G-bay have been producing amazing surf pictures for years and have so far not recieved much stick. Strange that so many people now step forward to tell them what fools they are. At least I know they choose their friends wisely...
By the way, the storm that brought them all that epic surf doesn't exactly happen often. Torö does the same thing from time to time....
|
|
|
|
|