Facebook data

1
Salusand rules!
#23672 Salusand rules! 17 år, 6 månader sen Stoke: 7

Cagge
graphgraph

Står & tvättar "matchtröjorna" och ser salusanden rinna ut i avloppet. Det mynnar ut norr om hamnen i Nynäs och det kommer nog ut ett par sandkorn till Torö vid nästa nordliga kuling. Salusand har Sveriges bästa surfscen med klubbhus och camping på ett ypperligt beachbrake. Stort nog att köra 2 tävlingar samtidigt + frisurfare. Jag hoppas det kan bli en årligen återkommande tävling ( SM 2008?). Tack&tack Salusand Soulsurfers för ett mycket trevligt arr. Jag vill också passa på att gratulera Henio till " dubbeln", känns som en insatts lika tung som mina nudelarmar efter två heat. // Cagge

Logga in för att svara
#23674 Svar: Salusand rules! 17 år, 6 månader sen Stoke: 9

Jakob
graphgraph

Måste säga att det var en grymt genomförd tävling. Tack som f*n till Salusand Soulsurfers. Grymt boende grym mat och ett riktigt bra mottagande. Ni är utan tvekan sveriges mest uppstyrda surfare. Hoppas det blir fler tävlingar, tyckte vågen var riktigt rolig att surfa och stället ni har e helt lysande!. Tack till alla som hjälpte till och sist tack till Quicksilver för priserna. Jag fick en neonblå barnkeps för min tredjeplats...haha
Hoppas nu att det blåser på så att Torö tävlingen blir av innan det blir kallare än det redan är, där finns ju ingen klubbstuga eller varma duschar som i Salusand!!
Vi ses allihopa, Jakob

Logga in för att svara
#23684 Svar: Salusand rules! 17 år, 6 månader sen Stoke: 1

Seth
graphgraph

Tidigare hade jag aldrig varit norr om STHLM, men det var det värt.
Riktig grym scen och en riktigt bra tävling.

Tack Soulsurfers

Seth

Logga in för att svara
#23689 Svar: Salusand rules! 17 år, 6 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Logga in för att svara
#23691 Svar: Salusand rules! 17 år, 6 månader sen Stoke: 0

no_zee
graphgraph

Good waves, Good fun, Good people. thanks to you all! Roll on next year Peace

Logga in för att svara
#23693 Svar: Salusand rules! 17 år, 6 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Känns inte igen från Gävle bukten - snåla, hemlighetsfula och grinia surfare som är osociala och inåtvända. När var det senaste gången du hörde talas om en get together i närheten av Gävle?

........................................................................................................................

Just det!

Logga in för att svara
#23694 Svar: Salusand rules! 17 år, 6 månader sen Stoke: 0

stubb
graphgraph

Jag är är otroligt glad över att haft den stora äran att deltaga i helgens tävling, som innehöll förrutom de som tidigare skrivits även en genuin invignings cermoni och ett tight kunnigt dommar team med utbildad huvud dommare som höll hela dagen.
Stort grattis till "da swedish supaa man" för dubbel segern.
Vill även tacka alla som hjälpte mej att komma i/komma ur våtdräckten
Kommer lätt tillbaka nästa år.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!