Facebook data

1
Peace love and understanding på Surfsverige
#23736 Peace love and understanding på Surfsverige 17 år, 7 månader sen Stoke: 0

Jake
graphgraph

Kul att se så många positiva trådar på en gång. "Vad är det bästa med sverige?" tråden är ju underbar och alla trådar från Salusand skiljer sig rätt mkt från den ibland rätt hårda attityd som råder här på forumet. Kanske har Salusand "Soulen" spritt sig till hela surfsverige.

Hur som helst, kul att se and keep it up.

Logga in för att svara
#23738 Svar: Peace love and understanding på Surfsverige 17 år, 7 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

jag tror mycket har med BOS protection av användare på den här sidan, det har skapats respekt för sin med-medlemmer

Logga in för att svara
#23739 Svar: Peace love and understanding på Surfsve 17 år, 7 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

SharkBoy skrev:
jag tror mycket har med BOS protection av användare på den här sidan, det har skapats respekt för sin med-medlemmer now THAT was the biggest load of crap written this side of Jönköping ...

Logga in för att svara
#23745 Svar: Peace love and understanding på Surfsve 17 år, 7 månader sen Stoke: 0

Jake
graphgraph

Haha! Sabba inte min tråd nu...

Logga in för att svara
#23748 Svar: Peace love and understanding på Surfsverige 17 år, 7 månader sen Stoke: 2

Stoney
graphgraph

Gazzer, vad föreställer din avatar egentligen. Första gången jag såg den såg jag ett ansikte med en näsa som tydligt syntes. På senare tid har jag bara sett en cyklist på racerhoj...

Nu såg jag visst en surfare som står lite ihopkurad, min gissning får nog bli på det sista alternativet även om det blir lite tråkigt och förutsägbart

Logga in för att svara
#23760 Svar: Peace love and understanding på Surfsve 17 år, 7 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Jake skrev:
Kul att se så många positiva trådar på en gång. "Vad är det bästa med sverige?" tråden är ju underbar och alla trådar från Salusand skiljer sig rätt mkt från den ibland rätt hårda attityd som råder här på forumet. Kanske har Salusand "Soulen" spritt sig till hela surfsverige.

Hur som helst, kul att se and keep it up.

Vad är all denna propaganda för Norrland till för? T.o.m folk som var i Salusand sa det var grymt, vad har ni norrlänningar gjort!!!!! För mig är det uppenbart att ni har använt Samer för att hjärntvätta ovetandes sydliga surfare! Typiska sametrick.... (känn smaken av ordet "sametrick"!) Same shit. Same old joke. Ehhh... just det, love and understanding handlade tråden om...

Logga in för att svara
#23767 Svar: Peace love and understanding på Surfsverige 17 år, 7 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Om man dricker NORRLANDS GULD blir man SNÄLL.Så enkelt är det.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!