Facebook data

1
BRASILIEN
#23746 BRASILIEN 17 år, 6 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Hejsan

Ar i Pipa,Brasilien just nu och 1,5 manader till. Borjar fundera pa att rora pa oss, vagorna ar sadar har. Ar det nagon som har tips pa vart vi bor aka? Funderat pa Fortaleza, nagon som varit dar omkring?
Allt av intresse!

Liina

Logga in för att svara
#23749 Svar: BRASILIEN 17 år, 6 månader sen Stoke: 0

Jake
graphgraph

Jag har surfat Isla Grande, det var helt sanslöst vackert men inte så stort. Finns en ö som ligger och skyddar lite vilket iofs kan vara bra ibland. Man går genom djungeln och kommer fram till paradiset på andra sidan. Heter Lopes Mendez Beach tror jag. Sen var vi nere en sväng vid Florionapolis, där finns hur mkt olika bryt som helst. Kolla wannasurf.com så hittar du säkert något. Lycka till och ta en capivodka åt mig!!

Logga in för att svara
#23759 Svar: BRASILIEN 17 år, 6 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Liinus skrev:
Hejsan

Ar i Pipa,Brasilien just nu och 1,5 manader till. Borjar fundera pa att rora pa oss, vagorna ar sadar har. Ar det nagon som har tips pa vart vi bor aka? Funderat pa Fortaleza, nagon som varit dar omkring?
Allt av intresse!

Liina

Fortaleza är faktiskt rätt coolt. Pulserande miljonstad med ett grymt beachbreak som aldrig tar slut. I centrum finns det inte så mycket surf men med en 20 min busstur tar ni er till "surfstranden". Man kan bo där också men det är skönare att bo vid "centrumstranden" och allt det liv som finns där. Det negativa med Fortaleza är att det finns få ställen/byar/städer runt omkring som har bra surf (vad jag vet men andra på forumet kan ju tipsa). Lycka till....

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!