Facebook data

1
Torö imorgon torsdag?
#23789 Torö imorgon torsdag? 17 år, 6 månader sen Stoke: 0

Macce
graphgraph

Tror ni Torö kan funka på torsdag/imorgon vid 13 till 16? Isåfall tänkte jag försöka ta mig dit och då har jag 1 plats ledig i en bil som går från skarpnäck. Har takräcke till också. Är själv total nybörjare så det vore kul med sällskap.

Ring mig på 073-7304708 isåfall!

Mvh Marcus

Logga in för att svara
#23797 Svar: Torö imorgon torsdag? 17 år, 6 månader sen Stoke: 6

Nicko
graphgraph

läs igenom denna tråd så kommer du märka att det uppskatas inte att outa spots och plats
surfsverige.se/index.php?option=com_joomlaboard&Itemid=95&func=view&id=22962&catid=2

Logga in för att svara
#23801 Svar: Torö imorgon torsdag? 17 år, 6 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Macce skrev:
Tror ni Torö kan funka på torsdag/imorgon vid 13 till 16? Isåfall tänkte jag försöka ta mig dit och då har jag 1 plats ledig i en bil som går från skarpnäck. Har takräcke till också. Är själv total nybörjare så det vore kul med sällskap.

Ring mig på 073-7304708 isåfall!

Mvh Marcus

Den som söker han finner. Ibland.

Logga in för att svara
#23803 Svar: Torö imorgon torsdag? 17 år, 6 månader sen Stoke: 0

sidelakesurfer
graphgraph

helt rätt, men torö känns ganska well known vid det här laget så jag tycker ingen ska behöva flås för det.. ska ju köra avslutnignen av swedish surf tour där åsså å det hade inte blivit särskilt mycket till publiktävling om d var en hemlis ey. (nu lär d bli fullmatat me folk istället när jag avslöjade stället!!) ..

Logga in för att svara
#23807 Svar: Torö imorgon torsdag? 17 år, 6 månader sen Stoke: 0

Macce
graphgraph

Lol, outa Torö??

Jag har säkert läst 30 inlägg med i stort sett samma ämne som mitt, men nåja. Hur ska jag korrekt formulera samma fråga i framtiden då?

Logga in för att svara
#23809 Svar: Torö imorgon torsdag? 17 år, 6 månader sen Stoke: 1

crazynick
graphgraph

va fan!!!?? outa torö.....som om det skulle vara oskriven lag att inte göra det. du måste skämta. inte ofta jag skriver på forumet men i lägen som dessa bara måste jag.

för helvete, om man ska ner och har en plats, SKRIV på forumet! mkt bra skulle jag säga. fler får surfa och man sparar miljön om man samåker. det är ju torö vi snackar om....att hymla om det är som att hymla om att man föddes naken.

Logga in för att svara
#23810 Svar: Torö imorgon torsdag? 17 år, 6 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

outa Torö!! ha, ha DET var roligt!!!

Logga in för att svara
#23816 Svar: Torö imorgon torsdag? 17 år, 6 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

kan bli fint på morgonen om sydvinden håller i på natten

Logga in för att svara
#23817 Svar: Torö imorgon torsdag? 17 år, 6 månader sen Stoke: 0

Macce
graphgraph

Hur långt in på dagen tar det normalt innan 15 m/s SV har ebbat ut när vinden vrider till väst? Rör det sig bara om timmar?

Sover till c:a 12 på dagen så det kanske är sent då.

Äh, tror ändå jag åker ut och kollar iallafall. Har inte tesat vinterdräkten heller..

Logga in för att svara
#23818 Svar: Torö imorgon torsdag? 17 år, 6 månader sen Stoke: 9

perry
graphgraph

flera olika skolor framträder i denna tråd:

1. Give a man a fish and you feed him for a day. Teach him how to fish and you feed him for a lifetime.
2. Teach a man to fish, and you introduce another competitor into the overcrowded fishing industry. Give a man a fish, and you stimulate demand for your product.
3. Teach a man to fish and he will go out and buy expensive fishing equipment, stupid looking clothes, a sports utility vehicle, travel 1000 miles to the "hottest" fishing spot, and stand waist deep in cold water just so he can outsmart a fish.
4. Give a man a fish, and he'll eat for a day. He'll say, "Mmmm. Fish. Thanks.
5. Give a man a fish, and he'll eat for a day. Teach a man to give fish to other men, and people will be thanking him all the time for the fish.
6. Give a man a fish, and he'll eat for a day. Teach a man to fish and he will dragnet the bottom of the ocean floor, dump 90% of what he catches as unmarketable, pollute the skies with greasy black smoke from his fish canning factories, wipe out the various species of fish that he has been exploiting, devestate the ecosystem, process his dead into Soylent Green, fall into a deadly downward spiral of food-riots and warfare, blow up the planet, and be succeeded on the top of the food-chain by cockroaches.

och min favorit...
7. Give a man a fish, and he'll eat for a day. Teach a man to fish, and he'll take super-long trips to the Keys to fish for marlin, leaving his wife and kids behind in Roanoke. And they'll be real sore at you.

Lycka till imorgon!

Logga in för att svara
#23819 Svar: Torö imorgon torsdag? 17 år, 6 månader sen Stoke: 0

ejja
graphgraph

ah faktiskt..

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!