Facebook data

1
Ny Sport?
#23965 Ny Sport? 17 år, 6 månader sen Stoke: 0

Aisha
graphgraph

Ehh... kolla in den här snubben...

magicseaweed.com/photoLab/viewPhoto.php?photoId=28317

Har aldrig förstått mig på dem där. Om han vill stå upp, varför köper han inte bara en vanlig bräda, lär ju vara bra mycket lättare än en fyrkantig bricka. Dessutom hur kan man komma på iden att ställa sig upp med grod fötter

Gör dom alltid så? Är det en del av deras sport? Eller är det bara den här snubben?

Logga in för att svara
#23969 Svar: Ny Sport? 17 år, 6 månader sen Stoke: 7

GZaa
graphgraph

Det kan man undra sa flundran om gäddan är en fisk.....

Logga in för att svara
#23970 Svar: Ny Sport? 17 år, 6 månader sen Stoke: 0

Aisha
graphgraph

Här åker han tube längs strandkanten...
magicseaweed.com/photoLab/viewPhoto.php?photoId=29332

Logga in för att svara
#23971 Svar: Ny Sport? 17 år, 6 månader sen Stoke: 2

shark_feeder
graphgraph

Eftersom jag tycker om fart blir jag sjukt irriterad när jag blir tvungen att köra över vägbulor - därför ska jag köpa en väghyvel när jag blir stor.

Logga in för att svara
#23990 Svar: Ny Sport? 17 år, 6 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Ja det är inget nytt att stå på bodyboards Aisha. Det är precis som du säger, en del av "sporten". Kan ju säga att det är betydligt roligare att åka stående på en bodyboard än liggandes på en surfbräda. Eftersom bodyboards saknar fenor så är det en helt annan känsla att surfa på en sådan än en vanlig surfbräda.

Kommer alltid försvara våra liggande bröder och systrar eftersom jag tillhör de som gillar alla sätt att rida vågor (inkl. knäståendes, utan bräda och med paddel) och inte drar mig för att själv sticka ut med en fyrkantig bricka i rätt förhållanden.

Logga in för att svara
#23997 Svar: Ny Sport? 17 år, 6 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Drop knee boggie ar sa dar otydligt men anda coolt.. Strulade sjalv lite med det nar jag var en boggie nerd.. Kandes ratt bra att borja sta pa riktigt...

Har har ni ett gammalt roach klipp

Logga in för att svara
#24009 Svar: Ny Sport? 17 år, 6 månader sen Stoke: 0

Aisha
graphgraph

Andiss skrev:
Drop knee boggie ar sa dar otydligt men anda coolt.. Strulade sjalv lite med det nar jag var en boggie nerd.. Kandes ratt bra att borja sta pa riktigt...

Har har ni ett gammalt roach klipp

Kul klipp! Feta skills ! Verkar så sjukt svårt !! Men håller med, eftersom man kan ha kul stående på vanlig bräda, varför slå knut på sig själv

Logga in för att svara
#24013 Svar: Ny Sport? 17 år, 6 månader sen Stoke: 0

Aisha
graphgraph

Redax skrev:
Ja det är inget nytt att stå på bodyboards Aisha. Det är precis som du säger, en del av "sporten". Kan ju säga att det är betydligt roligare att åka stående på en bodyboard än liggandes på en surfbräda. Eftersom bodyboards saknar fenor så är det en helt annan känsla att surfa på en sådan än en vanlig surfbräda.

Kommer alltid försvara våra liggande bröder och systrar eftersom jag tillhör de som gillar alla sätt att rida vågor (inkl. knäståendes, utan bräda och med paddel) och inte drar mig för att själv sticka ut med en fyrkantig bricka i rätt förhållanden.

Oups !! - Högvördige Chefredaktör, det var inte min mening att trampa på några tår. Vi fenfolk glömmer bort oss ibland. Förlåt! Eftersom du kan rida en våg "knäståendes, utan bräda" - I'm yours anytime baby, anytime. Jag rider dem ibland knäståendes utan bräda, med min fena. Har du också fena? Eller förresten, jag tror att du ÄR en fena på att rida vågor! Och få vet vad ditt roder är !

Du är alltså en äkta vatten man, charmy sagittarious you!
Well you never know who might turn up in your waters for the 27th!

Only joking...

...or am I ?

teeeheeee

Logga in för att svara
#24014 Svar: Ny Sport? 17 år, 6 månader sen Stoke: 0

Aisha
graphgraph

gosh ! - I 'm off limits again...
Red when are you gonna introduce the edit function to us humble users?

Logga in för att svara
#24015 Svar: Ny Sport? 17 år, 6 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Hahahahahahaha!!

Du är förlåten... eller är du?

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!