|
#24024 |
Tristess tips! 17 år, 6 månader sen |
Stoke: 20 |
|
Visst, det verkar som om vindarna börjar blåsa vår väg igen, men ändå! Den här tråden ska funka som ett galleri av idéer för att lindra/bota tristess. När helst ens idéer tar slut och navelskåderiet mister sin charm så ska det bli självklart att gå in på surfsverige och söka efter några "tristess tips" ( inte tips för tristess utan tips mot tristess!). Allt välkomnas, internetsidor, skumma hobbies, träningstips eller vad böveln som helst. Kom igen nu slackers! 
|
|
|
|
|
#24025 |
Svar: Tristess tips! 17 år, 6 månader sen |
Stoke: 11 |
Willy
|
|
|
|
|
#24036 |
|
Willy skrev:
www.youriding.com (surfa på nätet)
www.boxhead.seantcooper.com (skjuta zombies, vansinnigt snyggt och roligt flashspel)
www.instructables.com (bygga grejer av andra grejer)
www.borrmagazine.com (märkliga men i många fall bisarra/roliga artiklar)
www.123spela.se (helt sjukt många online spel)
Fy fan va bra borrmagazine var! Bästa krönikorna/artiklarna jag någonsin har läst, genialiskt! Nu kom självdistansen tillbaka efter att ha tagit mig själv på allvar i två dar, hehe. Tackar för tipsen Willy. FLER TIPS ALLA!
Själv har jag idétorka för tillfället, klar med dagens göromål och orkar inte runka fler gånger:woohoo:
|
|
|
|
|
#24038 |
Stoke: 0 |
|
jag håller på att dra på ett nytt fint lager med vintervax på brädorna..de kan man ju sysselsätta sig med en stund. Annars kan man ju alltid jobba ihop lite xtra deg till resan!
|
|
|
|
|
#24064 |
Stoke: 28 |
|
|
|
|
|
#24076 |
Stoke: 1 |
Johan
|
|
|
|
|
#24078 |
Stoke: 1 |
Johan
|
|
|
|
|
#24081 |
Stoke: 11 |
Willy
|
Johan skrev:
[quote]Johan skrev:
Jag är höger..
Jag är oxå höger. Tror de har skrivit fel i artikeln för jag är teknist och helt jävla känslokall, nästan som en robot.
|
|
|
|
|
#24116 |
|
Willy skrev:
[quote]Johan skrev:
Johan skrev:
Jag är höger..
Jag är oxå höger. Tror de har skrivit fel i artikeln för jag är teknist och helt jävla känslokall, nästan som en robot.
Det måste vara nån konspiration bakom testet! Jag är nyfiken på om nån kan se "damen" snurra anti-clockwise? De vill bara att vi ska gå runt och tro att vi är känslosamma om kreativa, sen lurar de med oss i nån sekt! Måste vara så....
|
|
|
|
|
#24125 |
Stoke: 2 |
|
Efter ett tags stirrande kan jag byta som jag vill men jag måste titta lite "drömmande" vid sidan om bilden när jag byter.
Vem vet, man kanske har nytta av att sitta och jobba med 3d-cad hela dagarna... 
|
|
|
|
|
#24126 |
|
Nu kan jag byta håll under en blinkning, men det går fan inte om jag stirrar på bilden, måste blinka så snurrar den åt andra hållet när jag tittar igen.
|
|
|
|
|
#24138 |
|
Stoney skrev:
Nu kan jag byta håll under en blinkning, men det går fan inte om jag stirrar på bilden, måste blinka så snurrar den åt andra hållet när jag tittar igen.
Nej du Stoney! Den gubben går jag inte på. Att ha tagit LSD samtidigt som man gör testet är fusk och bevisar varken det ena eller andra. Jag stirrande som en dum jävla åsna på/bredvid/bakom snurrtanten men hon vägrade vända håll! Men bra att du ger dig in för att ge din "syn" på snurrandet.
Så ett musiktips (då denna eminenta tråd också handlar om saker att fördriva tiden med). Kolla in Kingston Airforce, mycket bra band.
|
|
|
|
|
#24142 |
Yann
|
Titta på benet och säg för dig själv och tänk - "bakom, framför, bakom, framför" i förhållande till det andra benet så är det lätt att byta håll.
|
|
|
|
|
#24143 |
Kat
|
är det något fel om man är både höger och vänster!? 
|
|
|
|
|
#24144 |
Kat
|
Kat skrev:
nej fan mest höger är jag nog! aaaah creapy!
|
|
|
|
|
#24145 |
|
Yann skrev:
Titta på benet och säg för dig själv och tänk - "bakom, framför, bakom, framför" i förhållande till det andra benet så är det lätt att byta håll.
Bra tips Yann, det är bra att vi hjälper varandra framåt i denna viktiga damsnurrsdiskussion (och håller oss ifrån surfrelaterade ämnen som lätt kan ge hjärnskador). Jag vidhåller dock att damen bara kan snurra åt ett håll om man ser till helheten. Snöar man in på vissa grejer som benen och skuggan så kan man ju ana att en del kan se den snurra åt andra hållet. Men blundar man inte för typ hennes bröst då? Eller kan nån fokusera på brösten samtidigt och ändå se damen snurra motsols? Svara drogfria!
Och ja Kat, är man både "höger" och "vänster" är det något allvarligt fel med en. Kolla Fredrik Reinfeltd, vet ju knappt vilket ben han ska stå på, tassar runt som en nervsjuk katt. 
|
|
|
|
|
#24146 |
|
"nervsjuk katt" var inte någon gliring till dig Kat, bara ett djur som dök upp i huvudet, kunde lika gärna skrivet "nervsjuk panda". Peace och godnattB)
|
|
|
|
|
#24147 |
Stoke: 72 |
Redax
Chefredaktör
|
Tror mer att det har att gora med om man ar goofy eller regular...
|
|
|
|
|
#24197 |
Kat
|
adamski skrev:
"nervsjuk katt" var inte någon gliring till dig Kat, bara ett djur som dök upp i huvudet, kunde lika gärna skrivet "nervsjuk panda". Peace och godnattB)
haha de e lugnt ! börjar fan bli orolig, jag ÄR både och  en till wierd grej är att jag är regular på surfbrädan men goofy när jag skejtar 
|
|
|
|
|
#24204 |
|
Det är lugnt. Så länge man är inte är en infantil tönt som kissar på sig och säger Kook hela tiden så är det lugnt- Finns det något värre än töntar som säger kook fastän de skulle åka på fett med stryk om det handlade om Streetfight istället för vågskills? Vad handlar det om? Är människor som Pat idioter som försöker få bekräftelse?
|
|
|
|
|
#24205 |
|
Jobbigt att vara aggro men ibland behövs det...
|
|
|
|
|
#24230 |
|
adamski skrev:
Jobbigt att vara aggro men ibland behövs det...
Där måste jag nog be dig förklara hur du kom in på det ämnet? 
|
|
|
|
|
#24233 |
Stoke: 29 |
Esta
|
Kat skrev:
Samma här. Stirrar jag rakt på damen, snurrar hon medurs. Men kollar jag i ögonvrån, både från höger o vänster, då snurrar hon efter ett tag åt motsatt håll. Och när jag tittar rakt på henne igen så snurrar hon medurs igen. Skum hjärna man har...
|
|
|
|
|
#24279 |
magge
|
jag kunde bara se att hon snurrade medsols, men prova och aktivera den andra hjärnhalvan, (vänstra för mig) genom att tex lösa ett matteproblem. Det funkade för mig.
|
|
|
|
|
#24285 |
Kat
|
magge skrev:
jag kunde bara se att hon snurrade medsols, men prova och aktivera den andra hjärnhalvan, (vänstra för mig) genom att tex lösa ett matteproblem. Det funkade för mig.
haha NO WAY 
|
|
|
|
|
#24287 |
Stoke: 12 |
Per
|
Medurs snurrar damen för mig. Lyckades vända en gång sedan försvann det.
Vacker form måste tilläggas! Eh..Vackraste formen faktiskt
|
|
|
|
|
#24292 |
|
Hur gör ni?
Testade med alltmöjligt, hon snurrar ju ändå bara åt vänster:angry:
|
|
|
|
|
#24318 |
Stoke: 10 |
Whale
|
Klockrent medurs för mig.
Dock moturs för min bättre hälft.
Hon är goofy, musikalisk och en känslomänniska.
Jag är regular, totalt omusikalisk och logiker (enligt mig själv iaf)
Måste stå fel i artikeln...
|
|
|
|
|
#24345 |
|
Klarar båda helt plötsligt!
Testa att kolla uppochner:silly:, det funkade för mig iaf