|
#24282 |
Plats pa Villavillekula! 17 år, 6 månader sen |
Stoke: 5 |
|
Vi har plats pa Villavillekulla tills den27/11 om det ar ngn som vill ha det gott i solen..
|
|
|
|
|
#24286 |
Svar: Plats pa Villavillekula! 17 år, 6 månader sen |
Stoke: 33 |
|
Trevligt att ni inte alltid ar fullbokade..
Kanske dags att kopa en banner snart?
|
|
|
|
|
#24291 |
Stoke: 28 |
|
Andiss skrev:
Trevligt att ni inte alltid ar fullbokade..
Kanske dags att kopa en banner snart? Själv ser jag ganska stor skiljnad på folk (företag) som reger sig och gör reklam rakt av och dem här killarna som deltar i forummet och är en del av kamratskapet så att säga.
|
|
|
|
|
#24336 |
|
Cool, ar det gratis att stanna pa villevillekulla?
|
|
|
|
|
#24337 |
Stoke: 0 |
Gus
|
Min tjej tycker det är rättvist att hon ska få åka å surfa medan jag arbetar för brödfödan. Har ni plats för henne och hennes syster 10-18 dec?
|
|
|
|
|
#24354 |
|
Hola Gus! Tyvarr sa ar det fullt da:S [img]
|
|
|
|
|
#24379 |
Stoke: 6 |
Kman
|
Andiss skrev:
Cool, ar det gratis att stanna pa villevillekulla?
hahahaha, klockrent mannen, klockrent!
|
|
|
|
|
#24386 |
|
Kman, precis!
Jag menar det maste ju vara gratis, reklamen ar gratis och driva surfsverige ar ju ocksa gratis.
Allt ska va gratis NU! Ingen skaffa fa lon heller och inget ska kosta nagonting..
Det ar riktigt soul det!
Allt NU! 
|
|
|
|
|
#24387 |
Stoke: 1 |
Johan
|
Andiss skrev:
Allt ska va gratis NU! Ingen skaffa fa lon heller och inget ska kosta nagonting..
Det ar riktigt soul det!
Men är det PUNK?
|
|
|
|
|
#24389 |
|
Vet inte, vi maste fraga var PUNK guru.
ANTS ar GRATIS - PUNK?
|
|
|
|
|
#24392 |
Stoke: -13 |
|
jag trodde punk bara var dåligt?
anyway... har ni som hänger på fuerte ngt tips på annat schysst, billigt boende nära surfet nu när villan är fullbokad? tacksam för tips!
|
|
|
|
|
#24394 |
|
Kolla pa boende annonsen hos Mia.Nar vill du komma?Kan fixa en plats hos en kompis for samma pris som hos oss..fast pa en badd soffaB) [img]
|
|
|
|
|
#24411 |
Stoke: 1 |
|
Eller så får du bo hos oss, gratis, bor aldeles vid bristol i en stor kåk. salut.
|
|
|
|
|
#24415 |
Stoke: 24 |
|
Fan vad du skall vara jobbig Andiss!!! Jag har haft surfare boende gratis hos mig de sista 7 åren nu e det fan på tiden att få lite igen  Inte lätt o jobba 16 timmar i veckan o kunna leva på det!!
Mer surf åt folket..!!!
Och JA! Det är gratis o bo hos oss men dålig stil att inte lämna dricks!
|
|
|
|
|
#24416 |
|
tja! kanske en annan gång...
skall åka till Corralejo i mitten av december, lite av en chansning...har ni haft bra surf i höst och vet du hur det burkar vara under vinter?
|
|
|
|
|
#24428 |
|
Swingkid skrev:
lätt o jobba 16 timmar i veckan o kunna leva på det!!
Swingen du far prova pa 60 timmars vecka sa blire mer pistoler i plankan... 
|
|
|
|
|
#24452 |
|
Jag hatar att jobba...! så enkelt e det!!
Hosten har varit ganska kass, haft många bra dagar men det har inte varit som det brukar vara men sommaren var grymt bra.. Dock så kommer vinter swellen snart o då blir det fart!!  
|
|
|
|
|
#24459 |
Kman
|
Swingkid skrev:
Fan vad du skall vara jobbig Andiss!!! Jag har haft surfare boende gratis hos mig de sista 7 åren nu e det fan på tiden att få lite igen Inte lätt o jobba 16 timmar i veckan o kunna leva på det!!
Mer surf åt folket..!!!
å andra sidan så har redax suttit och underhållt sveriges surfsida i 10 års tid gratis, ere inte på tiden att han får nåt tillbaka?
vill inte ha ett svar på den här det var andiss som triggade igång mig, där håller jag med dig dancekid, andiss e så jävla jobbig hehehehehehe
|
|
|
|
|
#24474 |
Linn
|
|
|
|
|
#24477 |
Stoke: 30 |
|
Kman skrev:
Swingkid skrev:
Fan vad du skall vara jobbig Andiss!!! Jag har haft surfare boende gratis hos mig de sista 7 åren nu e det fan på tiden att få lite igen Inte lätt o jobba 16 timmar i veckan o kunna leva på det!!
Mer surf åt folket..!!!
å andra sidan så har redax suttit och underhållt sveriges surfsida i 10 års tid gratis, ere inte på tiden att han får nåt tillbaka?
vill inte ha ett svar på den här det var andiss som triggade igång mig, där håller jag med dig dancekid, andiss e så jävla jobbig hehehehehehe
Redax doesn't get paid for this? really?
|
|
|
|
|
#24508 |
Kman
|
SharkBoy skrev:
Kman skrev:
Swingkid skrev:
Mer surf åt folket..!!!
Redax doesn't get paid for this? really?
REALLY!!!!!
|
|
|
|
|
#24770 |
Svar: Plats pa Villavillekula! 17 år, 5 månader sen |
|
Pelle Blanco skrev:
Hola Gus! Tyvarr sa ar det fullt da:S [img]
Hallå
Jag o min syrra kommer bo hos Sara-Maria i stället, 10-17 dec. Syrran är total beginner och skulle behövhyra en lite större bräda. Har ni någon hybrid ( typ 7,6 eller liknande ) att hyra ut för ett juste pris under veckan, eller kan ni rekommendera någon som har bra priser. Annars lånar vi med Gus 6,7:a:).
|
|
|
|
|
#24771 |
|
Vi har antagligen en mini malibu till uthyrning.. Det beror pa om de som bor här vill hyra nagra brädor eller inte....
Skall bli kul med lite damer i hostellet  Ni e välkommna!! Det blir fet fest pa villavillekulla den 13de , Lucia!!
Peace out!
|
|
|
|
|
#25075 |
|
Jag sticker till Fuerte imorgon. Ska bo med mina föräldrar (som pröjsar resan) i Caleta de fuste. har dock tillgång till bil så jag hänger gärna med ut på en surftripp om ni ska göra någon under den senare delen av veckan (?). Kan ev tänka mig att sova över en natt också om det finns något ledigt rum.
/Daniel
|
|
|
|
|
#25470 |
|
Swingkid skrev:
Vi har antagligen en mini malibu till uthyrning.. Det beror pa om de som bor här vill hyra nagra brädor eller inte....
Skall bli kul med lite damer i hostellet Ni e välkommna!! Det blir fet fest pa villavillekulla den 13de , Lucia!!
Peace out!
hallå
Vi kommer ner imorgon eftermiddag, minimal är bra, får se om den är ledig imorn eller senare i veckan då?
Hur ser swellet ut just nu och i veckan?
Fest den 13:e låter trevligt, vi lär ses
|
|
|
|
|