Facebook data

1
Bali, surfcamps/schools?
#2435 Bali, surfcamps/schools? 18 år, 6 månader sen Stoke: 1

flip
graphgraph

Var månader sedan sist jag var i vattnet, och kände inte att jag gick därifrån helt fullärd.. Så jag tänkte på om jag skulle antingen ta någon lektion nån dag bara, eller kanske bo på något camp en hel vecka för att komma igång ordentligt och träffa lite folk =)

Min fråga är, om det är någon av er som kan rekommendera något camp eller ställe med lektioner?
The basics har jag redan, har dock aldrig surfat rev, kan inte mega mkt pm strömmar osv, även om jag läser om det här hemma..

Helst inte mega dyrt, behöver inget camp som erbjuder en persons bungalows for 1000 spänn natten direkt

Tjopp så länge!

/Filip

Logga in för att svara
#2446 Svar: Bali, surfcamps/schools? 18 år, 6 månader sen Stoke: 0

Linda Bengtzing
graphgraph

Häng på någon som kan. bjud på ett par bärs lr fixa med transport lr nått sånt som behövs o visa att du är seriös. comes around goes around. Stanna länge på samma ställe, lär känna locals så får du mer än vad du skulle få på ett camp. Först ut sist in. Se och lär (som överallt).

Rev är bara en benämning på bottnen under samma hav. använd booties, respektera regler och wipeouts.

Logga in för att svara
#2449 Svar: Bali, surfcamps/schools? 18 år, 6 månader sen Stoke: 0

Linda Bengtzing
graphgraph

meeeen va fan vet jag?! Kör hårt ivartfall

Logga in för att svara
#2485 Svar: Bali, surfcamps/schools? 18 år, 6 månader sen Stoke: 1

flip
graphgraph

tackar =D Låter ju logiskt..
Hade jag stannat en längre tid på Bali så hade jag nog inte oroat mig för att hitta människor att hänga med och lära mig av, dock är fallet så att jag har lite begränsad tid på just Bali =/ Så det var därför jag undrade om någon hade några ställen på G som jag kunde ha i bakfickan som b-up xD

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!