Facebook data

1
Örudden, Torö till salu
#24357 Örudden, Torö till salu 17 år, 7 månader sen Stoke: 0

Skye
graphgraph

Huset på Örudden med tillhörande 100.000 m2 tomt ligger ute för försäljning. Pris: 30.000.000 SEK.

Hemmaspot för vågsurfare, vindsurfare och kitesurfare kan ha en oviss framtid beroende på vem som köper tomten. Diskussioner i de olika forumen, steffo och kitenation, pågår. Perfekt läge att gå samman som surfare och få till någon form av ägande!

Visning 18/11

www.skeppsholmen.se/?873%2FOBJ11816_849309873%2F&sfd

Logga in för att svara
#24363 Svar: Örudden, Torö till salu 17 år, 7 månader sen Stoke: -4

JonasS
graphgraph

Jag har alltid undrat vad ett hus går för därute och tänkt att kanske kanske, om jag sparar alla pengar, sköter mig på jobbet och är hård i löneförhandlingarna kan drömmen en dag gå i uppfyllelse.
Sen kom en stor pil med siffran 30 000 000 inristat och sköt hål på den drömmen. God natt!

Logga in för att svara
#24393 Svar: Örudden, Torö till salu 17 år, 7 månader sen Stoke: 6

Galveston
graphgraph

Ingen liten tomt, men man behöver i alla fall inte klippa gräsmattan...

Logga in för att svara
#24396 Svar: Örudden, Torö till salu 17 år, 7 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Men va faan. Alltid ett par nollor för mycket där ute på Udden... Ni som legat där ute och nästan fått en vindsurare i nyllet fattar va jag menar

Logga in för att svara
#24410 Svar: Örudden, Torö till salu 17 år, 7 månader sen Stoke: -18

Tyreso_soulsurfer
graphgraph

Håller med Gordo fullständigt angående vindsurfarna visst ska dom får vindsurfa men måste dom köra precis där man ligger gärna så nära som möjligt. Vill inte veta hur det känns att få 25 knop vindsurfare i nyllet!!! visst kan det vara svårt att se men dom som vindsurfar borde ju ha ett hum om vart vi ligger ungefär.

Varför hålla i en stolpe när man kan surfa utan:P

Logga in för att svara
#24413 Svar: Örudden, Torö till salu 17 år, 7 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Jo det var så jag menade, men mer som ett skämt ang det hutlösa priset Ska visst vara sveriges dyraste område.

Logga in för att svara
#24648 Svar: Örudden, Torö till salu 17 år, 6 månader sen Stoke: 0

Yann
graphgraph

Jobbigt lång tråd men windsurfarna verkar ju riktigt insatta. Någon local här borde läsa igenom den och försäkra sig om att det inte blir problem i framtiden. Har själv aldrig varit på Torö så jag har ingen koll.
www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=54310

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!