Facebook data

1
Al Merrick bräda
#24546 Al Merrick bräda 17 år, 6 månader sen Stoke: 6

Nicko
graphgraph

Var i Venezuela över julen förra året och surfade lite, Provade då denna röda al merrick bräda som min kompis håller, Skulle vilja få tag i namnet på brädan och eventuellt köpa en likadan. Har letat runt på internet utan större lycka så tänkte kolla om någon här på forumet har någon aning?
Brädan passade verkligen mig,
kan tänka mig att det kan vara svårt att hitta en likadan så jag är därför öppen för andra förslag, ska nämligen köpa en ny bräda. Har tidigare haft en 7,10 minimal och känner att jag vill utvecklas lite mer, väger 75 kg och 1,78 lång.
Är det nån som tror sig ha en bräda som passar eller tips?

Logga in för att svara
#24547 Svar: Al Merrick bräda 17 år, 6 månader sen Stoke: 6

Nicko
graphgraph

Logga in för att svara
#24548 Svar: Al Merrick bräda 17 år, 6 månader sen Stoke: 0

STJ
graphgraph

Kanske kan vara en sån här?
www.cisurfboards.com/sb_m13.asp

Logga in för att svara
#24549 Svar: Al Merrick bräda 17 år, 6 månader sen Stoke: 6

Nicko
graphgraph

STJ skrev:
Kanske kan vara en sån här?
www.cisurfboards.com/sb_m13.asp

Det verkar som du hittat den, hoppas dom tar in dom till sverige

Logga in för att svara
#24550 Svar: Al Merrick bräda 17 år, 6 månader sen Stoke: 1

adisgladis
graphgraph

Vi på NORD har precis fått in en sådan sorts bräda som man säger "paddlas som en funboard och surfas som en shortboard". Den är snarlik den på bilden (ser inte tailen på bilden men den ser ut som att det är en round pin - våra är dock squash vilket jag tror är mycket bättre och lättsurfat såvida det inte är JÄTTEVÅGOR!

Mått: 6'8 x 20 x 2 5/8

Sedan kostar vår betydligt mindre fast kvaliten är exakt densamma. Pris 4750:-

Logga in för att svara
#24552 Svar: Al Merrick bräda 17 år, 6 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

adisgladis skrev:
ser inte tailen på bilden men den ser ut som att det är en round pin - våra är dock squash vilket jag tror är mycket bättre och lättsurfat såvida det inte är JÄTTEVÅGOR!

Jag tycker att stringern verkar sluta en bit upp från sanden. Alltså fishtail. Men det är inte så lätt att se...

Logga in för att svara
#24553 Svar: Al Merrick bräda 17 år, 6 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Om det är en fishtail så är det helt klart Pod:en
www.cisurfboards.com/sb_pod.asp

Det skålar vi på tycker jag - SKÅL! (va faan det ju fredag bara en gång i veckan)

Logga in för att svara
#24563 Svar: Al Merrick bräda 17 år, 6 månader sen Stoke: 9

Jakob
graphgraph

[/quote]

Jag tycker att stringern verkar sluta en bit upp från sanden. Alltså fishtail. Men det är inte så lätt att se...[/quote]
Vad är en fish tail.. Har hör talas on swallow tail...En fisk är inte en fisk på grund av vilken tail den har....
fan va skönt att anmärka på dig Willy, de satt som en kniv i en sosse....HAHAHAHAH

Logga in för att svara
#24564 Svar: Al Merrick bräda 17 år, 6 månader sen Stoke: 9

Jakob
graphgraph

Jakob skrev:

Jag tycker att stringern verkar sluta en bit upp från sanden. Alltså fishtail. Men det är inte så lätt att se...[/quote]
Vad är en fish tail.. Har hör talas on swallow tail...En fisk är inte en fisk på grund av vilken tail den har....
fan va skönt att anmärka på dig Willy, de satt som en kniv i en sosse....HAHAHAHAH[/quote]
va fan , så ska det inte se ut
detta är vad jag ville säga;
fan va skönt att anmärka på dig Willy, de satt som en kniv i en sosse....HAHAHAHAH

Logga in för att svara
#24582 Svar: Al Merrick bräda 17 år, 6 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Jakob skrev:
Jakob skrev:

Jag tycker att stringern verkar sluta en bit upp från sanden. Alltså fishtail. Men det är inte så lätt att se...

fan va skönt att anmärka på dig Willy, de satt som en kniv i en sosse....HAHAHAHAH[/quote]

va fan , så ska det inte se ut
detta är vad jag ville säga;

Du skrev du detta mellan spyorna igår eller?

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!