Facebook data

1
väddö i morn
#24824 väddö i morn 17 år, 6 månader sen Stoke: 6

plåtslagarn
graphgraph

är det nån som ska till väddö i morn som kan ringa mig och berätta när du/ni e där så jag inte blir själv.alla mina dåliga vänner bangar nämligen

om nån vill åka med mig är det oxå bra. bor på lidingö.....

robin 070 572 48 50

Logga in för att svara
#24829 Svar: väddö i morn 17 år, 6 månader sen Stoke: 9

Jakob
graphgraph

plåtslagarn skrev:
är det nån som ska till väddö i morn som kan ringa mig och berätta när du/ni e där så jag inte blir själv.alla mina dåliga vänner bangar nämligen

om nån vill åka med mig är det oxå bra. bor på lidingö.....

robin 070 572 48 50

Att försöka locka en Crowd till Väddö det var fan något nytt och väldigt underligt. Kan det bero på att Mats väg inte funkat sen SM hölls där 2003 eller när det nu var. Folk börjar tröttna.

Logga in för att svara
#24830 Svar: väddö i morn 17 år, 6 månader sen Stoke: 6

plåtslagarn
graphgraph

haller med dig jacob. helt sjukt att folk bangar.men det ar faxtiskt sa att manga inte surfar nar det ar minusgrader. nagra av mina vanner bangar for att det ar kallt.

jacob kan inte du och jag aka:P

Logga in för att svara
#24841 Svar: väddö i morn 17 år, 6 månader sen Stoke: 9

Jakob
graphgraph

plåtslagarn skrev:
haller med dig jacob. helt sjukt att folk bangar.men det ar faxtiskt sa att manga inte surfar nar det ar minusgrader. nagra av mina vanner bangar for att det ar kallt.

jacob kan inte du och jag aka:P

Jag bangar inte för det e kallt utan för att det alltid e platt på Mats.

Logga in för att svara
#24852 Svar: väddö i morn 17 år, 6 månader sen Stoke: 11

Frankie
graphgraph

tycker att det är en väääldigt negativ attityd hos dig jakob, trodde aldrig du bangade surf....men efter din vinst av en neonkeps a la quiksilver så kanske du tröttnat på surf:P
för att bli seriös, plåtis kan sina prognoser =)

Logga in för att svara
#24853 Svar: väddö i morn 17 år, 6 månader sen Stoke: 9

Jakob
graphgraph

Frankie skrev:
tycker att det är en väääldigt negativ attityd hos dig jakob, trodde aldrig du bangade surf....men efter din vinst av en neonkeps a la quiksilver så kanske du tröttnat på surf:P
för att bli seriös, plåtis kan sina prognoser =)

Tvekar inte över att plåtis kan sina prognoser, skönt om det blir en crowd där. Då har de alla någon att diskutera med varför de åkte till Matsväg ännu en gång utan att få surfa något annat än ankelhöga slöa fisvågor.. Roligare det än att stå själv på stranden och frysa.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!