|
#24882 |
Bilder från dagens Väddö 17 år, 5 månader sen |
Stoke: 11 |
Willy
|
|
|
|
|
#24883 |
Svar: Bilder från dagens Väddö 17 år, 5 månader sen |
Willy
|
Det blir något fel när man ska posta bilder. Jag har ändrat storlek till 500 pixlar. Det är inte bara jag som haft problem de senaste dagarna. När bilden ska postas kommer ett felmeddelande upp. 
|
|
|
|
|
#24884 |
Willy
|
Felmeddelandet...
Warning: move_uploaded_file() [function.move-uploaded-file]: Unable to move '/tmp/phpLF9Pvl' to '/home/redax/public_html/components/com_joomlaboard/uploaded/images/Mats-51c023524a42bdad1ee5dfb77cb750f6.jpg' in /home/redax/public_html/components/com_joomlaboard/image_upload.php on line 112
|
|
|
|
|
#24885 |
Stoke: 29 |
Esta
|
testing...
(fr Kanarieholmarna - foto: Valen)
|
|
|
|
|
#24886 |
Stoke: 29 |
Esta
|
Inte ens jag e skonad fr dessa felmeddelanden...
Blidde ingen bild.
|
|
|
|
|
#24899 |
Stoke: 68 |
|
|
|
|
|
#24900 |
Stoke: 68 |
|
Something is wrong here redax!!
|
|
|
|
|
#24902 |
Stoke: 6 |
Nicko
|
Willy, finns det något annat sätt att få se bilderna? var nämligen på akuten hela dagen så det blev ingen chans till surf? skulle göra dagen lite bättre:)
|
|
|
|
|
#24903 |
Nicko
|
|
|
|
|
#24914 |
Stoke: 72 |
Redax
Chefredaktör
|
|
|
|
|
#24915 |
Redax
Chefredaktör
|
Vet vad felet ar. Kommer atgardas snarast.
|
|
|
|
|
#24932 |
Willy
|
|
|
|
|
#24933 |
Willy
|
|
|
|
|
#24934 |
Willy
|
|
|
|
|
#24935 |
Willy
|
|
|
|
|
#24936 |
Willy
|
Kom igen nu lars. Posta din bild på Mats Väg, jag vet att du vill, och jag vet att du smyger här och läser alla mina inlägg om och om och om och om igen. Besatt? Naaaeeejjj......
|
|
|
|
|
#24942 |
Stoke: 28 |
|
|
|
|
|
#24943 |
Stoke: 1 |
Johan
|
|
|
|
|
#24946 |
Redax
Chefredaktör
|
Skona bilder! Hall fanan hogt Jacob!!
|
|
|
|
|
#24952 |
Stoke: 9 |
Jakob
|
Redax skrev:
Alltid, och då är det den Skånska fanan vi pratar om!!!
|
|
|
|
|
#24970 |
Redax
Chefredaktör
|
Självklart hehe!! Fan trodde det där var ett ickespot!
|
|
|
|
|
#24976 |
Stoke: 5 |
hman
|
Jakob skrev:
Redax skrev:
Alltid, och då är det den Skånska fanan vi pratar om!!!
Skåne rulz

|
|
|
|
|
#24979 |
Kman
|
finns i rosa

|
|
|
|
|
#24981 |
Jakob
|
Redax skrev:
Självklart hehe!! Fan trodde det där var ett ickespot!
Mats väg är ett ickespot....
|
|
|
|
|
#24982 |
Jakob
|
När det kommer till det två andra inläggen med bilder så kan jag inte mer än att jubla!! Klart att skåne är det bästa och jag blir gärna skänkt till Danmark. Tänk att över en natt få bättre valuta, bättre öl och slippa vara från ett land där världens äckligaste fotbolls lag Bajen tillåts spela...... Vilken lycka!!!
|
|
|
|
|
#24983 |
Stoke: 4 |
ATA
|
|
|
|
|
#24984 |
Stoke: 5 |
hman
|
Jakob skrev:
När det kommer till det två andra inläggen med bilder så kan jag inte mer än att jubla!! Klart att skåne är det bästa och jag blir gärna skänkt till Danmark. Tänk att över en natt få bättre valuta, bättre öl och slippa vara från ett land där världens äckligaste fotbolls lag Bajen tillåts spela...... Vilken lycka!!!
tänkte precis skriva långt svar men Jakob sammanfattar det fint
|
|
|
|
|
#24985 |
Stoke: 1 |
|
Det är väl bara till att flytta 
|
|
|
|
|
#24987 |
Stoke: 0 |
ice
|
Kman skrev:
finns i rosa
Vi byter Skåne mot Carlsberg
|
|
|
|
|
#24988 |
Jakob
|
Oldschool skrev:
Det är väl bara till att flytta 
En flytt är ej nödvändig eftersom vi gräver varjedag. Jag har sagt upp mig och jobbar just nu till 100% på att befria skåne från Sverige. När det kommer till att byta Skåne mot Carlsberg så ser jag inte logiken i det. När två länder slår sig samman finns det ingen orsak ge en tredje, helt utomstående part en del av det ena landets kulturarv...
|
|
|
|
|
#24993 |
Kman
|
|
|
|
|
#25689 |
|
Willy skrev:
Kom igen nu lars. Posta din bild på Mats Väg, jag vet att du vill, och jag vet att du smyger här och läser alla mina inlägg om och om och om och om igen. Besatt? Naaaeeejjj......
icke-spottet får till slut smacka på sin egen medicin.
|
|
|
|
|
#25693 |
|
ok då, till slut - till slut smaka på sin medicin.

|
|
|
|
|
#25696 |
Stoke: 12 |
Per
|
|
|
|
|
#25706 |
Stoke: 20 |
|
Skönt att se lokapatrotismen härja fritt på detta forum! Skåne är coolt, alla bor i väderkvarnar och äter grisfötter. Stockholm (vem fan bryr sig om vilket landskap stockholm ligger i, resten av landskapsborna har alltid försökt förneka dess länk till Stockholm) är allmänt gay men det är absolut inget fel i det. Norrland (vem har koll på alla landskapen där uppe. då alla sysslar med renskötsel så har gränserna inte varit relevanta för dem ändå) har de cleanaste människorna, så fort någon börjar prata så blir man lugn och from. Sen finns väl bara Göteborg kvar att lägga märke till i Sverige (och behöver inga anmärkningar då alla vet att Göteborg är bäst). Sammanfattningsvis består Sverige av Stockholm, Göteborg, Skåne och Norrland.
PS: Skåne måste vara kvar i svenskt ägo, ingen snapphane, eller skånehatare ska någonson tro något annat! GO SKÅNE!

|
|
|
|
|
#25707 |
Stoke: 20 |
|
adamski skrev:
Skönt att se lokapatrotismen härja fritt på detta forum! Skåne är coolt, alla bor i väderkvarnar och äter grisfötter. Stockholm (vem fan bryr sig om vilket landskap stockholm ligger i, resten av landskapsborna har alltid försökt förneka dess länk till Stockholm) är allmänt gay men det är absolut inget fel i det. Norrland (vem har koll på alla landskapen där uppe. då alla sysslar med renskötsel så har gränserna inte varit relevanta för dem ändå) har de cleanaste människorna, så fort någon börjar prata så blir man lugn och from. Sen finns väl bara Göteborg kvar att lägga märke till i Sverige (och behöver inga anmärkningar då alla vet att Göteborg är bäst). Sammanfattningsvis består Sverige av Stockholm, Göteborg, Skåne och Norrland.
PS: Skåne måste vara kvar i svenskt ägo, ingen snapphane, eller skånehatare ska någonson tro något annat! GO SKÅNE!
Fan, glömde Värmland. Självklart förtjänar värmland att nämnas!
|
|
|
|
|
#25717 |
Kman
|
adamski skrev:
adamski skrev:

Fan, glömde Värmland. Självklart förtjänar värmland att nämnas!
så här ligger det till:
stockholm är ett jävla skitställe och en riktig skitstad...ända tills man beslutar sig att flytta hit för då håller man käften och går på beckmansfester, skriver in sig på konstfack, fikar på cafe string, och dricker mynta drinkar på nåt jävla prettohak på kungsholmen som för övrigt e heeeelt jävla själlöst.
södermalm o södermalm, där fyllona inte sticker under stolen med att dom faktiskt super. där man kan sitta på en parkbänk på en onsdag med en bärs i näven och faktiskt INTE ha alkoholproblem. där man faktiskt tyckte att röka hasch var roligt. ciggarilllukten sitter fortfarande kvar i tapeten på hornsgatans pärla bläcktornskällaren, dynamiken längst södermannagatan förtäljer om blodiga bataljer, mentaliteten är raka rör eller sätt dig på tuben till övfre, det e sthlm för mig!
värmland, nu snackar vi kultur. spritkultur that is!! ingen riktig värmlänning går på fest utan "dunka" i näven, så ere bara. Likt en fotbollsfirma som måste visa antagonisterna att dom e starkare så super en värmlänning lite mer med lite mera finkelsmak och utblandat med 20% vatten och en jävla massa socker. du värmeland du sköna, jag tager mig en mö. flickorna e inte dumma alls i detta landskap men det e ju självklart inte populärt hos herrarna som självklart ska visa resten av moppemustacherna att dom minsann kan supa och spöa sthlmare. har aldrig slagits så mycket i hela mitt liv.
tysta leken börjar nu! norrland: här håller man käften och slipar kniven med en gammal kattguldssten. norrläningar e stenhårda men i många fall tragikomiska karaktärer. kanske inte en person jag skulle vilja hamna på en öde med men har man en gång gjort sig en broder med en norrläning så ere på livstid tamefan. tvärtemot värmlänningen så försöker norrläningen inte att mäta sitt supande med andras, dom vill helt enkelt bli skitfulla för sin egen skull och blir det med besked. när x antal liter har förtarats så utökar norrläningen vokabuläret till det dubbla nämligen 22 ord där ordet "jävel" dyker upp ofta.
och sveriges betongvägg skåne. här har vi resten av landet nått att lära oss. skåningar tittar fan inte i nyckelhålet innan dom går ut i trappen, dom hälsar på folk i hissar, dom tittar folk i ögonen och om nån skulle göra nåt helt jävla skevt så skulle skåningen med störrsta sanolikhet säga till direkt istället för att gå hem, sätta på tv:n och knyta näven i tysthet för att dom inte vågade säga till. Med möllevångstorget som dynamiskt centrum som är en ganska bra kopia på gamla stan så har malmö ett par riktiga guldkorn för en riktigt törstig alkis. chansen att hamna i fight här om man kommer in och bröstar upp sig är överlag stor då skåningarna inte drar sig för ett kurr. och att hamna i bråk är lätt, för missförstånden blir lätt många när man försöker prata med nån som har gröt i munnen!
sådär ja, det är mitt sverige det!
hoppas för fan att det finns nån därute med lite humor nu för annars e man stekt!
|
|
|
|
|
#25727 |
Stoke: 12 |
Per
|
Fan! Det var banne mig det mest kreativa jag läst på detta forum. 
|
|
|
|
|