Facebook data

1
Bilder från dagens Väddö
#24882 Bilder från dagens Väddö 17 år, 5 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Logga in för att svara
#24883 Svar: Bilder från dagens Väddö 17 år, 5 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Det blir något fel när man ska posta bilder. Jag har ändrat storlek till 500 pixlar. Det är inte bara jag som haft problem de senaste dagarna. När bilden ska postas kommer ett felmeddelande upp.

Logga in för att svara
#24884 Svar: Bilder från dagens Väddö 17 år, 5 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Felmeddelandet...

Warning: move_uploaded_file() [function.move-uploaded-file]: Unable to move '/tmp/phpLF9Pvl' to '/home/redax/public_html/components/com_joomlaboard/uploaded/images/Mats-51c023524a42bdad1ee5dfb77cb750f6.jpg' in /home/redax/public_html/components/com_joomlaboard/image_upload.php on line 112

Logga in för att svara
#24885 Svar: Bilder från dagens Väddö 17 år, 5 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

testing...

(fr Kanarieholmarna - foto: Valen)

Logga in för att svara
#24886 Svar: Bilder från dagens Väddö 17 år, 5 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Inte ens jag e skonad fr dessa felmeddelanden...
Blidde ingen bild.

Logga in för att svara
#24899 Svar: Bilder från dagens Väddö 17 år, 5 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Logga in för att svara
#24900 Svar: Bilder från dagens Väddö 17 år, 5 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Something is wrong here redax!!

Logga in för att svara
#24902 Svar: Bilder från dagens Väddö 17 år, 5 månader sen Stoke: 6

Nicko
graphgraph

Willy, finns det något annat sätt att få se bilderna? var nämligen på akuten hela dagen så det blev ingen chans till surf? skulle göra dagen lite bättre:)

Logga in för att svara
#24903 Svar: Bilder från dagens Väddö 17 år, 5 månader sen Stoke: 6

Nicko
graphgraph

Kanske på resedagboken?

Logga in för att svara
#24914 Svar: Bilder från dagens Väddö 17 år, 5 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Kollar upp det!

Logga in för att svara
#24915 Svar: Bilder från dagens Väddö 17 år, 5 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Vet vad felet ar. Kommer atgardas snarast.

Logga in för att svara
#24932 Svar: Bilder från dagens Väddö 17 år, 5 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Logga in för att svara
#24933 Svar: Bilder från dagens Väddö 17 år, 5 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Logga in för att svara
#24934 Svar: Bilder från dagens Väddö 17 år, 5 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Logga in för att svara
#24935 Svar: Bilder från dagens Väddö 17 år, 5 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Logga in för att svara
#24936 Svar: Bilder från dagens Väddö 17 år, 5 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Kom igen nu lars. Posta din bild på Mats Väg, jag vet att du vill, och jag vet att du smyger här och läser alla mina inlägg om och om och om och om igen. Besatt? Naaaeeejjj......

Logga in för att svara
#24942 Svar: Bilder från dagens Väddö 17 år, 5 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Willy! If you don't stop outing spots and enchorging crowds I'm gunna ahve to disapline you when I get back from getting my butt wacked in Agadir ...

Logga in för att svara
#24943 Svar: Bilder från dagens Väddö 17 år, 5 månader sen Stoke: 1

Johan
graphgraph

Gazzer skrev:
Willy! If you don't stop outing spots and enchorging crowds I'm gunna ahve to disapline you when I get back from getting my butt wacked in Agadir ...

Hahahaha, are you gunna get your butt waxed in Agadir? MOHAHAHAHA

Logga in för att svara
#24946 Svar: Bilder från dagens Väddö 17 år, 5 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Skona bilder! Hall fanan hogt Jacob!!

Logga in för att svara
#24952 Svar: Bilder från dagens Väddö 17 år, 5 månader sen Stoke: 9

Jakob
graphgraph

Redax skrev:
Alltid, och då är det den Skånska fanan vi pratar om!!!

Logga in för att svara
#24970 Svar: Bilder från dagens Väddö 17 år, 5 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Självklart hehe!! Fan trodde det där var ett ickespot!

Logga in för att svara
#24976 Svar: Bilder från dagens Väddö 17 år, 5 månader sen Stoke: 5

hman
graphgraph

Jakob skrev:
Redax skrev:
Alltid, och då är det den Skånska fanan vi pratar om!!!

Skåne rulz

Logga in för att svara
#24979 Svar: Bilder från dagens Väddö 17 år, 5 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

finns i rosa

Logga in för att svara
#24981 Svar: Bilder från dagens Väddö 17 år, 5 månader sen Stoke: 9

Jakob
graphgraph

Redax skrev:
Självklart hehe!! Fan trodde det där var ett ickespot!
Mats väg är ett ickespot....

Logga in för att svara
#24982 Svar: Bilder från dagens Väddö 17 år, 5 månader sen Stoke: 9

Jakob
graphgraph

När det kommer till det två andra inläggen med bilder så kan jag inte mer än att jubla!! Klart att skåne är det bästa och jag blir gärna skänkt till Danmark. Tänk att över en natt få bättre valuta, bättre öl och slippa vara från ett land där världens äckligaste fotbolls lag Bajen tillåts spela...... Vilken lycka!!!

Logga in för att svara
#24983 Svar: Bilder från dagens Väddö 17 år, 5 månader sen Stoke: 4

ATA
graphgraph

Logga in för att svara
#24984 Svar: Bilder från dagens Väddö 17 år, 5 månader sen Stoke: 5

hman
graphgraph

Jakob skrev:
När det kommer till det två andra inläggen med bilder så kan jag inte mer än att jubla!! Klart att skåne är det bästa och jag blir gärna skänkt till Danmark. Tänk att över en natt få bättre valuta, bättre öl och slippa vara från ett land där världens äckligaste fotbolls lag Bajen tillåts spela...... Vilken lycka!!!

tänkte precis skriva långt svar men Jakob sammanfattar det fint

Logga in för att svara
#24985 Svar: Bilder från dagens Väddö 17 år, 5 månader sen Stoke: 1

Oldschool
graphgraph

Det är väl bara till att flytta

Logga in för att svara
#24987 Svar: Bilder från dagens Väddö 17 år, 5 månader sen Stoke: 0

ice
graphgraph

Kman skrev:
finns i rosa

Vi byter Skåne mot Carlsberg

Logga in för att svara
#24988 Svar: Bilder från dagens Väddö 17 år, 5 månader sen Stoke: 9

Jakob
graphgraph

Oldschool skrev:
Det är väl bara till att flytta
En flytt är ej nödvändig eftersom vi gräver varjedag. Jag har sagt upp mig och jobbar just nu till 100% på att befria skåne från Sverige. När det kommer till att byta Skåne mot Carlsberg så ser jag inte logiken i det. När två länder slår sig samman finns det ingen orsak ge en tredje, helt utomstående part en del av det ena landets kulturarv...

Logga in för att svara
#24993 Svar: Bilder från dagens Väddö 17 år, 5 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

Logga in för att svara
#25689 Svar: Bilder från dagens Väddö 17 år, 5 månader sen Stoke: 0

Lars S
graphgraph

Willy skrev:
Kom igen nu lars. Posta din bild på Mats Väg, jag vet att du vill, och jag vet att du smyger här och läser alla mina inlägg om och om och om och om igen. Besatt? Naaaeeejjj......

icke-spottet får till slut smacka på sin egen medicin.

Logga in för att svara
#25693 Svar: Bilder från dagens Väddö 17 år, 5 månader sen Stoke: 0

Lars S
graphgraph

ok då, till slut - till slut smaka på sin medicin.

Logga in för att svara
#25696 Svar: Bilder från dagens Väddö 17 år, 5 månader sen Stoke: 12

Per
graphgraph

På tal om Danmark

Logga in för att svara
#25706 Svar: Bilder från dagens Väddö 17 år, 5 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Skönt att se lokapatrotismen härja fritt på detta forum! Skåne är coolt, alla bor i väderkvarnar och äter grisfötter. Stockholm (vem fan bryr sig om vilket landskap stockholm ligger i, resten av landskapsborna har alltid försökt förneka dess länk till Stockholm) är allmänt gay men det är absolut inget fel i det. Norrland (vem har koll på alla landskapen där uppe. då alla sysslar med renskötsel så har gränserna inte varit relevanta för dem ändå) har de cleanaste människorna, så fort någon börjar prata så blir man lugn och from. Sen finns väl bara Göteborg kvar att lägga märke till i Sverige (och behöver inga anmärkningar då alla vet att Göteborg är bäst). Sammanfattningsvis består Sverige av Stockholm, Göteborg, Skåne och Norrland.

PS: Skåne måste vara kvar i svenskt ägo, ingen snapphane, eller skånehatare ska någonson tro något annat! GO SKÅNE!

Logga in för att svara
#25707 Svar: Bilder från dagens Väddö 17 år, 5 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

adamski skrev:
Skönt att se lokapatrotismen härja fritt på detta forum! Skåne är coolt, alla bor i väderkvarnar och äter grisfötter. Stockholm (vem fan bryr sig om vilket landskap stockholm ligger i, resten av landskapsborna har alltid försökt förneka dess länk till Stockholm) är allmänt gay men det är absolut inget fel i det. Norrland (vem har koll på alla landskapen där uppe. då alla sysslar med renskötsel så har gränserna inte varit relevanta för dem ändå) har de cleanaste människorna, så fort någon börjar prata så blir man lugn och from. Sen finns väl bara Göteborg kvar att lägga märke till i Sverige (och behöver inga anmärkningar då alla vet att Göteborg är bäst). Sammanfattningsvis består Sverige av Stockholm, Göteborg, Skåne och Norrland.

PS: Skåne måste vara kvar i svenskt ägo, ingen snapphane, eller skånehatare ska någonson tro något annat! GO SKÅNE!

Fan, glömde Värmland. Självklart förtjänar värmland att nämnas!

Logga in för att svara
#25717 Svar: Bilder från dagens Väddö 17 år, 5 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

adamski skrev:
adamski skrev:

Fan, glömde Värmland. Självklart förtjänar värmland att nämnas!

så här ligger det till:

stockholm är ett jävla skitställe och en riktig skitstad...ända tills man beslutar sig att flytta hit för då håller man käften och går på beckmansfester, skriver in sig på konstfack, fikar på cafe string, och dricker mynta drinkar på nåt jävla prettohak på kungsholmen som för övrigt e heeeelt jävla själlöst.

södermalm o södermalm, där fyllona inte sticker under stolen med att dom faktiskt super. där man kan sitta på en parkbänk på en onsdag med en bärs i näven och faktiskt INTE ha alkoholproblem. där man faktiskt tyckte att röka hasch var roligt. ciggarilllukten sitter fortfarande kvar i tapeten på hornsgatans pärla bläcktornskällaren, dynamiken längst södermannagatan förtäljer om blodiga bataljer, mentaliteten är raka rör eller sätt dig på tuben till övfre, det e sthlm för mig!

värmland, nu snackar vi kultur. spritkultur that is!! ingen riktig värmlänning går på fest utan "dunka" i näven, så ere bara. Likt en fotbollsfirma som måste visa antagonisterna att dom e starkare så super en värmlänning lite mer med lite mera finkelsmak och utblandat med 20% vatten och en jävla massa socker. du värmeland du sköna, jag tager mig en mö. flickorna e inte dumma alls i detta landskap men det e ju självklart inte populärt hos herrarna som självklart ska visa resten av moppemustacherna att dom minsann kan supa och spöa sthlmare. har aldrig slagits så mycket i hela mitt liv.

tysta leken börjar nu! norrland: här håller man käften och slipar kniven med en gammal kattguldssten. norrläningar e stenhårda men i många fall tragikomiska karaktärer. kanske inte en person jag skulle vilja hamna på en öde med men har man en gång gjort sig en broder med en norrläning så ere på livstid tamefan. tvärtemot värmlänningen så försöker norrläningen inte att mäta sitt supande med andras, dom vill helt enkelt bli skitfulla för sin egen skull och blir det med besked. när x antal liter har förtarats så utökar norrläningen vokabuläret till det dubbla nämligen 22 ord där ordet "jävel" dyker upp ofta.

och sveriges betongvägg skåne. här har vi resten av landet nått att lära oss. skåningar tittar fan inte i nyckelhålet innan dom går ut i trappen, dom hälsar på folk i hissar, dom tittar folk i ögonen och om nån skulle göra nåt helt jävla skevt så skulle skåningen med störrsta sanolikhet säga till direkt istället för att gå hem, sätta på tv:n och knyta näven i tysthet för att dom inte vågade säga till. Med möllevångstorget som dynamiskt centrum som är en ganska bra kopia på gamla stan så har malmö ett par riktiga guldkorn för en riktigt törstig alkis. chansen att hamna i fight här om man kommer in och bröstar upp sig är överlag stor då skåningarna inte drar sig för ett kurr. och att hamna i bråk är lätt, för missförstånden blir lätt många när man försöker prata med nån som har gröt i munnen!

sådär ja, det är mitt sverige det!

hoppas för fan att det finns nån därute med lite humor nu för annars e man stekt!

Logga in för att svara
#25727 Svar: Bilder från dagens Väddö 17 år, 5 månader sen Stoke: 12

Per
graphgraph

Fan! Det var banne mig det mest kreativa jag läst på detta forum.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!