Facebook data

1
Priser pa Bali?
#24953 Priser pa Bali? 17 år, 5 månader sen Stoke: 0

Jake
graphgraph

Sitter i Singapore och har bokat resa till Bali sista veckan innan jul. Har kollat upp flyget och jag har gratis transport av brada halva vagen hem, kommer anda ga pa ca 800kr. Funderar lite vad en brada kostar pa Bali dvs hur installd man ska vara pa att dra och shoppa en dag 1 for att kunna utnyttja surfet maximalt. Antingen det eller hyra en vecka, beror pa priserna. Vet att hyra ar ratt billigt men kanske ar vart att kopa en anda. Tankte forsoka lata bli att kopa en "bra begagnad" med tanke pa vad jag last och hort om balinesernas lagningar. Valdigt snygga men garna pa knackta brador... Skulle va om man ser nagon som sitter och forsoker bli av med bradan pa Poppies for ett bra pris. Annars har jag hort att Reds pa tvargatan till Poppies II ska vara bra. Nagon som vet vad priserna ligger pa for en hyfsad 6'5''? Antar att det ar stor skillnad pa att kopa lokalt shapade jamfort med oz eller us shapat?

Logga in för att svara
#24958 Svar: Priser pa Bali? 17 år, 5 månader sen Stoke: 0

KayP
graphgraph

Tja.. Jag skulle gå till Naruki på Benesari om jag va du....

Dom har stort sortiment och ägaren är en bra kille...

Kan få en bra beggad för runt 2000:-... Men som sagt passa dig för deras lagningar.. (speciellt Naruki e grym)...

Logga in för att svara
#24961 Svar: Priser pa Bali? 17 år, 5 månader sen Stoke: 0

Jake
graphgraph

Later ju lite lurigt att ga till nagon som ar grym pa att gomma skador pa bradorna... men ar han schysst sa kanske. Var ligger Benesari?

Logga in för att svara
#25169 Svar: Priser pa Bali? 17 år, 5 månader sen Stoke: 0

jonnelarsson
graphgraph

Vi kopte tva breder pa Naruki och vi e grymt nojda med dealen.... en ny breda for RP 3 500 000 (ca: 2500 kr) med leash, fenor och boardbag...

Logga in för att svara
#25206 Svar: Priser pa Bali? 17 år, 5 månader sen Stoke: 0

Jake
graphgraph

Ok, det later ju bra, var ligger det har stallet da? Vad ar oddsen pa att hitta en fish?

Logga in för att svara
#25422 Svar: Priser pa Bali? 17 år, 5 månader sen Stoke: 1

flip
graphgraph

Har sett nagon fisk har och dar, det verkar inte krylla av dem dock.. Men lite bredare brädor är det inte jätteont om.

Har du varit på Bali förut?
Om du är på Poppies II och tar tvärgatan in bredvid "TSUNAMI" och knallar kanske 20 meter så har jag för mig att det stod en beggad fisk där med en "till salu" skylt på. Den stod utanfor nagon souvenirshop, kan ju vara värt att kolla om den finns kvar när du kommer hit.
Vid närmare eftertanke är det nog den enda fishen jag faktiskt sett till salu här.

Good luck!

Logga in för att svara
#25424 Svar: Priser pa Bali? 17 år, 5 månader sen Stoke: 0

Jake
graphgraph

Haha... tack för tipset, får se om den står kvar... Får hoppas att man hittar någon fish någonstans.... Har varit på Bali tidigare men aldrig varit på seriös brädjakt.

Ha det gött och tck föt tipsen, kan lämna rapport.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!