Facebook data

1
Mompiche
#25144 Mompiche 17 år, 5 månader sen Stoke: 0

Pärlan
graphgraph

hallå! har fått tips om Mompiche i Ecuador.. Undrar bara om någon har varit där? verkar riktigt soft.. men det är alltid kul att veta vad folk tycker

Logga in för att svara
#25148 Svar: Mompiche 17 år, 5 månader sen Stoke: 2

Skuggan
graphgraph

Grymt ställe! Bland de vackraste spotsen jag varit på. Det är en ltien fiskeby som ligger i norra Ecuador, i mangrovedelen. Det finns bl.a. en grymt bra vänster, och en innersektion som funkar när det blir stort. Fina beachbreaks också! Och det är rejält billigt! Boende för typ 2-3 dollar natten o mat för kanske 1-2 dollar. Det finns ett uppstyrt hostel som är helt ok. Om du ska dit får du verkligen inte missa ett ställe som heter San mateo. Det ligger ett bar timmar söder om Mompiche. En underbar vänster som är lätt över minuten! Mycket surf o mer mjölksyra!

Lycka till! Hör av dig om du behöver mer info. JAg reste runt där i typ 2 månader.

Logga in för att svara
#25165 Svar: Mompiche 17 år, 5 månader sen Stoke: 11

Miche
graphgraph

Hur är det att ta sig över till Colombia från Ecuador?

Logga in för att svara
#25204 Svar: Mompiche 17 år, 5 månader sen Stoke: 2

Skuggan
graphgraph

Tja lite knepigt är det. Ju längre västerut, desto knepigare. Väldigt kenpigt ofarligt längs med kusten!!! Det går förvisso en färja men räkna inte med att komme därifrån med prylarna i behåll. Fast man kan ju alltid bli positivt överraskad:) Jag tog iallfall vägen via Quito o sen raka vägen upp. Du kan ta en direktbuss mellan Quito o Cali. Sen rekommenderar jag verkligen Cartahena! Surf, o skoj! Och en väldigt vacker stad!

Logga in för att svara
#25208 Svar: Mompiche 17 år, 5 månader sen Stoke: 11

Miche
graphgraph

Skuggan skrev:
Du kan ta en direktbuss mellan Quito o Cali. Sen rekommenderar jag verkligen Cartahena! Surf, o skoj! Och en väldigt vacker stad!

Hur lång tid tar den resan, från Quito till Cartahena?

Logga in för att svara
#25222 Svar: Mompiche 17 år, 5 månader sen Stoke: 0

Pärlan
graphgraph

tack för tipset... kommer att h'nga en del i cartagena.. ska möta upp en polare där nämligen... kommer att komma med båt från panama

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!