Facebook data

1
Need you help...
#25194 Need you help... 17 år, 5 månader sen Stoke: 0

Kat
graphgraph

Folks, I need your help..
jag och farsan ska till marocko i februari och vi är typ helt lost. det enda som är fixat är flyget som går till Agadir. Vi tänkte hyra bil och ta oss runt själva lite, men vi behöver ett billigt boende och en bil att hyra!
jag antar att många har vart och surfat i marocko så lite tips borde ni väl ha!?

thanks a lot!

just de, vad behöver man för våtdräkt?? shorts och rashguard hade ju vart fint men det är väl lite kallt?..

Logga in för att svara
#25196 Svar: Need you help... 17 år, 5 månader sen Stoke: 6

Nicko
graphgraph

Jag åkte med nordgänget ner till marocko i början av nov. Vi bodde i Tagazout på La Points Surfcamp. Helt okey boende, 2200kr (inkl frukost) för en vecka. jag tror Nord har kvar länken på deras hemsida, kolla surfshopen. Annars tror jag inte att det är nåt problem att fixa boende när ni kommer ner.

Hyra bil kostade oss runt 2000kr för en vecka.
Det var inte så bra swell då vi var nere men det finns en beachbreak 20min ifrån tagazout som funkar alltid.

Jag hade en gammal 4/3 med mig ner, vi hade onormalt varmt just den veckan, så det var lite svettigt.

Lycka till

Logga in för att svara
#25199 Svar: Need you help... 17 år, 5 månader sen Stoke: 0

Kat
graphgraph

en på typ 50 som har vart i marocko
tack nicko!

Logga in för att svara
#25202 Svar: Need you help... 17 år, 5 månader sen Stoke: 6

Nicko
graphgraph

det lugnt:)

om det blir nån dag med dålig surf rekommenderar jag att åka in till agadir och gå på hamann, (tror det stavas så) sån där turkisk bad, super soft upplevelse.

Logga in för att svara
#25205 Svar: Need you help... 17 år, 5 månader sen Stoke: 4

ATA
graphgraph

Har inte varit där men velat åka o därför kollat upp på www.wannasurf.com där finns vattentemp, normal swellstorlek och frekvens m m. Om man nu kan lita på infon... Vet att feb-mars är typ dom sämsta swellmånaderna på året men som vädret har blivit med alla klimatförändringar vet man ju inte.. All lycka till Er resa.

/Al-Ahndesh

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!