Facebook data

1
Stormriderguide Europe - Atlantic Islands
#25234 Stormriderguide Europe - Atlantic Islands 17 år, 5 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Hoppla där kom den, när får du in den Göran på Backdoor, om du får det? Fanns bara en kvar på Amazon i USA.

"Covering every major North Atlantic island chain plus Scandinavia including - Iceland, Norway, Sweden, Ireland, Wales, England, Scotland, Azores, Madeira and the Canary Islands."

www.lowpressure.co.uk/product.asp?strParents=&CAT_ID=89&P_ID=188

Logga in för att svara
#25252 Svar: Stormriderguide Europe - Atlantic Islan 17 år, 5 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Tack för tipset. Jag hittade den på astore.amazon.co.uk/cricket-shop-21/detail/0953984044

13 pund nånting inklusive frakt cirka 180 sek.

Logga in för att svara
#25253 Svar: Stormriderguide Europe - Atlantic Islan 17 år, 5 månader sen Stoke: 4

nekons
graphgraph

Helvete! Är det nå´n som "läckt" om Torö!!?? F-n. nu får vi snart hit varenda j-la europé!!

....eller inte...

Logga in för att svara
#25270 Svar: Stormriderguide Europe - Atlantic Islands 17 år, 5 månader sen Stoke: 21

JFL
graphgraph

Fick min förra veckan, beställd på internetbokhandeln.
Vem är det som bidragit med Sverige infon?

Logga in för att svara
#25279 Svar: Stormriderguide Europe - Atlantic Islands 17 år, 5 månader sen Stoke: 0

Peter
graphgraph

Beställde min i förrgår på Adlibris - finns nog upplagor kvar där.

Logga in för att svara
#25285 Svar: Stormriderguide Europe - Atlantic Islan 17 år, 5 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Tror det finns några gamla rävar som bidragit med info, kan tänka mig Redax är en av dem (*duckar*), men osäker, sen vet jag några till kända profiler. Men visst lockar det folk, sett danskar uppe i Halland med Stormrider Guide i handen, mötte EM-deltagande holländer med fotografer för surftidning i Skåne för inte så länge sedan etc.

Så visst, å andra sidan så finns det många kända profiler som lagt upp flertalet spots på Wannasurf, för inte tala om alla min inlägg här, på nordsurf och kallsupen, shit, dags att hitta sin egen secret och sitta och sura för sig själv i line-up:en, finns juh inget bättre än att surfa själv med sin I-pod i H2O-skalet och dela glädjen över vågorna med måsarna!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!