Facebook data

1
Clark Kent-surf i Las Palmas?
#25283 Clark Kent-surf i Las Palmas? 17 år, 5 månader sen Stoke: 9

perry
graphgraph

Jahaja, det nya året verkar inledas med en tripp till charterkungadömet Las Palmas på Gran Canaria.
Trippen är en ren familjeaffär, första längre resan med bebis.
Men, tanken är att mellan jäsandet i poolen, buffébordet och det allmänna kagge-byggandet så ska det bli en del surf.
Och vad är då bäst? Bör man bo österut eller västerut på Las Canteras? Någon som föredrar La Cicer-sidan eller La Barra-sidan?
För mig är inte kvaliteten på bryten det viktigaste här, utan det relevanta är att det är consistent och nästan inom promenadavstånd, så att man kan smita upp i gryningen, köra en tysk brädhyrning och sedan vara tillbaka till ägg och bacon.

Logga in för att svara
#25287 Svar: Clark Kent-surf i Las Palmas? 17 år, 5 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

nänä, ägg, bönor och fläsk med stekta tomater är väl national frukosten på kanarieholmarna, till middag är det fish 'n chips?! Kanske var det en "lokal" avvikelse på Fuerte.

Hade gött!

Logga in för att svara
#25292 Svar: Clark Kent-surf i Las Palmas? 17 år, 5 månader sen Stoke: 4

Hasse
graphgraph

Se bara upp för localsen. de är ganska ilskna där. eller de var det iaf 99-00 då jag bodde där.

//H

Logga in för att svara
#25305 Svar: Clark Kent-surf i Las Palmas? 17 år, 5 månader sen Stoke: 9

perry
graphgraph

Daniel, jag ska nog hinna med att äta precis allting.

Tack Hasse, jag tar med mig en rejäl skopa ödmjukhet så får vi se hur det går. Hade åtminstone trott att det var lite lugnare än Teneriffa, därav blev det stora ön istället.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!