Facebook data

1
Hotels near and around Stockholm for SM
#25309 Hotels near and around Stockholm for SM 17 år, 5 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

www.accorhotels.com/gb/reservation/liste_hotels.shtml

any of these close to Torö? want to avoid the city in the morning if possible, never been to Torö before.

Any of these ok to crash at tomorrow night?

sanks (thanks with a lisp)

Logga in för att svara
#25312 Svar: Hotels near and around Stockholm for SM 17 år, 5 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

anyone else from GBG going up?

Logga in för att svara
#25346 Svar: Hotels near and around Stockholm for SM 17 år, 5 månader sen Stoke: 2

nic
graphgraph

Billigaste hotellet som jag kan komma på är
www.hotelformule1.com/formule1/fichehotel/gb/for/3065/fiche_hotel.shtml

Ligger söder om stan också, om än inte utmed nynäsvägen...

Logga in för att svara
#25365 Svar: Hotels near and around Stockholm for SM 17 år, 5 månader sen Stoke: 1

nirre
graphgraph

So your'e comming Sharkboy! Nice! I would offer you a couch to sleep on but its allready taken

I am actually not sure if I will be able to surf tomorrow. I got a really bad cramp yesterday at Torö and my calf is still cramping up all the time

Logga in för att svara
#25368 Svar: Hotels near and around Stockholm for SM 17 år, 5 månader sen Stoke: 2

Rig
graphgraph

Vad är det dom säger..? Magnesium, massa vatten & bananer?

Hoppas det går över!

Logga in för att svara
#25370 Svar: Hotels near and around Stockholm for SM 17 år, 5 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Du hade lätt fått bo hos mig, men jag flyger skittidigt på söndagmorgon så det blir lite struligt.

Hoppas du hittar nått. Vet att det ska finnas ett vandrarhem på Söder. Leta på gulasidorna.

Logga in för att svara
#25372 Svar: Hotels near and around Stockholm for SM 17 år, 5 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

what time are you flying out Alex? I am flying to Prague, gotta be at the airport at 8:00

thanks Nirre anyways, hope you can surf dude.

Logga in för att svara
#25374 Svar: Hotels near and around Stockholm for SM 17 år, 5 månader sen Stoke: 9

perry
graphgraph

Skanstulls vandrarhem kan vara något om du fortfarande letar boende: www.skanstullsvandrarhem.se/
Billigt och bara att gasa över bron så är du ute ur stan.

För dyrare alternativ i södra utkanten av stan, kolla Clarion hotel eller Quality Hotel Globe, www.choicehotels.no/hotels/hotel?hotel=SE059&language=sv eller www.globehotel.se/

Lycka till!

Logga in för att svara
#25378 Svar: Hotels near and around Stockholm for SM 17 år, 5 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Liftoff is at 6.30, and with the boards and a lot of other stuff we have to be there like at least 1,5 hour earlier. and taxi takes like 40 min... Shit! I never wake up before 9 a'cklock normaly. So there will be no late night partying form me on sutherday

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!