Facebook data

1
SM 2007 Torö"information"
#25391 SM 2007 Torö"information" 17 år, 5 månader sen Stoke: 7

Cagge
graphgraph

Aloha ! Ngt avtagande just nu ....men det regnar fortfarande, så det blir nog -classic. I morgon bitti kommer jag utkörande med en bastu dessutom partytält och en mindre lastbil, allt detta för att ni ska kunna basta, käka, dricka glögg och umgås under ordnade förhållanden. Jag ber er därför att lämna den norra parkeringen, den mot skogen, tom. Den som parkerar DÄR ,är ouppmärksam, jfr drop in, och kommer att få en interference (och ev mer bestraffning om inte fordonet flyttas). // Cagge

Logga in för att svara
#25395 Svar: SM 2007 Torö "information" 17 år, 5 månader sen Stoke: 0

Remo
graphgraph

Jag har aldrig sett mej som nån tävlingsssurfare, men jag måste säga att jag e riktigt avis på er setup.... kan bli en klassiker... Se nu till att dokumentera ordentligt! Kan ni inte fixa en Webcast?!

Logga in för att svara
#25396 Svar: SM 2007 Torö "information" 17 år, 5 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Jag kan faktiskt bara hålla med Remo, känns som denna hösten vart en riktig höjdar insats från SSA och andra frivilliga! Bra gjort, nästan så man överväger att bli medlem bara för att stödja organisationen.

Logga in för att svara
#25403 Svar: SM 2007 Torö "information" 17 år, 5 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Hoppas att den där jävlar last bil innehåller en krog cagge..annars ska jag frisurfa hela dan istället..haha:P

Logga in för att svara
#25417 Svar: SM 2007 Torö "information" 17 år, 5 månader sen Stoke: 7

Cagge
graphgraph

No problem mate ! Vi har tillräkligt med glögg & lussebullar för att sänka hela Brittiska Imperiet // C

Logga in för att svara
#25423 Svar: SM 2007 Torö "information" 17 år, 5 månader sen Stoke: 5

hman
graphgraph

Även jag tar av mig hatten för styrelsen och SSA. De senaste åren har vi sett en klar vilja till förnyelse och uppryckning från styrelen och i år har allt kulminerat i en välråddad tour. Sjukt imponerande.

Logga in för att svara
#25427 Svar: SM 2007 Torö 17 år, 5 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

hman skrev:
Även jag tar av mig hatten för styrelsen och SSA. De senaste åren har vi sett en klar vilja till förnyelse och uppryckning från styrelen och i år har allt kulminerat i en välråddad tour. Sjukt imponerande.

från kman till hman: WORD!

ett jävla hästjobb av SSA men även kul att förgreningar i skåne och sundsvall har fixat o donat så att surftouren har blivit av. det e mer sånt som gör att får surfljuga även utanför länsgränserna.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!