Facebook data

1
SM FESTEN
#25410 SM FESTEN 17 år, 5 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

Gott folk!

Det finns ett litet önskemål om att sätta sig ner och käka en bit efter tävligens slut och "Hyllan" på Metro har bokats för dom som är hungriga. Jag måste dock veta på ett ungefär hur många det blir eftersom detta var en sista minuten lösning men jag hoppas sånt kan ordnas under dagen på stranden. Folk e självklart välkomna och bara barhänga. Preliminär tid för käk är 18.00 till ungefär 20.00. Efter det är det öl och surfljug på Snaps Bar & Bistro som ligger ett par minuters gångtur från Metro hela natten lång för dom som vill det.

Håll Höjden!

Logga in för att svara
#25415 Svar: SM FESTEN 17 år, 5 månader sen Stoke: -18

Tyreso_soulsurfer
graphgraph

Metro är ju guld även för att kröka på hela kvällen så slipper man gå!!!

Logga in för att svara
#25426 Svar: SM FESTEN 17 år, 5 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

Tyreso_soulsurfer skrev:
Metro är ju guld även för att kröka på hela kvällen så slipper man gå!!!

absolut! men jag grejade snaps som en backup om folk vill röra sig vidare kanske. har även Resturang Grogg (gamla strykjärnet) om folk vill dit. två timmars sömn, ett par timmars surf, endast frukost i kroppen och jag sitter o shotar jäger nu....hur fan ska det här gå???

hoppas att det dyker upp ett glatt gäng ikväll!

Logga in för att svara
#25450 Svar: SM FESTEN 17 år, 5 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Nu beger vi os till Metro för äta middag dom som vill det. Vi kommer köra prisutdelning för Swedish Surf Tour där. Kl 20-21 ungefär. SM prisutdelningen körde vi på Torö..

Alltså Metro gäller och som Kman säger så bestämmer vi senare på Metro om vi går vidare..

Ses / Ants

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!