Facebook data

1
Resultat SM och Swedish Surf Tour
#25485 Resultat SM och Swedish Surf Tour 17 år, 4 månader sen Stoke: 0

Henio
graphgraph

<strong>Här diskuteras nyheten: Resultat SM och Swedish Surf Tour</strong>

Mahalo

GRATTIS Pontus Seth Ingrid Mia.

Tack för ett kanon år och bra avslut: Ingrid Esser, Johan Cargelius,Jan Ekstedt,Binge Eliasson Ants Neo.,
Quiksilver,Huey.
Tack för bra SM-07;Domarna(Rat,Max samt glömt namn på 3:e domarn),ovanstående, Jonathan &Joel(hämta lämna bastun i Uppsala),alla tävlande och icke tävlande för skön vibe, K-man (för Metro festen),Petter(Surfsverige) och alla andra jag har glömt.
Vilket Episkt år 2007 ser med glädje fram mot 2008

Live to Surf Surf to Live

Melekalikimaka och Hau'oli Makahiki Ho 2008 Stay Tubed

ALOHA

Logga in för att svara
#25488 Svar: Resultat SM och Swedish Surf Tour 17 år, 4 månader sen Stoke: 0

Tina
graphgraph

Hola Amigos !

Instämmer i det Henio skrivit.
Hoppas ni får massor av surf och en God Jul.

Kramar Tina

Logga in för att svara
#25491 Svar: Resultat SM och Swedish Surf Tour 17 år, 4 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

tredje domaren hette Gabriel..han var ursprungligen från Brasilien,har bot i Sydney på northern beaches i 6 år och har nyligen flyttat till stockholm med sin tjej..Han var jätte jätte trevlig..
Tack hela SSA gänget för en riktigt kul event..Jag sov som en stock på tåget ..(efter jag fick en tequila slammer av craig precis innan jag skulle åka..hahaha)

Grattis till alla vinnare..shortboard finalen var VÄLDIGT tätt..Porra's vinnst var en klarhet från alla 3 domare..men 2,3,4:de platserna var grymmt tätt..Hoppas att ni hade lika mycket kul som jag hade..det var jätte skoj att var där !!! Alla var extremt trevliga och vi kände oss välkommen i Torö..mycket trevligt..Tack för allt..ALOHA..DA RATB)

Logga in för att svara
#25492 Svar: Resultat SM och Swedish Surf Tour 17 år, 4 månader sen Stoke: 7

Cagge
graphgraph

Tack&tack, till båda Skaldinarna & alla andra som surfar ( och fattar ). Grabbarna som körde upp bastun till Uppsala idag fick snutjag på vägen hem, och lyckades smita undan i Ösmo ( körandes min bil ) !!!! Vad skall man säja ? De fick arga förmaningar av mig samtidigt som man i smyg kan konstatera att det är nog gott gry i Torögromsen.

Logga in för att svara
#25521 Svar: Resultat SM och Swedish Surf Tour 17 år, 4 månader sen Stoke: 21

JFL
graphgraph

Instämmer med Henio och passar på att tacka Cagge för den förstklassiga boendet.

Logga in för att svara
#25532 Svar: Resultat SM och Swedish Surf Tour 17 år, 4 månader sen Stoke: 0

Mia
graphgraph

Tack för en välarrangerad och rolig tävling, massa cred till alla som hjälpte till! Hoppas vi ses snart, det var grymt kul att träffa alla sköna surfare igen!!
/Mia

Logga in för att svara
#25535 Svar: Resultat SM och Swedish Surf Tour 17 år, 4 månader sen Stoke: 3

LisaB
graphgraph

Jag hade en aldeles strålande dag på Toro!!
Harlig atmosfar, glada surfare, suveran tavling och strålande arrangerat.
Valdigt inspirerande att se så många duktiga svenska surfare, Grattis till alla som nådde till topps!!
Kram

Logga in för att svara
#25550 Svar: Resultat SM och Swedish Surf Tour 17 år, 4 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Tack till alla som hjälpte oss att arrangera. Tack till alla surfare som dök upp. Tack till alla vänner och publik som hejade. Tack till Quiksilver och även Red Bull som supportade eventet ekonomiskt. Tack till Red Bull och all som höll tävlingsflaggan och tog tiden på heaten. Tack till domarna som slet 6 timmar. Tack till Joel och Jonathan med att köra och fixa med bastun och grillen mm. Tack till hyrbastu.se som gav oss ett bättre pris. Tack till alla som filmade och fotograferade. Tack till Kman som fixade festlokalen.

Logga in för att svara
#25561 Svar: Resultat SM och Swedish Surf Tour 17 år, 4 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

jag i min tur tackar SSA för ett sjukt spännande år. tackar domarna som under sm dagen gjorde ett hästjobb. tackar jakob a för 360:n och andreas lhotsky för tuben. tackar alla som kom på festen och gjorde den till en brakfest. tackar pascal för dom 500(?)ölbiljetterna vi lyckades göra av med. tackar jerusalem kebab för rullen på vägen hem.

Logga in för att svara
#25591 Svar: Resultat SM och Swedish Surf Tour 17 år, 4 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Vill skicka ett extra tack till mina goda vanner Ants och Ingrid som varit drivande krafter under arets surftour och gjort ett grymt jobb med surfforbundet.se

Sadar ja. Ett till "tack" och jag tror jag spyr.
Bring on the stenkastning!

skojar givetvis

Riktigt skon stammning har nu. Kanns som Surftouren har enat Surfsverige!
Tack Krille Hedman for konceptet!

Logga in för att svara
#25596 Svar: Resultat SM och Swedish Surf Tour 17 år, 4 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Ha ha, men tack Petter!

Ja jag vill också tacka Krille för att lägga fröet för surf tour ett par år sedan och även Henio som jag hört nämna att det vore en bra idé.

Asså faan, vi har i år gjort FYRA tävlingar i SVERIGE under 2007.

Snacka om self stoke

Och för 2008 kan jag nämna att jag har en present att ge till alla medlemmar och blivande. En grej som kommer förändra allt för en lång tid framöver. Jag återkommer med info om det alldeles så snart.

Logga in för att svara
#25695 Svar: Resultat SM och Swedish Surf Tour 17 år, 4 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Sounds exciting Ants..maybe I should be a member now !! hahaha:P

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!