|
#25627 |
fanstastic 4 surfbräda 17 år, 5 månader sen |
Stoke: 0 |
|
|
|
|
|
#25628 |
Svar: fanstastic 4 surfbräda 17 år, 5 månader sen |
Stoke: -6 |
|
Det beror på, för att den ska funka bra för en nybörjare i svenska vågor så krävs det att du även använder den silvriga våtdräkten som visas på bilden.
|
|
|
|
|
#25630 |
|
ConfuseD skrev:
Det beror på, för att den ska funka bra för en nybörjare i svenska vågor så krävs det att du även använder den silvriga våtdräkten som visas på bilden.kulB)
|
|
|
|
|
#25631 |
|
ConfuseD skrev:
Det beror på, för att den ska funka bra för en nybörjare i svenska vågor så krävs det att du även använder den silvriga våtdräkten som visas på bilden.kulB)
|
|
|
|
|
#25638 |
Stoke: -1 |
|
Har sett en sådan utannonseras här och på blocket. Kommer inte ihåg exakt mått men om det jag kommer ihåg stämmer så är den tyvärr på TOK för liten om du bara surfat åtta dagar, har självklart att göra med hur mycket du väger också. Men jag utgår ifrån att du inte lider av dvärgväxt. Ska man dessutom surfa i Sverige kan det vara bra att gå upp i volym på brädan, dels för att det är mindre salt i vattnet, och dels för att vi rätt ofta har kassa vågor.
Helt klart inte en bra nybörjarbräda.
|
|
|
|
|
#25654 |
Stoke: 14 |
|
Jag tror du ska skaffa dig en lite störe bräda flipp. den brädan e nog lite för svårsurfad om du inte har surfat mer än 8 dagar innan. Det ska vara kul att surfa och det blir det när man börjar få vågor. Har du en större bräda så får du garanterat fler vågor. Lycka till:)
|
|
|
|
|
#25655 |
Jake
|
Haller med Cederholm, ju fler vagor desto roligare sa satsa pa nagot du kommer kunna fanga vagor med.
Lycka till.
|
|
|
|
|