Facebook data

1
infektion...
#25677 infektion... 17 år, 5 månader sen Stoke: 5

freddie m
graphgraph

det kanske blir ingen surfing for mig i 6 manader.... vem ar deppad? shocked... och det ar bara for att Dr "kuk sugare" gav mig fel anti-biotiker... maybe he wont be alive tomorrow...

Logga in för att svara
#25679 Svar: infektion... 17 år, 5 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

damn, freddie krya på dig!! mannen:whistle:

Logga in för att svara
#25681 Svar: infektion... 17 år, 5 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

freddie m skrev:
det kanske blir ingen surfing for mig i 6 manader.... vem ar deppad? shocked... och det ar bara for att Dr "kuk sugare" gav mig fel anti-biotiker... maybe he wont be alive tomorrow...

mick fanning slet ju av sin lårmuskel (eller vad fan det var) var borta i 8 månader och kom tillbaka och vart world champ.

Logga in för att svara
#25687 Svar: infektion... 17 år, 5 månader sen Stoke: 5

freddie m
graphgraph

Kman skrev:
freddie m skrev:

mick fanning slet ju av sin lårmuskel (eller vad fan det var) var borta i 8 månader och kom tillbaka och vart world champ.

ja,, det ar sant men det ar bara fucked timing for att nasta ar ar min sista ar pa pro junior touren och jag skulle tranar som fan nu till touren borja... men "WHAT DOESN'T KILL YOU ONLY MAKES YOU STRONGER!" adolf...

Logga in för att svara
#25691 Svar: infektion... 17 år, 5 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Shit man..kill da doctor..Bummmmmmmer.man....Henio's on his way tomorrow so I guess he'll be in to see ya..rest well..eat well and get better soon mate..Peace from DA RAT..

Logga in för att svara
#25709 Svar: infektion... 17 år, 5 månader sen Stoke: 1

nirre
graphgraph

Shiiiit man!! Bummer!! Du har väll inte haft ett 6 månaders uppehåll någonsin eller?

Logga in för att svara
#25712 Svar: infektion... 17 år, 5 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Freddie,

Best advice i can give is rest it out and get fully recovered before you get back on the horse.

And hey it might be something good coming out it. Like you could buy a jetski instead and be my tow BITCH! Or you can get a drivers license and finish of your junior cert?

Get well!

Logga in för att svara
#25720 Svar: infektion... 17 år, 5 månader sen Stoke: 2

Nanuq
graphgraph

Sorry to hear you feel like shit man. Just think about this, there may be no surf from now until you get better so you're not really going to miss out on anything. Could be the best time of the year to be sick. Until then, watch videos like mad and use your "Slow Motion" button and contimplate ways of implementing those movements into your own style. That's what I do when I'm high and dry. And if your doctor is what you said he is, then have him use "his name" on you. That's the least he can do for you! Broke Back Mountain!

Logga in för att svara
#25728 Svar: infektion... 17 år, 5 månader sen Stoke: 5

freddie m
graphgraph

nirre skrev:
Shiiiit man!! Bummer!! Du har väll inte haft ett 6 månaders uppehåll någonsin eller?

sedan jag var 16 iaf. nar jag var 13 da var det 6 ibland men ja, det ar ju... trust me i would'nt like a BJ from that fuck! he came in to see how i was yesterday and i was on a drip but still started screaming at him and he knew he was wrong and just left pretty fast... i aint got any surf vids here... but i'll get some on the net. i do video analysis everyday anyway so justt keep it up. sick swell arriving here though.. hopefully out by monday and will be able to watch it. so determined right now! time to put sweden on the map bigtime i reckon. what ya say?!

so cool that you boys are being so decent... gonna help alot for sure!

as for you ingelsten! your too much of a bog javel to have a tow bitch... but we'll hook it up next winter in ireland 4 sure. but with you as my biatch! luv to you all!

Logga in för att svara
#25740 Svar: infektion... 17 år, 5 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Sad thing to get "mal-practiced", sounds like a nightmare. But could tell me what happenend, not really familiar with how you got the infection. Reef-cut and things growing in the wound and where did ya get the cut?

Well, that swell on wed at 1,7m@18sec seems a bit sick, god damn!

Get well!

Logga in för att svara
#25743 Svar: infektion... 17 år, 5 månader sen Stoke: 0

Mia
graphgraph

Fy fasen Freddie, tycker grymt synd om dig!!! Min favoritsurfare, klart du inte får missa sista året på junior pro-touren! Hoppas verkligen att det ordnar sig snabbare, annars får du komma till Svedala och njuta av svensk vinter istället Kram

Logga in för att svara
#25757 Svar: infektion... 17 år, 5 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Hey, Freddie (i havent finshed my O-levels) Meadows, i am expecting you to come by here next winter.
Drink proper pints, go to the local rugby club niteclub and get into fights for beeing a pommie bastard.

My new 8'0" gun arrived today from SA mean and green instead of feckin jetski as bought a house and a new car. Bye bye subaru!

Weekend looking class. Ill take a picture

Logga in för att svara
#25767 Svar: infektion... 17 år, 5 månader sen Stoke: 0

stubb
graphgraph

Faan..,visste inte att det var så allvarligt.
Se till att läka ordentligt som någon skrev, .
många surfare har varit som bäst efter div uppehåll från surf.
Är övertygad om att du kommer att tillhöra en av dom efter nästa år.
Krya på dej.
/ stubb

Logga in för att svara
#25769 Svar: infektion... 17 år, 5 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Vi saknade dig på SM.

Krya på dig!

Logga in för att svara
#25770 Svar: infektion... 17 år, 5 månader sen Stoke: 5

freddie m
graphgraph

Daniel skrev:
Sad thing to get "mal-practiced", sounds like a nightmare. But could tell me what happenend, not really familiar with how you got the infection. Reef-cut and things growing in the wound and where did ya get the cut?

Well, that swell on wed at 1,7m@18sec seems a bit sick, god damn!

Get well!
\

i got it surfing in really dirty water in marrocco and its a staph bacteria that can enter through a microscopic opening in the skin... dont even need a cut or anything.. so weird... tack sa mycket bro!

Logga in för att svara
#25771 Svar: infektion... 17 år, 5 månader sen Stoke: 5

freddie m
graphgraph

Andiss skrev:
Hey, Freddie (i havent finshed my O-levels) Meadows, i am expecting you to come by here next winter.
Drink proper pints, go to the local rugby club niteclub and get into fights for beeing a pommie bastard.

My new 8'0" gun arrived today from SA mean and green instead of feckin jetski as bought a house and a new car. Bye bye subaru!

Weekend looking class. Ill take a picture

hey anders "i did finish my schooling but still not really doing anything and working for vodafone ireland as a customers service dude... " "Hi this is anders from vodafone how can i help you??" and saying that with a full irish twang!

hehehe send me a photo man.how big?

Logga in för att svara
#25796 Svar: infektion... 17 år, 5 månader sen Stoke: 11

Freddy81
graphgraph

Tycker du ska kolla upp ordentligt med försäkringsbolaget om hur mycket ersättning du kan plocka ut iaf! Har en polare som missa ticket to ride (snowboard) förra året pga läkar miss, han vill inte säja hur mycket han fick ut, men jag tror det var ett sex siffrigt belopp! Kan ju vara lite plåster på såren! Krya på dig så du kan vinna EM åt oss nästa år!

Logga in för att svara
#25816 Svar: infektion... 17 år, 5 månader sen Stoke: 5

freddie m
graphgraph

hahaha det ar ljungt... han ar fucked, trust me

mamma ska fixa det och hon ar gnarly ibland! cheers mannen

Logga in för att svara
#25837 Svar: infektion... 17 år, 5 månader sen Stoke: 0

Ekläpp
graphgraph

Fasen, Freddie, det där lät ju inget vidare.Hoppas verkligen att det ordnar sig.
Krya på dig!! / Janne

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!