Facebook data

1
Man vet aldrig.......med vågorna!
#26016 Man vet aldrig.......med vågorna! 17 år, 5 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Dmi ser illa ut...... SMHI ser illa ut........Windguru ser illa ut, det ser allmänt kört ut för södra skåne om dagen. Nu e det så att jag har min sista semestervecka detta året förlagd till just södra skåne för att kunna få lite December surf innan jul. Det har ju inte varit ett väldigt lyckat beslut när man ser på alla väderlänkar. Men den optimist som jag är så tänker jag alltid.......man vet ju aldrig om man inte har varit där ute och kollat vågorna. varje dag har jag kört ut trots omöjliga förhållande enligt väderstationerna, också idag. 6 m/s nord västlig, lite dimma och ett par plusgrader gör ju att man inte tror allt för mycket på surf, denna spoten ska ju inte fungera på nordvästlig vind och absolut inte på 6 m/s ..........när jag väl rullar in på parkeringen så rullar det in små meter höga vågor som e glasklara, långa härliga vågor och jag är där helt ensam. 2 timmar i vattnet ensam med underbara vågor är fan inte helt fel. Man vet aldrig med vågorna, så är det:)

Logga in för att svara
#26017 Svar: Man vet aldrig.......med vågorna! 17 år, 5 månader sen Stoke: 0

adam gbg
graphgraph

Kul att höra! Litet är vi vana med, men glassy är alltid skoj! Undrar hur många dagar man missat pga dåliga prognoser. Å andra sidan, det finns gott om dagar där ingenting fanns trots prognoser som tyder på att det skall funka.

Logga in för att svara
#26022 Svar: Man vet aldrig.......med vågorna! 17 år, 5 månader sen Stoke: 10

Backdoor_Goran
graphgraph

Låter riktigt skönt!

Sitter själv vid Apelviken och skriver en offert. Är väl 5 cm vågor... Fast längre norrut ser det lovande ut, 1,8 meter och 11 sekunders period....

Bara 4 dagar kvar innan man sticker till Costa Rica, ska bli skönt med 4 veckors tropiskt surf nu...

Ha det gott
//Göran

Logga in för att svara
#26031 Svar: Man vet aldrig.......med vågorna! 17 år, 5 månader sen Stoke: 15

Papasharq
graphgraph

Känns ju alltid bra när du delar med dig med info om vågorna via sms, speciellt när man själv sitter fast på jobb och inte har en chans och komma ifrån, piggar alltid upp, tio minuter kan vara nära men ändå långt bort.

Logga in för att svara
#26043 Svar: Man vet aldrig.......med vågorna! 17 år, 5 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

sluta gnälla - du bor i et iland för helvete!

Logga in för att svara
#26044 Svar: Man vet aldrig.......med vågorna! 17 år, 5 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

OCH har ett jobb - det har inte jag ... rätt åt mig iofs ...

Logga in för att svara
#26046 Svar: Man vet aldrig.......med vågorna! 17 år, 5 månader sen Stoke: 15

Papasharq
graphgraph

får man bara gnälla om man bor i ett u-land?

Visste inte det, hmm då får man väl se positivt på saken och tro att vågorna är kvar till
helgen.

Logga in för att svara
#26069 Svar: Man vet aldrig.......med vågorna! 17 år, 5 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Backdoor_Goran skrev:
Låter riktigt skönt!

Sitter själv vid Apelviken och skriver en offert. Är väl 5 cm vågor... Fast längre norrut ser det lovande ut, 1,8 meter och 11 sekunders period....

Bara 4 dagar kvar innan man sticker till Costa Rica, ska bli skönt med 4 veckors tropiskt surf nu...

Ha det gott
//Göran

Det låter inte helt fel Göran, e det kanske dags för Jacobs premiere på brädan:woohoo: Ha det riktigt gott och hälsa familjen.

Logga in för att svara
#26070 Svar: Man vet aldrig.......med vågorna! 17 år, 5 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Papasharq skrev:
Känns ju alltid bra när du delar med dig med info om vågorna via sms, speciellt när man själv sitter fast på jobb och inte har en chans och komma ifrån, piggar alltid upp, tio minuter kan vara nära men ändå långt bort.

Tjenare Calle

sticker ut nu om 1 timmes tid, så du kan väl bara förbereda dig på sms om de fina vågorna . Håller tummarna för att dom här 4 m/s ska fungera idag med. ser ju riktigt bra ut för julafton och juldagen:woohoo:

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!