Facebook data

1
Ny roomie i CR sokes!!
#26090 Ny roomie i CR sokes!! 17 år, 4 månader sen Stoke: 7

GZaa
graphgraph

Hej!

pga. ovantade faktorer som tyvarr inte gar att paverka harifran blir jag av med min roomie and lover i Costa Rica. Soker dock endast det forstnamnda.... Bor for tillfalle i ett litet hus med kok, terras och mitt i den livliga Santa Teresianska djungeln med endast 15 meter till stranden. Boende galler fran den 2 eller 3 till den 14, kanske langre. Hittar jag nagon att bo med kanske man kan forhandla med agaren sa att man kan stanna, men det vet jag inte foran jag har hittat nagon. Maila garna, jag kommer att kolla har pa plats efter nagon, men an sa lange ser det ut som om alla har nanstans att bo. Sa maila

erika.gonzan@gmail.com

Tjingeling! Erika
ps.priset diskuteras per mail.ds

Logga in för att svara
#26113 Svar: Ny roomie i CR sokes!! 17 år, 4 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Well just nu så känner jag åtminstone tre som är där, eller jag känner två och vet vem den tredje är. Niklas (Dellan)och Eugenia (Pikles) bodde på Casa Zen vet jag, nu vet jag inte. Kanske den sistnämda letar, själv skall jag bo med Niklas när jag kommer ner. Sen är Lars där, fast han har väl sitt stamställe, som inte minns vad det heter.

Du hittar väl alltid ngn, ligger stället söderut, mitten eller norrut?

Lycka till och Feliz Navidad, så kanske vi ses i vattnet om en vecka, eller faktiskt några dagar.

Logga in för att svara
#26117 Svar: Ny roomie i CR sokes!! 17 år, 4 månader sen Stoke: 11

Annika
graphgraph

Jag svarar för Erika, eftersom hon väl sover nu... Huset hon och Emil bor i ligger precis brevid La Gaviota (hotell, internet och mataffär).

Mkt bra läge med ca 5 minuters promenad till Brunelas (Lars stamställe) och stranden.

Logga in för att svara
#26163 Svar: Ny roomie i CR sokes!! 17 år, 4 månader sen Stoke: 7

GZaa
graphgraph

hej!

Har redan pratat med Eugenia och slangt ut en fofragan. Ja det ar val sa att de flesta har nastans att bo. Har pratat med agarinnan och det gar bra att hyra huset tills slutet av januari, sa nu letar bade jag agarinan, hennes vanner och eventuellt Eugenia aka pickles.. Ska fortsatta halla utkik dock.

Glomde att saga forresten att det finns eget rum att tillga, en cykel till salu och Annika har ratt bra lage ar det. jag har svart att berakna avstand snarare 150 m,eter fran stranden inte 15....

Sa fortsatt att hora av er om nan nappar. Hade varit skont att slippa flytta. Var ute igar forresten Annika i det nya stallet, latino night pa lordagar sa forbered er pa mycket salsa och merenge! stor slagsmal utanfor sen ocksa, jag som trodde att Ticos var de mest pacifistiska manniskorna i krokarna.

Ja kanske ses i vattnet Daniel. Sag garna till om du hor nat fran nan. Tack for hjalpen!

erika

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!