Facebook data

1
Utsikterna för julen ser ju inte helt fel ut!
#26114 Utsikterna för julen ser ju inte helt fel ut! 17 år, 4 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Om det blir så här bra så blir det många glada surfare i vattnet på julafton........bästa jullappen i år.

Logga in för att svara
#26115 Svar: Utsikterna för julen ser ju inte helt fel ut! 17 år, 4 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Och så bilden.....

Logga in för att svara
#26118 Svar: Utsikterna för julen ser ju inte helt f 17 år, 4 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

frågan är om det är värt att doppa sig på dopparedagen när man får 28°C vattentemp och surf två dagar efter...?!

Logga in för att svara
#26119 Svar: Utsikterna för julen ser ju inte helt fel ut! 17 år, 4 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Klart det är Daniel, vill ju inte missa julsurfet. men det e klart, du har ju varit sjuk och det e ju inte så kul att ligga med feber i CR såklart:sick: Jag ska ta några för dig med om du bestämmer dig för att stanna på land mannen:)

Logga in för att svara
#26120 Svar: Utsikterna för julen ser ju inte helt fel ut! 17 år, 4 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Men resten av South side Mafia förväntas ju givetvis i vågorna i Kåseberga i julB)

Logga in för att svara
#26121 Svar: Utsikterna för julen ser ju inte helt f 17 år, 4 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Njae, nu var det mer än en månad sen man var sjuk, fast inte "tränat" ett skvatt sen sista surfen 5:e nov, så antingen tar jag första smällen på julafton och lever med ofantlig tränigsvärk när jag kör boardies och tee på annandagen, eller så tar jag smällen där och då, lär inte vara tuffast och mest vältränad i line-up:en om man säger så...

Fast å andra sidan, 0,9-1,1m med 13-14sec i period, inte direkt så det smäller på med en gång, som det gör just nu med DOH, brösthöga vågor blir väl lagom att börja med, tror faktiskt allt över midjan blir en utmaning för arma kondition.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!