Facebook data

1
Härnösandtrakten på julafton
#26148 Härnösandtrakten på julafton 17 år, 4 månader sen Stoke: 10

PontusGrafström
graphgraph

Tjo alla goa norrlänningar...
Sticker upp till h-sand ikväll å tänkte surfa kanske smitta eller annat på julafton.. kalle anka kan ta sig om de e surf så att säga.. om det är nån som är sugen att slå ihop våtdräktsgummit me mitt så är det bara att slå en signal...
0735188807
har bil så ja har inga problem att ta mig exempelvis ner till sundsvall eller möjligvis upp till övik...

go jul!

Logga in för att svara
#26162 Svar: Härnösandtrakten på julafton 17 år, 4 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

tja porra..ska inte surfa på julafton men det verkar vara ganksa bra vågor på både smiting och ner våran väg lite söderut på onsdag om ingenting ändras innan..då åker vi..kanske syns nånstans..peace vinnaren!! RAT

Logga in för att svara
#26169 Svar: Härnösandtrakten på julafton 17 år, 4 månader sen Stoke: 0

marajan
graphgraph

ooo är i sundsvall och är grymt sugen på att lite surf

Logga in för att svara
#26173 Svar: Härnösandtrakten på julafton 17 år, 4 månader sen Stoke: 10

PontusGrafström
graphgraph

WOHOO... shit asså, precis tryckt i mig både den ena julskinkan å den andra men hursom..
fick smitta hur cleant som helst idag.. huvudhögt i de största setten och ensam ute (vilket var lite trisst)
kommer dra upp lite bilder så småningom..
surfar imorgon bitti om d et är nån som är sugen.. samma nummer!
(rat, skicka ett sms me nr så slår ja en signal om ja stannar så länge.. vore grymt att hooka upp å surfa lite!!)
gojul

Logga in för att svara
#26178 Svar: Härnösandtrakten på julafton 17 år, 4 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Shit alltså...att jag missade det..fan...jävlar jul..med familjen och whiskey'n och bärs och massa skrikande jävlar barn när man kunde har surfat i lugn och ro..vi få ser om det funkar på ons ..jag har 070 2097787.smsa mig dude..

Logga in för att svara
#26192 Svar: Härnösandtrakten på julafton 17 år, 4 månader sen Stoke: 0

Ryde
graphgraph

Kom precis hem från Fuerte så annars hade jag vart down. Vart en sjukstress så vinterdräckten vart kvar i tokholm men kanske kan låna ihop lite grejer om det händer nått senare i veckan.

Logga in för att svara
#26225 Svar: Härnösandtrakten på julafton 17 år, 4 månader sen Stoke: 0

petre
graphgraph

Vi ska nog kunna hitta åt mange en dräckt. Det jag lyckades få ut av smhi så skulle det väl kunna gå av på smitta i dag den va....torsdag är det väl.

Jettlaggad som fansen. sitter och väntar på att solen ska gå upp om sisådär 3 timmar så jag kan bränna ut och kolla om det är nå vågor.

Men ring om du ska ut i dag porra.. noll7noll 258 65 sexton

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!