Facebook data

1
ding repair
#26170 ding repair 17 år, 4 månader sen Stoke: 0

marajan
graphgraph

efter att ha packat upp min bräda upptäcker jag att den har blivit skadad. efter tre flygbyten får man väl kanske vara glad att den inte kom i två delar men det är surt ändå.
tänkte höra om det finns någon som är grym, eller iallafall bra pa att laga. tror inte riktigt att jag vågar mig på att ens försöka.
kanske någon i stockholm?

Logga in för att svara
#26172 Svar: ding repair 17 år, 4 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

de pontes på söder är nog den bästa i sthlm...
www.depontes.se

Logga in för att svara
#26174 Svar: ding repair 17 år, 4 månader sen Stoke: 11

Frankie
graphgraph

tycker inte depontes gör bra lagningar, bästa sättet skulle jag säga är att köpa ett dingkit själv o mecka ihop så man lär sig vart efter som...

Logga in för att svara
#26184 Svar: ding repair 17 år, 4 månader sen Stoke: -18

Tyreso_soulsurfer
graphgraph

Åk till båtaffären och köp bra polyester som är tålig mot UV strålar och du är med i matchen bara prova sig fram jävligt enkelt egentligen man kan ju använda microballonger också.

Lycka till

Logga in för att svara
#26186 Svar: ding repair 17 år, 4 månader sen Stoke: 2

Rig
graphgraph

Behöver oxå fixa en ding, fått en spricka på min tail efter flygtransport.. har ingen lust alls att fixa det själv.

Finns det fler förslag på ställen som fixar i Sthlm?

Logga in för att svara
#26227 Svar: ding repair 17 år, 4 månader sen Stoke: 10

Whale
graphgraph

Angående Depontes så gjorde han iaf ett bra jobb med min bräda där en fenplugg blev ursliten. Vet inte vad andra har för erfarenheter av dåliga reparationer därifrån...

Som sagt det är ju inte fel att lära sig fixa till felen själv men om du vill hålla uppe andrahandsvärdet kanske du ska börja testa på en gammal bräda...

Är det förresten nån som vet var man kan få tag på helt vita mikroballonger? Har mikroballonger från Watski/BHP men dom är ju gråa...

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!