Facebook data

1
Surfa Torö
#26196 Surfa Torö 17 år, 5 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Någon som vill surfa Torö idag nu efter sen frukost? Jag är på Hammarbyhöjden och i stort sätt klar att dra. Har gammal pundarbil som kanske startar, så bra om du har bil..

Blåst syd/sydväst uppemot 17m/s söder om Torö kl 06.25 i morse..

Ants / 073 545 91 00

Logga in för att svara
#26200 Svar: Surfa Torö 17 år, 5 månader sen Stoke: 2

nic
graphgraph

Det var riktigt stort & stökigt imorse men verkade droppa rejält när vi stack vid elvasnåret.

Och just det, om någon hittar två vita Futurefins-fenor så är de mina...

Logga in för att svara
#26217 Svar: Surfa Torö 17 år, 5 månader sen Stoke: 0

Steff 73
graphgraph

Synd på dina fenor men min bror fick i varje fall en grym bild på dig. Jag skall stressa honom lite så att vi kan få upp lite bilder här asap.

Det var premiär för mig på Torö då jag vanligtvis håller mig på västkusten. Inget fel på vågstorleken under morgontimmarna synd bara att det var tokigt studsigt. Tyvärr var jag också tvungen att lämna vattnet tidigt då det äntligen såg ut att ordna upp sig där ute. Kul att se östkustsurf och många duktiga surfers.

Logga in för att svara
#26218 Svar: Surfa Torö 17 år, 5 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Det var stora och fina vågor efter kl 12, bra tryck! Tyvärr så sög jag rejält. Måste köpa kallvatten vax till nästa gång så jag inte missar dropparna som idag..

Logga in för att svara
#26223 Svar: Surfa Torö 17 år, 5 månader sen Stoke: 2

nic
graphgraph

Steff, du är vamt välkommen tillbaks till Torö. Kul att träffa dig & dina brorsor - alltid kul att träffa najs pipel!
=)

ser fram emot bilderna...

Logga in för att svara
#27633 Svar: Surfa Torö 17 år, 4 månader sen Stoke: 2

nic
graphgraph

Steff 73 skrev:
Synd på dina fenor men min bror fick i varje fall en grym bild på dig. Jag skall stressa honom lite så att vi kan få upp lite bilder här asap.

Det var premiär för mig på Torö då jag vanligtvis håller mig på västkusten. Inget fel på vågstorleken under morgontimmarna synd bara att det var tokigt studsigt. Tyvärr var jag också tvungen att lämna vattnet tidigt då det äntligen såg ut att ordna upp sig där ute. Kul att se östkustsurf och många duktiga surfers.

Glömde dubbelkolla med din brorsa om det var OK att lägga ut bilderna så jag gör ett mellanting & lägger dem i mitt galleri... En sekvens från annandag jul finns alltså att beskåda i mitt galleri. All cred till fotografen Robert Mayer!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!