Facebook data

1
NyårsSurf på Taigan
#26410 NyårsSurf på Taigan 17 år, 5 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Idag brakade det loss igen för grabbarna i Skellet.Det va samma gäng som på julafton + Johan Lindström(joli) som anslöt.6 gubbar i vattnet således.Swäll från nordost vilket gör att Littleshellpoint funka perffa.En av våra bättre våger.Size runt 2m.Det kom in några större ibland också.Snöflinger stora som lovika vantar rakt in i ögonen på oss i lineuppen.Det kom ett snöfall på mogonen vilket gjorde sommarstugevägen riktigt halkig.Joli va ned i diket.Han fick hjälp av en gubbe med 4wd att komma upp igen.Själv tog jag det säkra och körde en lång omväg. Motsols runt hela Kågnäsudden.Efteråt så drog resten av daboys den rutten hem.Jag stanna på vägen och jiddra lite med en gubbe på 4x4 motorcyckel.Och han undra va vi syssla med.Och nicka mot brädan på taket.Jag förklara att vi surfat:) Men han skaka på huvet och fråga igen:P Han fråga en tredjegång oxå:laugh: Han måste ha varit riktigt trögfattad.Som tur va så kom Patrik efter med våtdräkt på i bilen(bräda inne i bil) så kanske polleten trilla ned till slut;) En kompis till Sandstöm va och smög runt med kamera den här gången.Men av hans placering på stranden så misstänker jag att korten inte blir så bra.Joli slet upp en kamera efteråt.Så han är dokumenterad med skrynklig framskärm i alla fall.Vi ser ut att få swell på to/fre nästa gång. JIPPYFUCKINGKA-AY:lol: Gott nytt år från oss alla från SKELLEFTEÅ

Logga in för att svara
#26411 Svar: NyårsSurf på Taigan 17 år, 5 månader sen Stoke: 5

fugusports
graphgraph

Kan man avsluta en perfekt säsong på ett bättre sätt? 2 timmar i 0 gradigt vatten! 2m vågor med tryck och själv fick jag avsluta med en barrel på sista vågen. yeah!
Hoppas alla får ett gott nytt surfår med mycket vågor!

Peace!

Logga in för att svara
#26415 Svar: NyårsSurf på Taigan 17 år, 5 månader sen Stoke: 1

Skidåkarn
graphgraph

Hur kunde man missa detta........ En dag på Stadium åter igen.. Näe nu måste jag säga upp mig.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!