Andiss skrev:
Gott nytt 2008.. sa vad kommer handa i ar?!
- Svingen koper banner?
- SSA kor en fete tour igen?
- Freddie blir frisk o tar tebaks SM titeln?
- KMAN flyttar utomlands och skaffar ett riktigt jobb?
- Nord lanserar en "tow" serie - Nirre kor tow ats i strommen?
- Norrland blir sveriges nya skane efter ratmans nya upptackter
- Storbrak i molle efter olagliga pirbyggnationer?
- Gamla gardet (ekstedt o crue) aker pa Master VM?
- Andiss haller kaft?
Gott nytt!
min lista över vad som troligen kommer att hända:
-andiss kommer inte hålla käften. efter flertalet försök att få tyst på människan så så blir han bannad på surfsverige och går över till flashbacks forum avd "Centralstimulantia"
-ratman blir bannlyst från norrland efter att han har droppat varenda norrländs secret till mig efter att jag mutat honom med bärsbiljetter på nästa års sm fest
-janne ekstedt hamnar i fight med persbrandt nere på stadsteatern och släcker han med "rear naked choke". han blir sen gudaförklarad av malmsjö och tar över dramaten på kuppartad maner
-jag flyttar utomlands.börjar panta burkar och kör en och en annan repa runt stången på kings x i sydneys glädjekvarter dvs ETT RIKTIGT JOBB!
-freddie blir frisk, kommer hem och men torskar sm finalen mot andiss som efter en tid på flashbacks forum "Centralstimulantia" surfar bättre och snabbare än nånsin.
-pohlman utnämner nirre till allsmäktig vädergud och han i sin tur ger oss dubbelgubbe och offshore 200 dar om året. resten av dagarna på året ger han oss trippelgubbe
-SSA köper upp asp och lägger hela touren i svea. touren går från att kallas "the dream tour" till "the absolut ikea tour - Easy Assembly"
-kramkalas i mölle när pridefestivalen helt plötsligt flyttar ner.
-swingens villavillekulla målas om från en svensk blågult till helsvart och döps om till "The Batcave".
-Reggie slutar röka och helvetet fryser över
-Kallsupens gamla webbshop öppnas.....snart!
-Binge tar Bingo Rimers plats som sveriges nakenplåtis Nr 1. byter namn till Yatzy Mcschack.
-Henio gör en air med 2 bakskruvar och 2 loopar. kallar den "darubbadubbflippa"
-Bajen vinner SM guld efter att ha vunnit alla matcher utom en likamatch mot gnaget då Sebastian Eguren spelat helt själv på alla positioner.
eller kanske inte...???
|