Facebook data

1
here we g o again - Härnösand i helgen woo
#26488 here we g o again - Härnösand i helgen woo 17 år, 4 månader sen Stoke: 10

PontusGrafström
graphgraph

Sticker upp me frankie imorn å tänkte surfa lördag söndag för att sedan bege sig söderut igen...

finns det taggat folk som e sugna på att haka på så e de bara att höra av sig!

har bil så vi kan ta oss runt en del!! SER GRYMT UT!!

0735188807

puss

Logga in för att svara
#26490 Svar: here we g o again - Härnösand i helgen woo 17 år, 4 månader sen Stoke: -18

Tyreso_soulsurfer
graphgraph

Hmm tjejen har annat för sig och kommer inte misstycka vore riktigt kul!!

Logga in för att svara
#26491 Svar: here we g o again - Härnösand i helgen 17 år, 4 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Nerd Capitan is on it to film -

Logga in för att svara
#26492 Svar: here we g o again - Härnösand i helgen 17 år, 4 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Nerd Capitan is on it to film -

Logga in för att svara
#26494 Svar: here we g o again - Härnösand i helgen 17 år, 4 månader sen Stoke: 10

PontusGrafström
graphgraph

du är mer än välkommen gazz!! vore ju skitkul asså.. har några små godbitar där vi kan få lite sjuuuka vågor om du inte har bättre förslag.. du e ju endå lite mer rutinerad än mig på området vad jag förstått de som

tyresö sölsörför!! slå en signal imorn om du känner fört så kan vi se vad vi kan ordna liksom

Logga in för att svara
#26497 Svar: here we g o again - Härnösand i helgen 17 år, 4 månader sen Stoke: 2

Castorn
graphgraph

varför inte sätta in en annons i metro också dude!? kanske chartra en buss?! kan någon få dit tv-sporten också? det vore sweeet??!

Logga in för att svara
#26499 Svar: here we g o again - Härnösand i helgen 17 år, 4 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Catrullen - ta å chilla lite .. OK?

Logga in för att svara
#26500 Svar: here we g o again - Härnösand i helgen 17 år, 4 månader sen Stoke: 2

Castorn
graphgraph

Calmer than you are...

Logga in för att svara
#26512 Svar: here we g o again - Härnösand i helgen 17 år, 4 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Bron e nu sprängd...

Logga in för att svara
#26518 Svar: here we g o again - Härnösand i helgen 17 år, 4 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Castorn skrev:
Calmer than you are...

Well "calm" and "chill" are two totally diffrent things - you can be very excited and still be chill. And you can be quiet and unchill. I don't think you have to comment on ppl hooking up to drive all the way from Fjålträsket till dina breaks - du bara draw attention to it. In case your intention was to keep it under the radar. How many times and how many guys do you think will show up anyway? One, two, three, four - you can pro'ly count them on one (gloved) hand. If that's a problem for you them in my world that's unchill.

Logga in för att svara
#26519 Svar: here we g o again - Härnösand i helgen 17 år, 4 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Esta skrev:
Bron e nu sprängd... Du ska för bövelen håll käft - ni kan inte ens ta hand om bocken ordentligt .....

Logga in för att svara
#26529 Svar: here we g o again - Härnösand i helgen woo 17 år, 4 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

We are gunna hit it as well down our way..looks reaaaaally good for both sat and sun..even today it would be crankin' i reckon but just came back from stugan och skidåkning för en vecka..kanon snö i bydalen förresten..lycka till lite norre ut..

Logga in för att svara
#26543 Svar: here we g o again - Härnösand i helgen woo 17 år, 4 månader sen Stoke: 10

PontusGrafström
graphgraph

ratman, sjukt hoppas ni får det bra.. ser ju bra ut efter hela kusten liksom.. hadei nte vart sen på att hooka men har boende i hsand så de e ju en fördel

gazz, som sagt.. e du taggad så slå en pling.. vi blir ett skönt gäng!

castorn, vad är problemet? erbjuder skjuts från "fjollträsk" upp norr om det är nån som e sugen.. fan skärp dig, fram me stoken å haka istället för att vara grinig..

hela sverige pumpar, lycka till från norr till söder!

Logga in för att svara
#26564 Svar: here we g o again - Härnösand i helgen 17 år, 4 månader sen Stoke: 2

Castorn
graphgraph

Jag tror varken att du fattar eller håller med mig om vad problemet är plus att jag inte orkar förklara... skärpa dig kan du göra själv eller något? lycka till med vågorna å hoppas att ni får ihop någon fräck film!

Logga in för att svara
#26566 Svar: here we g o again - Härnösand i helgen 17 år, 4 månader sen Stoke: 0

JohanBTZ
graphgraph

Castorn skrev:
Jag tror varken att du fattar eller håller med mig om vad problemet är plus att jag inte orkar förklara... skärpa dig kan du göra själv eller något? lycka till med vågorna å hoppas att ni får ihop någon fräck film!

VA???????????

Logga in för att svara
#26597 Svar: here we g o again - Härnösand i helgen woo 17 år, 4 månader sen Stoke: 9

perry
graphgraph

Lugn och fin Ann-Kristin...

Det kan vara det gamla crowd-minskande "erbjuda skjuts och sedan syntes den surfaren aldrig till igen"-tricket. Norrland har, vad jag har hört, djupa mörka skogar och hårda karlar.

Lycka till, hoppas ni får bra vågor och väglag!

Logga in för att svara
#26638 Svar: here we g o again - Härnösand i helgen woo 17 år, 4 månader sen Stoke: 10

PontusGrafström
graphgraph

shit asså, surfade ett spot som jag inte kan namnge förutom att det börjar på s å slutar på mitingen.. var förövrigt sjukt intensiv stämmning i vattnet pga crowden.. det var riktigt svårt att plocka vågor eftersom det var någon på insidan konstant som skrek att de var deras våg...
2 pers e för mycket för denna stora lineup, nästa gång åker ja själv.. var var du castorn? måste missat dig precis...

Logga in för att svara
#26712 Svar: here we g o again - Härnösand i helgen 17 år, 4 månader sen Stoke: 0

Tormenta
graphgraph

ja fy fan vilken crowd det brukar vara, allra helst i januari!
Hörde att du och nån till hade varit ute på julafton, jag åkte långfärdsskridskor på norafjärden 3 mil norrut. Samma hav några mil i mellan, skapliga kontraster!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!