Facebook data

1
Marokko og drakt
#26522 Marokko og drakt 17 år, 4 månader sen Stoke: 1

IslandWarrior
graphgraph

Hei!

Jeg drar til Marokko 21.01. Er det noe poeng i å ta med seg en 2mm springsuit, eller er det så varmt at jeg ikke trenger den?

Logga in för att svara
#26525 Svar: Marokko og drakt 17 år, 4 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Jag var där i Mars förra året och körde en hel 3/2a. När det började blåsa började jag frysa.

Logga in för att svara
#26528 Svar: Marokko og drakt 17 år, 4 månader sen Stoke: 2

shark_feeder
graphgraph

Definitivt 3.2 och kanske springsuit riktigt varma och vindstilla dagar om du inte är frusen av dig.

Logga in för att svara
#26582 Svar: Marokko og drakt 17 år, 4 månader sen Stoke: 0

stevekniv
graphgraph

som sagt i en 3/2 (och vinter boots), den här tiden på året, fryser man så fort solen går i moln... trevligt ställe dock!

Logga in för att svara
#26583 Svar: Marokko og drakt 17 år, 4 månader sen Stoke: 0

Kat
graphgraph

Jag ska dit i mitten av feb., tar nog min 4/3 tror jag

Logga in för att svara
#26602 Svar: Marokko og drakt 17 år, 4 månader sen Stoke: 1

IslandWarrior
graphgraph

Takk! Da tar jeg med meg en hel 4/3 Noen som har noen tips for å finne seg en BILLIG leiebil for 14 dager?

Logga in för att svara
#26636 Svar: Marokko og drakt 17 år, 4 månader sen Stoke: 0

Kat
graphgraph

Ingen aning men du kan gärna slänga in ett tips i min gästbok när du har klurat ut det nere i marocko
Måste nämligen också fixa det.. Vad jag har hört så kan det finnas på flygplatsen, vet dock inte priser och så..

Ha det gött!

Logga in för att svara
#26949 Svar: Marokko og drakt 17 år, 4 månader sen Stoke: 1

Skidåkarn
graphgraph

Hej! Jag var där för exakt ett år sedan. Ta definitivt 4/3! Körde första två dagarna i 3/2. Det var svinkallt.

Hyrde bil i Marrakech av SIXT. kostade ungefär 3000 för en vecka! Av alla jag kollade upp var SIXT billigast! Lycka till. Marocko är sjukt coolt och grymt bra surft!

Logga in för att svara
#26955 Svar: Marokko og drakt 17 år, 4 månader sen Stoke: 2

shark_feeder
graphgraph

Svinkallt är det att köra 14 grader i 3/2... 18 är det i höjd med Agadir. ca 20 i luften och oftast sol. Vattentempen kan sticka lägre - lokalt kanske ner mot 16 om det mot förmodan skulle bli någon uppvälvning att tala om (dominanta vinden i jan är några enstaka m/s från NO- ONO).

Hyrbil finns annars i Agadir också. Hyrde för 1500kr/v från en mindre fransk biluthyrningsfirma jag inte minns namnet på där - men den ligger i de norra i kvarteren bland alla andra firmor.

Logga in för att svara
#26963 Svar: Marokko og drakt 17 år, 4 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

4/3 is good..take some 3mm boots just because alot of the spots have rock reef and between those rocks lie lovely SEA URCHINS..it's nice to know that if you touch bottom you will still be surfing the next day and not sitting on the shore taking photo's of your mates..enjoy..car at airport direct for 3000kr and driving in 10 mins....

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!