Facebook data

1
BOS update
#26533 BOS update 17 år, 4 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Jo som sa...

att ää.. härmed är jag åter Gudfader. Den formella överlämningen sker dock på chatten från Johan till mig någon kväll, typ på tisdag om 4 timmar.

Jag behöver en lista i den här tråden över alla medlemmar i BOS så jag vet vilka som erhåller mitt beskydd.

Till alla tjejer vill jag bara framföra att jag har träffat en ny, så att ni inte gör er några orealistiska förhoppningar på den fronten...

Jag är mäkta stolt över vad BOS har åstadkommit under min frånvaro. Nu blir det KALAS!

Logga in för att svara
#26538 Svar: BOS update 17 år, 4 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

sverre skrev:

Jag är mäkta stolt över vad BOS har åstadkommit under min frånvaro. Nu blir det KALAS!

Du har inte gjort annat än att göra bort sig i största allmänhet .... alltså business as usual. Hoppas att Bunch of Slackers kan visa en klokare inställning under kommande året.

Logga in för att svara
#26599 Svar: BOS update 17 år, 4 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

sverre skrev:
Jo som sa...

att ää.. härmed är jag åter Gudfader. Den formella överlämningen sker dock på chatten från Johan till mig någon kväll, typ på tisdag om 4 timmar.

Jag behöver en lista i den här tråden över alla medlemmar i BOS så jag vet vilka som erhåller mitt beskydd.

Till alla tjejer vill jag bara framföra att jag har träffat en ny, så att ni inte gör er några orealistiska förhoppningar på den fronten...
I hada a party the whole time you were gone godfather..it's just a continuation of the same theme

Logga in för att svara
#26600 Svar: BOS update 17 år, 4 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

we had a party the whole time you were away goddie..it's just to keep going..

Logga in för att svara
#26646 Svar: BOS update 17 år, 4 månader sen Stoke: 1

Oldschool
graphgraph

Parteeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!