Facebook data

1
Åh Åsa!
#26586 Åh Åsa! 17 år, 4 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Fan, jag tackade den polska chaffisen för liften imorse och gick in i skogen till den plats där min husvagn ligger nergrävd. Den låg kvar, skitbra isolering så här års att ha den nedgrävd, det var helt OK värme. Sen promenerade jag ner till mitt kära lokala surfställe och vad får jag se! Att det sitter en kedja längs ned över vägen. Är det nån som vet om det hänt något speciellt!??

Är det nån som har kört ända ner eller nått?

Logga in för att svara
#26598 Svar: Åh Åsa! 17 år, 4 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

HELLO SVERRE, WELCOME HOMEB)

Logga in för att svara
#26621 Svar: Åh Åsa! 17 år, 4 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Fraga dina polare varfor kedjan sitter dar, om inte ALLA slutar kora ner forbi parkeringen sa....eller satt kedjan innan grusvagen? Antar att de inte vill ha ner lost folk nu nar alla batar ligger pa land?!

Logga in för att svara
#26697 Svar: Åh Åsa! 17 år, 4 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Nä inte innan utan efter parkeringen. Jag har tagit ett allvarligt snack med några i BOS eftersom det kom fram att de inte hade orkat gå ner! Fan ALLA måste ge fan i att köra ner annars förstör man för alla. Jaja, kanske lika gott att den är där.
Tack Daniel, det är skönt att man kan lite på andra locals.

Logga in för att svara
#26704 Svar: Åh Åsa! 17 år, 4 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

sverre skrev:
Nä inte innan utan efter parkeringen. Jag har tagit ett allvarligt snack med några i BOS eftersom det kom fram att de inte hade orkat gå ner! Fan ALLA måste ge fan i att köra ner annars förstör man för alla. Jaja, kanske lika gott att den är där.
Tack Daniel, det är skönt att man kan lite på andra locals.

Till mitt och Slappos försvar ska tilläggas att det regnade sjukt mycket och var kallt. Vi var osäkra på vågornas kvalitet och ville inte gå ända ner då vi skulle ha blivit våta. Daniel däremot gick ner även fast han var sjuk och trött. Pga Daniels beteende har jag sedan dess inte kunnat annat än att GÅ ner och kolla läget. Senast satte jag på mig våtdräkten hemma, tyvärr så glömde jag kläderna då så att jag var tungen att tanka bilen i handduk på vägen hem.... Vadå närminnesförsämrare?!

Logga in för att svara
#26709 Svar: Åh Åsa! 17 år, 4 månader sen Stoke: 0

Yann
graphgraph

Betyder detta att det är helt ok att vaxa vindrutan på nästa bil jag ser därnere? Har alltid velat göra det...

Logga in för att svara
#26711 Svar: Åh Åsa! 17 år, 4 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Det skulle man kunna tro, men , Nej. Gudfadern behåller våld och terror monopolet och delegeringsmakten.

Logga in för att svara
#26715 Svar: Åh Åsa! 17 år, 4 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Bra Sverre, blev lite rädd för Yann! Föresten Yann, känner igen dig som satan, brukade du skejta förr?

Logga in för att svara
#26743 Svar: Åh Åsa! 17 år, 4 månader sen Stoke: 0

Yann
graphgraph

Jodå, skejtade förr och skejtar fortfarande med ojämna mellanrum. Bara miniramp nuförtiden. Är ju från Partille från början och vet att vi skejtat samtidigt i Björndammen med Sam, Oskar G å dom gubbarna.

Logga in för att svara
#26761 Svar: Åh Åsa! 17 år, 4 månader sen Stoke: 0

Yann
graphgraph

Ok Sverre. Jag rättar mig i ledet och hänvisar alla latmaskar till BOS för en vindrutevaxning

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!