Facebook data

1
brott på surfsverige
#26609 brott på surfsverige 17 år, 3 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

"Peter" har under tråden Bollywoody kapat mitt youtube så att jag inte kan komma in på något sätt. Troligtvis är det tänkt som ett dåligt skämt från en humorbefriad idiot. Denna idiot, Peter Hansson från Ängelholm med utseende som en sketen fotsula, förstår möjligen inte att han just begått ett brott?
Jag blir FÖRBANNAD eftersom det är en jävla kränkning att få sin frihet bestulen!

Du bör agera omedelbart för att stoppa min polisanmälan!

Logga in för att svara
#26688 Svar: brott på surfsverige 17 år, 3 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Konstigt att det inte blev nån respons alls kring det här, vare sig försvar eller någonting. Jag har nu hackat mig fri från blockeringen.
Jag tryckte på Peters länk och mitt youtube blev kapat. Man kan säga att jag tryckte på knappen o vattnet rann ut. Om det nu var så att detta var omedvetet eller att min kapning bara råkade inträffa vid detta tillfälle så ber jag ödmjukast om ursäkt för mitt påhopp (som i och för sig efter omständigheterna kan förstås). Jag vill också dementera signalementet på Peter och utseendet ska istället beskrivas som " en sammetslen porslinsdocka men ändå med manlig fägring" Orden humorbefriad och idiot ersätts med frågetecken eftersom jag inte känner mannen ifråga. Troligen har han dock humor (jag vågar fortfarande inte klicka på länken igen så nån kan väl säga vad det är) och är inte idiot. Idioter är väldigt sällsynta numera i dagens samhälle, men det förekommer om än i begränsad omfattning.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!