|
#26649 |
Spot for San Francisco pa 25ft well? 17 år, 5 månader sen |
Stoke: 2 |
|
Hej,
Nagon som har tips pa spot i bay-omradet som klarar over 20ft swell och mattliga vindar fran syd-sydvast?
Vi lamnar soderut imorgon sondag, alla spot jag hoppats pa har varit helt uppfuckade, aven pa offshore. Jag antar att swellet ar ratt sonderblast.
Annars blir det val till att stalla sig och glo pa Mavericks.
Mvh Calle
|
|
|
|
|
#26650 |
Svar: Spot for San Francisco pa 25ft well? 17 år, 5 månader sen |
Stoke: 6 |
Kman
|
en av mina bästa vänner som bodde där i en herrans massa år hade en ful ovana att surfa bolinas när det var stora swell. jag skulle även kolla fort point, världens kanske coolaste setup som borde vara skyddat på sydvind
|
|
|
|
|
#26986 |
|
Tack för tipset.
Jag och min vän hoppade i vid Fort Point, det var sick size och strömmen var ju härlig den med. Som tur var gick det mot högvatten.
Fick inte en enda våg men det var schysst ändå.
Mvh Calle
|
|
|
|
|
#26990 |
Stoke: 6 |
Kman
|
Charlie skrev:
Tack för tipset.
Jag och min vän hoppade i vid Fort Point, det var sick size och strömmen var ju härlig den med. Som tur var gick det mot högvatten.
Fick inte en enda våg men det var schysst ändå.
Mvh Calle
bilder?
|
|
|
|
|
#26996 |
Nanuq
|
hey bud,
I actually lived in the Bay Area b4 I moved to Sweden.. Why you'd want to surf 20' + waves is beyond me.. however, the only spot that breaks huge like that is of course Mavericks.. I can give you directions if you're interested.. otherwise, if you want normal surf, I know ALL the spots... let me know..
Jay
|
|
|
|
|
#27011 |
Stoke: 0 |
|
Till helgen skulle jag rekomedera Scotts Creek eller Moss Landing beroenbde ps viden. Bada stallena klar over 20ft under ratta omstanigheter.
|
|
|
|
|
#27027 |
|
Hej,
Tack för tipsen men jag är hemma nu... Får bli nästa gång.
// Calle
|
|
|
|
|
#27057 |
Nanuq
|
Welcome home.. what did you do there? Did you hang out in Union Square or the Castro? How was the weather?
|
|
|
|
|