Facebook data

1
California - Continental
#26759 California - Continental 17 år, 4 månader sen Stoke: 2

SFL
graphgraph

Drar till LA på tisdag och är nyfiken på om någon har lyckats få med sig brädan gratis på Continental? Enligt deras regler måste brädan vara under 157cm. Tänkte försöka hävda att det är en kitebräda och förneka att den är 5 cm för lång. Några erfarenheter av just Continental?

Någon som hänger i CA för tillfället som är sugen på ännu mer sällskap i vattnet. Kommer att bo i Venice men ska försöka ta mig söderöver för surf. Hör av er om ni har lust.

Christian

Logga in för att svara
#26760 Svar: California - Continental 17 år, 4 månader sen Stoke: 0

[SpRaKtOy]
graphgraph

Tja!
Dom tog min 6,3 för en boogie board så jag fick med mig den gratis, kanske bara var tur man du kan ju alltid hoppas! Lycka till

Logga in för att svara
#26764 Svar: California - Continental 17 år, 4 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

försöka duger, allt beror på vad det är för en jävla joppe som du möter bakom disken och om denna joppe har fått vad denne vill på sistone eller måste ta ut sin frustration på just dig i just det ögonblicket.
5 cm är ju nada! Inga problem.

Logga in för att svara
#27086 Svar: California - Continental 17 år, 4 månader sen Stoke: 2

Nanuq
graphgraph

dude, no worries. but be sure to cardboard wrap and bubble wrap your board. The fuckers at LAX are real pieces of shit to surfboards. Have fun. If you get into trouble let me know. I'll have my mom get you out. Go surf Newport Beach. If 56th is too crowded go to 36th street. There's a public toilet across Balboa Blvd if you gotta take a squat and not far away is a Carl's Jr if you get hungry. I wish I was there.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!