Facebook data

1
Inaktivitet
#26878 Inaktivitet 17 år, 4 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Fan vad dålig aktivitet det var här idag!

Om inte aktiviteten höjs snarast riskerar ni Gudfaderns hämnd. Jag är även beskyddare för surfsverige som sådant, som sida alltså.

Nu gör jag det lätt för er att aktivera er genom att lämna alternativfrågor där man kan välja mellan olika alternativ.

Föredrar ni bra vågor i crowded surf eller dåliga vågor med bara polarna ( obs. Polarna är dåliga polare men ändå)

och

Vem väljer ni mellan Maud Olofsson och Gudrun Shyman alltså i egenskap av kvinna. O för tjejerna Carl Bildt eller Leif Loket Ohlsson?

Logga in för att svara
#26881 Svar: Inaktivitet 17 år, 4 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Jag tror inaktiviteten dels beror på att en vissa människor har ett liv. Men också för att många har fastnat för farliga sidor som facebook och sån skit. Jag skaffade facebook för några dagar sedan och det är fullkomligt livsfarligt! Andra dagen med facebook firade jag för mig själv att jag var klar med utbildningen, och drack givetvis för mig själv (Strindberg lär ha sagt på sin dödsbädd att man aldrig ska supa bland folk). Innan har jag bara haft surfsverige som forum på internet men nu öppnar sig en värld med lirare att göra bort sig för på fyllan. Till en klasskamrat skrev jag att hon var "apsnygg" och använde mig av massa sarkasmer, det går fetbort över nätet! Nej fy fan för facebook!

Maud Olofsson är helt väck föresten, men jag hatar Schyman också...

Logga in för att svara
#26883 Svar: Inaktivitet 17 år, 4 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Fan adamski klarar du inte ens att göra ett val! Det var ju ett val du skulle göra! ETT VAL! MAN MÅSTE VÄLJA! INSTRUKTIONERNA VAR JU FAN SÅ TYDLIGA! NÅJA ETT FÖRSÖK TILL...

Logga in för att svara
#26885 Svar: Inaktivitet 17 år, 4 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

sverre skrev:
Fan adamski klarar du inte ens att göra ett val! Det var ju ett val du skulle göra! ETT VAL! MAN MÅSTE VÄLJA! INSTRUKTIONERNA VAR JU FAN SÅ TYDLIGA! NÅJA ETT FÖRSÖK TILL...

Det är ju RÅSVÅRT!!!!!!!!!!!!!!! Att välja mellan Maud och Schyman är som att välja mellan en moräna och en torsk! Jag väljer Schyman om jag måste

Första frågan: Också omöjligt att svara på, det beror väl på hur crowded det är, eller hur? Eftersom jag hatar mina vänner så väljer jag de bra vågorna.

Logga in för att svara
#26887 Svar: Inaktivitet 17 år, 4 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Man kan även DIKTA också!

Vågorna stryker över stenarnas blanka yta
som skum i höstens mörka ljus
iblant vågen vilja bryta
i ett sus

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax