Facebook data

1
Utbud av brädor i Mal Pais / Costa Rica?
#27200 Utbud av brädor i Mal Pais / Costa Rica? 17 år, 5 månader sen Stoke: 0

pheur
graphgraph

Hej,

Har lite strul med flygbolag och så vidare (se annan tråd om Britsh Airways) och undrar av er som håller till i Mal Pais / St Theresa hur utbudet av nya brädor är där?

Fått tag i så pass billiga biljetter så att ett köp av ny bräda på plats är intressant men hur är utbudet? Har inga planer på att åka till Jaco (även om jag gissar att många kommer rekommendera det) för att köpa bräda. Hur är utbudet på hyrbrädor?

Logga in för att svara
#27219 Svar: Utbud av brädor i Mal Pais / Costa Rica? 17 år, 5 månader sen Stoke: 10

Backdoor_Goran
graphgraph

Tjena, vad for brada ar du ute efter? Skulle saga att utbudet i Mal Pais och Santa Teresa ar sadar just nu. Jag kanske kan fixa upp en brada fran en snubbe i Jaco om du vet vad du vill ha exakt och sa ska jag kolla om han fixar det.

Annars har jag en high performance longboard till salu om det kan vara nagot...

Ha det gott
Goran

Logga in för att svara
#27226 Svar: Utbud av brädor i Mal Pais / Costa Rica 17 år, 5 månader sen Stoke: 6

freddyo
graphgraph

Fanns gott om NSP epoxybrädor i alla olika storlekar när jag var där nere. Inte så lätt att duckdajva med dom dock...

Logga in för att svara
#27231 Svar: Utbud av brädor i Mal Pais / Costa Rica 17 år, 5 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Utbudet är ganska kasst, även om han brevid Argentinaren såg ut att ha en del, men osäker om de var till salu eller hyrbrädor?! Kan starkt rek. high perfm. longboarden som Göran har till salu, grymt skön!

Ang. hyrbrädor så är det som sagt mycket NSP, eftersom de är så stryktåliga. Räkna mellan 10-15 US$ per dag för hyra av bräda.

Logga in för att svara
#27232 Svar: Utbud av brädor i Mal Pais / Costa Rica? 17 år, 5 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Jaco har mycket! Inte så jävla långt att ta omvägen dit ju!

Logga in för att svara
#27336 Svar: Utbud av brädor i Mal Pais / Costa Rica? 17 år, 5 månader sen Stoke: 1

BennyS
graphgraph

Tjo,

Har en 7,6 funboard tva veckor gammal, kanske surfad max 15 timmar. koptes for 450 dollar sen blev det ett leash och en socka till sa det landande runt 520 dollar, ar din for 400 om du ar intresserad, samma brada har ligger pa 600 har plus sockan och leashet.. Vi aker pa lordag sa om du ar har da sa titta inom vid Ronnys place(till vanster in pa garden), eller skicka ett sms till 0739525245.

/Benny

Logga in för att svara
#27337 Svar: Utbud av brädor i Mal Pais / Costa Rica? 17 år, 5 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

FAN VA DYRT !!! PRUTA !!!! PRUTA !!!! PRUTA !!!!

Logga in för att svara
#27390 Svar: Utbud av brädor i Mal Pais / Costa Rica? 17 år, 5 månader sen Stoke: 0

pheur
graphgraph

BennyS skrev:
Tjo,

Har en 7,6 funboard tva veckor gammal, kanske surfad max 15 timmar. koptes for 450 dollar sen blev det ett leash och en socka till sa det landande runt 520 dollar, ar din for 400 om du ar intresserad, samma brada har ligger pa 600 har plus sockan och leashet.. Vi aker pa lordag sa om du ar har da sa titta inom vid Ronnys place(till vanster in pa garden), eller skicka ett sms till 0739525245.

/Benny

Låter som en bräda som skulle passa mig vad gäller kunskaper. Tyvärr kommer inte jag ner förrän 10 Mars (försöker vara väl förberedd). Men nånting sånt är väl vad jag är ute efter, antingen att hyra eller köpa.

Backdoor_Goran: du har ett mail ifrån mig hoppas jag? (Om mailfunktionen via Surfsverige fungerar?)

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!