Facebook data

1
British Airways (Virgin Atlantic) strul igen.
#27205 British Airways (Virgin Atlantic) strul igen. 17 år, 4 månader sen Stoke: 0

pheur
graphgraph

Hej,

Bokade resa till CR med Virgin Atlantic i tron att eftersom de nuförtiden är så snälla med "sport equipment" så skulle jag komma undan.

Men nej, första biten av resan flygs av British Airways och de säger skarpt nej (enligt resebyrån). Resebyrån tycker inte att det är någon ide att ringa Virgin Atlantic som resan är bokad med utan lägger bara in request mot British Airways. Tycker jag iofs är fel, den man bokat med borde bestämma reglerna för hela vägen även om någon annan flyger en delsträcka.

Någon ide att ringa Virgin Atlantic? Några tips (British Airways har alltså sagt nej till begäran om att få med brädan första biten).

Logga in för att svara
#27207 Svar: British Airways (Virgin Atlantic) strul 17 år, 4 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

åk med brädan till incheckning och bråka med de som bara FAN!!!!! de släpper nog på dig och brädan eller också så ringer till Airport Security för att ta hand om både dig och brädan. ................

Logga in för att svara
#27208 Svar: British Airways (Virgin Atlantic) strul 17 år, 4 månader sen Stoke: 1

mrlau
graphgraph
Donerat Silver

tyvärr har jag också ut för att det bolag som flyger sträckan bestämmer reglerna. spelar ingen roll vem du bokade med. men jag skulle ringa virgin iaf och bråka lite med dem. lycka till.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!