Facebook data

1
För er som undrar hur torö såg ut idag
#27500 För er som undrar hur torö såg ut idag 17 år, 4 månader sen Stoke: 3

cobben
graphgraph

Logga in för att svara
#27501 Svar: För er som undrar hur torö såg ut idag 17 år, 4 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Ååååhhhh..... Jag önskar jag hade varit där...

Logga in för att svara
#27503 Svar: För er som undrar hur torö såg ut idag 17 år, 4 månader sen Stoke: 0

J:son
graphgraph

Tänk vad många fina vågor som redan har gått till spillo.

Logga in för att svara
#27509 Svar: För er som undrar hur torö såg ut idag 17 år, 4 månader sen Stoke: 6

plåtslagarn
graphgraph

hur va det? ser bilden men va det as bra och kul?

Logga in för att svara
#27514 Svar: För er som undrar hur torö såg ut idag 17 år, 4 månader sen Stoke: 11

Miche
graphgraph

Oj ser ju grymt bra ut.

Logga in för att svara
#27518 Svar: För er som undrar hur torö såg ut idag 17 år, 4 månader sen Stoke: 6

schlook
graphgraph
Donerat Guld

Det var fint! Bra size. Vinden vred till väst och skapade stark sideshore. Det var förvånansvärt cleant men jävligt strömt. Goda paddlare premierades. Mer folk på land i solskenet än i vattnet.

Hoppas på nytt session i morgon förmiddag!

Logga in för att svara
#27542 Svar: För er som undrar hur torö såg ut idag 17 år, 4 månader sen Stoke: 8

tobbe
graphgraph

det var inte alls speciellt sjysst. Bilden är inte rättvisande utan tagen ur sitt sammanhang.
Vissa vågor kunde se ut så där, men att förutsäga var en sådan skulle komma var svårt. Dessutom blåste man typ av vågen när man kommit upp eller fick så mycket spray i ögonen att man inte såg om man tog en vänster. solen var dock framme vilket var ett plus

Logga in för att svara
#27589 Svar: För er som undrar hur torö såg ut idag 17 år, 3 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

nice vågor såg en bild i aftonbladet från torö där en windsurfares mast bröts!

Logga in för att svara
#27593 Svar: För er som undrar hur torö såg ut idag 17 år, 3 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

schlook skrev:
Det var fint! Bra size. Vinden vred till väst och skapade stark sideshore. Det var förvånansvärt cleant men jävligt strömt. Goda paddlare premierades. Mer folk på land i solskenet än i vattnet.

Hoppade du i imorse? Var det nåt att ha?

Logga in för att svara
#27620 Svar: För er som undrar hur torö såg ut idag 17 år, 3 månader sen Stoke: 6

schlook
graphgraph
Donerat Guld

Willy skrev:
schlook skrev:

Hoppade du i imorse? Var det nåt att ha?

Willy! Överpeppad som man var från gårdagen kunde jag inte hålla mig från att åka ut på morgonen trots 12 timmars västlig kuling. Det var soligt. Skönt i luften. Tomt på stranden. Vågfattigt på havet. Platt. Udden levererade något som hade gått att köra sönder fenan på så jag lät bli. Skådade istället fågelskådarna en stund. Lustigt släkte. De står där i rad och skådar och skådar. Ses kanske norr över. Tisdag kanske?

/Schlook

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!