OK!
Nu sitter vi på flygplatsen och är på väg hem. Äntligen! Trodde aldig jag skulle skriva det.
Eftersom jag vill att alla surfare som har IF som sitt försäkringsbolag genast lämnar dessa jävlar. Ska berätta varför.
Efter mitt senaste inlägg här så har de ringt och ställt nya krav varje dag. - Du måste åka till läkaren och få ett nytt intyg, sen ska ni få åka hem!... Efter att jag gör det ställer de nya. Allt för att förhala. De ringde bland annat min läkare som är en av de mest kända på dessa sjukdomar i hela latinamerika och ifrågesatte hans kunskap hela tiden. De ringde inte en gång, de ringde fyra, samma dag och från olika doktorer anslutna till IF. De "hotade" med att de behövde tillgång till läkarens alla bankkonton inklusive IBAN koder. Som de naturligtvis inte fick. Men alltså hela tiden en press på honom att friskskriva mig för att slippa trycket. Han har ju en massa andra patienter som antagligen är sjukare än mig.
Sen har det varit en massa turer varje dag. En massa gånger har de ljugit mig rakt upp i ansiktet och hävdat att läkaren friskskrivit mig. När jag dubbelkollat med läkaren så visade det sig inte alls stämma.
Tänk dig dessutom att jag varit helt utslagen och inte orkat mer än dricka vätskeersättning och äta potatismos. Inte så att man blir friskare av att bli helt sönderstressad och oroad av sitt försäkringsbolag.
Jag vil verkligen inte att detta ska drabba någon annan, speciellt ingen annan surfare. DROPPA IF!!!