|
#27724 |
Surfig målning sökes 17 år, 3 månader sen |
Stoke: 0 |
|
Jag har en vit vägg i mitt kök, som skulle behöva en schyst stoor palm + en najs fet våg målad på den....någon som e fin på å måla sådant?
 För jag kan inte
|
|
|
|
|
#27726 |
Svar: Surfig målning sökes 17 år, 3 månader sen |
Stoke: -234 |
|
Är det DADEL eller KOKOS palm du är ute efter? Och ska vågen vara vågad, tubad eller öppen eller stängd och delvis eller helt?
Jag kan måla en döskalle och eldsflammor om det är av intresse....
Ge mig 4000 papp bara så deal!

|
|
|
|
|
#27727 |
|
jag är öppen för förslag men hade nog tänkt mig en kokospalm, det känns mest surfigt.
vågen kan vara tubad eller precis bilda en tub.....
Dock är det viktigare med en våg än ingen våg, detsama gäller palmen!
Jag är inte ute efter någon dödskalle med eldsflammor så det blir ingen deal där Sverre.
|
|
|
|
|
#27728 |
Stoke: 2 |
|
Jag är inte utbildad på konsthögskola eller så men pysslar gärna hemma på fritiden. Brukar få höra att jag har talang. Här är ett exempel på hur det skulle kunna se ut i ditt kök. Funderade ett tag på att tapetsera vardagsrummet med bilden nedan. Hör av dig om det faller dig i smaken

|
|
|
|
|
#27730 |
|
|
|
|
|
#27733 |
|
|
|
|
|
#27734 |
|
Är du säker på att inte döskalle o flames är det du vill ha?

|
|
|
|
|
#27736 |
Stoke: 11 |
|
Jag hittade en shysst surfbild frn ett bryt i mexico någonstans på nätet, som jag skickade till www.yourwallpaper.se/.
Kostade mig runt 1500kr och då fick jag en jäkligt snygg tapet som är runt 3,5 x 1,5 mtr!
|
|
|
|
|
#27740 |
magge
|
Annika skrev:
Jag hittade en shysst surfbild frn ett bryt i mexico någonstans på nätet, som jag skickade till www.yourwallpaper.se/.
Kostade mig runt 1500kr och då fick jag en jäkligt snygg tapet som är runt 3,5 x 1,5 mtr!
Det var lite coolt, var det inte på 80-talet som motivtapeter var på tapeten (höhö)? Men coolt och sätta upp favvobrytet på väggen
|
|
|
|
|
#27746 |
|