|
#27724 |
Surfig målning sökes 17 år, 3 månader sen |
Stoke: 0 |
|
Jag har en vit vägg i mitt kök, som skulle behöva en schyst stoor palm + en najs fet våg målad på den....någon som e fin på å måla sådant?
 För jag kan inte
|
|
|
|
|
#27726 |
Svar: Surfig målning sökes 17 år, 3 månader sen |
Stoke: -234 |
|
Är det DADEL eller KOKOS palm du är ute efter? Och ska vågen vara vågad, tubad eller öppen eller stängd och delvis eller helt?
Jag kan måla en döskalle och eldsflammor om det är av intresse....
Ge mig 4000 papp bara så deal!

|
|
|
|
|
#27727 |
|
jag är öppen för förslag men hade nog tänkt mig en kokospalm, det känns mest surfigt.
vågen kan vara tubad eller precis bilda en tub.....
Dock är det viktigare med en våg än ingen våg, detsama gäller palmen!
Jag är inte ute efter någon dödskalle med eldsflammor så det blir ingen deal där Sverre.
|
|
|
|
|
#27728 |
Stoke: 2 |
|
Jag är inte utbildad på konsthögskola eller så men pysslar gärna hemma på fritiden. Brukar få höra att jag har talang. Här är ett exempel på hur det skulle kunna se ut i ditt kök. Funderade ett tag på att tapetsera vardagsrummet med bilden nedan. Hör av dig om det faller dig i smaken

|
|
|
|
|
#27730 |
|
|
|
|
|
#27733 |
|
|
|
|
|
#27734 |
|
Är du säker på att inte döskalle o flames är det du vill ha?

|
|
|
|
|
#27736 |
Stoke: 11 |
|
Jag hittade en shysst surfbild frn ett bryt i mexico någonstans på nätet, som jag skickade till www.yourwallpaper.se/.
Kostade mig runt 1500kr och då fick jag en jäkligt snygg tapet som är runt 3,5 x 1,5 mtr!
|
|
|
|
|
#27740 |
magge
|
Annika skrev:
Jag hittade en shysst surfbild frn ett bryt i mexico någonstans på nätet, som jag skickade till www.yourwallpaper.se/.
Kostade mig runt 1500kr och då fick jag en jäkligt snygg tapet som är runt 3,5 x 1,5 mtr!
Det var lite coolt, var det inte på 80-talet som motivtapeter var på tapeten (höhö)? Men coolt och sätta upp favvobrytet på väggen
|
|
|
|
|
#27746 |
|
Jo...jag har som sagt en shysst svartvit bild längs en vägg... Grymt skönt att gå in i det rummet på vintern!
|
|
|
|
|
#27747 |
|
Annika skrev:
Jo...jag har som sagt en shysst svartvit bild längs en vägg... Grymt skönt att gå in i det rummet på vintern!
Nähä. För stor... Här kommer den väl då...
|
|
|
|
|
#27748 |
|
Annika skrev:
Annika skrev:
Aaahhhh..tråkigt. Nu! 
|
|
|
|
|
#27750 |
Stoke: 1 |
Johan
|
|
|
|
|
#27758 |
|
Såvida han inte själv har några invändningar är han en i BOS med omedelbar verkan.

|
|
|
|
|
#27784 |
|
Annika skrev:
Annika skrev:
Annika skrev:
Aaahhhh..tråkigt. Nu!
Schyyyyst... bra bild oxå...
men nu ere så att ja vill ha en målning som täcker hela väggen..eller som iallfall är stor..... har mer tänkt mig som en skugga...tänkte ta nån ljusgrå eller beige färg...som syns lite lätt på den vita väggen..
..åså stort och mer illustration än bild liksom...så ska va rätt clean... lite Hed Kandi still om ni vet....
www.jason-brooks.com/ = snubben som målat Hedkandi bilderna
farm1.static.flickr.com/92/276028254_88e455a6f1.jpg
|
|
|
|
|
#27786 |
|
Ska målningen alltså föreställa SURFNING?
|
|
|
|
|
#27791 |
magge
|
Dankerz skrev:
Annika skrev:
Annika skrev:
Annika skrev:
Aaahhhh..tråkigt. Nu! 
alltså, gick du in på hemsidan och kollade? www.yourwallpaper.se/. Du kan ju få hur stort som helst, det är ju tapet och dom brukar täcka hela väggarna foto eller illustration spelar ingen roll.
Schyyyyst... bra bild oxå...
men nu ere så att ja vill ha en målning som täcker hela väggen..eller som iallfall är stor..... har mer tänkt mig som en skugga...tänkte ta nån ljusgrå eller beige färg...som syns lite lätt på den vita väggen..
..åså stort och mer illustration än bild liksom...så ska va rätt clean... lite Hed Kandi still om ni vet....
www.jason-brooks.com/ = snubben som målat Hedkandi bilderna
farm1.static.flickr.com/92/276028254_88e455a6f1.jpg
|
|
|
|
|
#27792 |
magge
|
hmm, hur hamnade min text mitt i citeringen? straange
|
|
|
|
|
#27793 |
|
magge skrev:
hmm, hur hamnade min text mitt i citeringen? straange
Okej, men säg att ja ska beställa den där tapeten med en illustration på. då måste ju ändå nån måla originalet..sen gäller de att de e finfin upplösning oxå, man vill ju inte ha 10 stora klossar på väggen som bildar en palm..haha
.. och om nån nu ändå målar det som en illustraion, helst i Vector då, för bästa kvalite, då kan ja ju lika väl ta projektorn å skjutaupp den på väggen å måla av...de va lite det som va tanken från början, men behöver ett original först. och det är där problemet ligger....
|
|
|
|
|
#27819 |
|
Det är inte lätt när det är svårt.
|
|